an
door angelique1992 Jul 16, 2011 om 12:19
Vakantie & reizen

Vakantie

mijn dochter heeft een vakantie geboekt bij arke reizen naar turkije tot onze verbazing is de terugreis 13 uren eerder dan wat destijds op de site stond.heb gebeld met arkereizen in drachten want het telefoonnummer op de arkesite duurde maar liefst 45 minuten voor ze konden helpen.in drachten werd gezegd dat dit normaal was en er ook geen compisatieregeling voor was.is er nog iets wat wij als ouder kunnen doen want wij vinden dit toch erg lijken op oplichterij.

854 2 Rapporteer

pschaecker
door pschaecker - Jul 16, 2011 om 12:40
171 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Angelique,

Aankomst en vertrek tijden kunnen gewijzigd worden, staat in de voorwaarden. Dit is niet alleen bij Arke maar geldt voor alle reisorganisaties.

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2011 om 13:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo angelique1992,

Oplichterij is een groot woord al begrijp ik de teleurstelling.

Uit de reisvoorwaarden van ArkeFly(die je geacht wordt gelezen te hebben):

Dienstregeling
10.1 De vluchten en de vluchtschema’s als omschreven in de
Dienstregeling zijn niet bindend, hebben geen contractuele waarde
en dienen uitsluitend als indicatie voor de Passagier ten aanzien van
de mogelijke vluchten. De Dienstregeling kan worden gewijzigd na de
datum van publicatie.
10.2 Het vluchtschema zal worden uitgegeven ten tijde van het maken
van de Boeking en op het Ticket vermeld worden. Het aldus
geplande vluchtschema kan echter gewijzigd worden na de uitgifte
van het Ticket. De Passagier wordt hiervan door de Vervoerder of
zijn Bevoegde Agent op de hoogte gesteld. Desalniettemin heeft de
Passagier de plicht om in de periode van 24 uur voorafgaand aan het
vertrek op teletekst, internet of bij een Bevoegde Agent na te gaan
of de gegevens in het vluchtschema nog steeds actueel zijn.