Vakantie
Ik heb in November een pakket reis geboekt bij (Tui in Roosendaal) compleet inclusief comfort klasse.
Nu kreeg ik vorige week een mail met daarin de vermelding dat er een vlucht wijziging was.
Er waren in dat toestel minder comfort klasse stoelen werd er gemailt.
Bij navraag op het reisburo vertelden ze mij dat er helemaal geen comfort klasse stoelen aanwezig zijn.
De onkosten van de comfort klasse stoelen hebben ze met mij al verrekend.
Nu is mijn vraag als men deze reis zo verkoopt in November aan mij,kan Tui dan zo maar zeggen zonder er een compensatie tegenover te stellen dit is het.
Een kleine compensatie zou toch op zijn plaats zijn denk ik..
U heeft het extra betaalde zonder gezeur teruggekregen. Meer schade heeft u niet.
Dus nee, u heeft nergens anders recht op.
Als er in dat vliegtuig, niemand weet welk vliegtuig u krijgt, geen comfort stoelen zijn, en tui dat al met u verrekend heeft, dan heeft u alleen gedurende de vlucht van een paar uur wat minder comfort. Dit ongemakje zal toch niet uw hele vakantie verstoren. Als er een "vergoeding" zou komen is dat hooguit een paar tientjes. Ik neem aan dat u toch ook wat fooi achterlaat op uw hotelkamer voor de schoonmaak. Zie de zonnige kant en niet dit toch al luxe vorm van reizen.
Prima geregeld door TUI Roosendaal. U gaat nu ietsje minder confortabel reizen, met in de wetenschap dat het door u teveel betaalde reeds in de pocket zit. Welke compensatie had u in gedachte? Ik zero, eerlijk gezegd.
Stel je overigens niet teveel voor van "comfortklasse". Meestal is het niet meer dan een paar centimeter extra beenruimte. Het is vaak goedkoper om gewoon een beetje extra te betalen voor een plek bij de nooduitgang. Dan heb je pas echt veel ruimte.
U bent al voor het niet beschilkbaar zijn gecompenseerd dat had niet u niet hoeven doen en had de pakketreis kunnen annuleren. Blijkbaar bent u toch met met de compensatie akkoord gegaan en dat maakt dat u geen recht op een soort van ongemaksvergoeding heeft. M.i. wil u dolgraag op vakantie en alsnog probeert uit de wijziging een slaatje te slaan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Glasvezel voor de prijs van een auto!!
Offerte aangevraagd voor aanleg van glasvezel in woning. Kost maar liefst €10.664,00 Is hier iets aan te doen? Lees meer
Krimpflatie
Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.] Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer