Twee maal betalen voor dezelfde vliegreis
Wij boeken al jaren via internet onze vliegreis bij Tui-Jetair in Belgie. Dit jaar moesten wij bij vertrek op Brussels Airport nieuwe ticktes kopen omdat wij met onze initialen in plaats van met onze volledige voornamen hadden geboekt. Wij betaalden dus wel twee keer de luchthavenbelasting en op Tenerife checkten wij in met gegevens van onze oorspronkelijke tickets!
[edit-redactie] tui.be wees onze klacht tot twee keer toe af.
Wat kunnen wij verder doen ?
[edit]
Als u al jaren boekt via internet kunt u al jarenlang zien wat u moet invullen. Als er staat naam en voornaam staat er natuurlijk niet naam en initialen. De ene luchthaven is kritischer als de andere. U had ook kunnen stranden op Tenerife als ze u daar niet door hadden gelaten.
U heeft de fout gemaakt door uw gegevens foutief in te vullen, en het spreekwoord luidt wie zijn billen brand...
Jammer dat Tui-Jetair in Belgie u kennelijk bij het verwerken van de boeking niet heeft kunnen waarschuwen voor de fout.
Tijdens het boeken wordt aangegeven wat je moet invullen. Als je dat negeert moet er achteraf niet geklaagd worden. Enbals je niet snapt wat er staat ga je naar een reisbureau met professionals die weten hoe het moet.
En nu maar hopen dat TS het na een jaar wel goed zal invullen.
Niets, een wijze les meenemen voor de volgende boeking.
Wat voor nut heeft het om een topic van een jaar oud naar boven te halen?
@neodutchio
Oeps! Dank voor de correctie, let er altijd op maar dit keer over het hoofd gezien. Stomstomstom...
Dat kwam ongetwijfeld omdat anderen vanmorgen dat topic al naar boven gevist hadden,
Dus al jarenlang doet u het goed en nu dacht u, kom laat ik dit jaar eens mijn initialen gebruiken?
Topic van 5 juli 2017.
@Tijger, nee hoor ik hoef nog geen leesbrilletje. Zie het prima zo.
Vriendin 1 Gerry 0, heeft ze toch gelijk
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aflossing lening bij Vesting Finance van NN
Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
...
Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.
Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.
Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer