Fa
door Fam Wobma Feb 10, 2023 om 13:07
Vakantie & reizen

Reisvouchers kruidvat problemen met boeken

Goedendag,

Graag wil ik het volgende bij u onder de aandacht brengen:
Kruidvat bood vorig jaar ( juni 2022) een 8 daagse zonvakantie aan voor euro 199,00 p.p. Deze hebben wij toen gekocht.
Inmiddels is het februari en hebben wij geen vakantie kunnen boeken.
De vouchers hadden een geldigheid tot 01-01-2023, echter was het niet mogelijk om een de voucher te verzilveren binnen 2 maanden voor vertrek terwijl wij in maart een reis naar Zadar zouden willen boeken. Hierop heb ik 22-12-2022 een reis geboekt naar Zadar, vertrek vanuit Eindhoven. Binnen 7 dagen zouden wij de boekingsbevestiging ontvangen die wij echter niet hebben ontvangen. De vliegmaatschappij is FlyWise, zij beweren dat onze vouchers waren verlopen op het moment van boeking?!
Wij hebben meerdere mailcontacten gehad met zowel kruidvat als met Flywise. Het is het welbekende klassieke verhaal "van het kastje naar de muur".
Het vervelendste is dat wij ons geld en vrijgevraagde week kwijt zijn. Online hebben wij meerdere klachten gelezen over de maladife werkwijze van flywise. Heeft u hierover meer klachten ontvangen? Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Fam Wobma  

3048 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Feb 10, 2023 om 13:34
16869 Antwoorden / 108 Vragen
2

Ik probeer een link te geven. (Meestal lukt het me niet).

https://nl.trustpilot.com/review/flywise.nl

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 10, 2023 om 15:25
16888 Antwoorden / 202 Vragen
0

Wij kunnen u als vrijwillige vraagbeantwoorders u niet helpen en is uw vraag denk ik bestemd voor de redactie van kassa: kassa@bnnvara.nl

H
et kan ook zinvol zijn om dit te melden bij Meldpunt van Omroep Max waar men ook veel aandacht besteed aan dit soort zaken https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/

@
TENORMIN verwees al naar trustpilot en nu ik de reviews daar ook zie neem ik aan dat een en ander mogelijk al wel bekend zal zijn en gelet op de zeer slechte ervaring vrees ik 'het ergste'. U kunt ook proberen via een ingebreke stelling uw geld terug te krijgen en zie dan https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en is dit voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ te benutten. Of dat wat oplevert???? en dan weer gelet op de slechte reaacties

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

het rooie draakje
het rooie draakje - Jun 14, 2024 om 14:52
Geldzaken & recht

Aflossing lening bij Vesting Finance van NN

Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
... Lees meer

Sk
Skyrider - Jun 10, 2024 om 17:20
Auto & vervoer

Auto verzekeren bij FBTO.

Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug. 

Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren. 

Lees meer

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer