Na
door Natasfem Sep 4, 2017 om 12:07
Vakantie & reizen

Vakantietickets

Via albert heijn heb ik 2 tickets gekocht voor een verassingsreis bij verrassingstickets.nl

Dit is vorig jaar erg bevallen, toen zaten wij in Warschau dus deze heb ik deze keer uitgesloten. Nu heb ik vorige week een email gekregen dat het op onze vertrekdata in maart niet mogelijk was om te vertrekken en wij moesten kiezen uit een van de 3 volgende opties: 1 extra betalen voor een 4sterren hotel. 2: vertrekken op 7- 14of 21 januari?! Of 3: alle opties annuleren en wachten tot de volgende data's maar in maart konden we niet vertrekken werd er gezegd. Direct heb ik geprobeerd in contact te komen met verrassingstickets echter is dit alleen mogelijk via de chat. Hier werd ik erg onvriendelijk behandeld en kreeg ik geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Uiteindelijk was het toch ineens mogelijk om in maart op 2 data's te vertrekken. Op 24 maart. Echter was deze optie niet mogelijk om te kiezen tijdens het reservering proces. 

Vandaag (4 september 2017) krijg ik mijn bestemming te horen; Gdansk weer een bestemming in polen. De vliegtijden zijn ook bagger want uiteindelijk ben je maar 1 echte dag er ipv 3. Dit weer besproken via de chat en wederom erg klantonvriendelijk geholpen!! Je mag verwachten dat je rekening houd met de klant en ze niet weer opnieuw naar polen stuurt. Als reactie krijg je dan ja dan had je alle steden in polen moeten uitsluiten. Er zijn 87 grote (bekende) steden in polen 87x5=435,- en die zijn niet eens alle steden.

 

Ze zijn erg klant onvriendelijk en komen niet met duidelijke oplossingen. Dit is de laatste keer dat ik bij verrassingstickets.nl iets heb geboekt.


Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen? 

6045 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ge
door george321 - Sep 4, 2017 om 12:21
390 Antwoorden / 1 Vragen
0

Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen? 

Het is en blijft "een verrassing", en dit zijn de (helaas)  bekende geluiden van deze organisatie.
Verstandig om dit de laatste keer te laten zijn. Slechte publiciteit zal ook niet helpen, "men" gaat voor een lage prijs en "de verrassing".

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Sep 4, 2017 om 12:28
16895 Antwoorden / 108 Vragen
11

Een klacht kunt u indienen op onderstaande link; of het helpt is een tweede, meestal reageren ze ook daar niet op (zo te zien dan):

https://www.klacht.nl/verrassingstickets-nl/

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 4, 2017 om 12:29
7281 Antwoorden / 3 Vragen
1

(Er zijn 87 grote (bekende) steden in polen 87x5=435,- en die zijn niet eens alle steden.)

u had natuurlijk ook heel Polen uit kunnen schakelen.
klacht kunt u indienen bij klacht.nl
KLIK

Na
door Natasfem Sep 4, 2017 om 19:26
Antwoorden / 1 Vragen

Het was niet mogelijk om
complete landen/land uit te schakelen anders had ik dit zeker gedaan, dankjewel

sjjoppy
door sjjoppy Sep 4, 2017 om 20:01
7281 Antwoorden / 3 Vragen

Er kon dus wel vermeld worden dat geen enkele stad in Polen de voorkeur had, daar moet je maar opkomen.

costnix
door costnix - Sep 4, 2017 om 13:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

U heeft een verassingreis geboekt. Dat zal een grote verrassing voor u zijn!

marita5
door marita5 - Sep 4, 2017 om 13:05
11592 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Natasfem , 

Neem eens contact op met  Flywise Travel Bv  , klik op de rode regels .

https://flywise.nl/nl/contacts 

Lees hier de actievoorwaarden ,

https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/media/pdf/Actievoorwaarden%20Campagne%20Verrassingstickets.pdf

costnix
door costnix - Sep 4, 2017 om 13:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen
1

Gdansk is een hele leuke, indrukwekkende en mooie stad. Ik ben er zelf geweest. Maar één dag is inderdaad te kort.
Maar zelf zou ik nooit aan zo'n verrassingsreis deelnemen. De voorwaarden zijn compleet waardeloos.

ficus
door ficus - Sep 4, 2017 om 20:20
147 Antwoorden / 2 Vragen
0

Waarom koopt men toch verrassingstickets als de verrassing steeds weer tegenvalt. Als men op stedentrip wil kan men ook gewoon zelf alles na keuze zelf uitzoeken.  Dat hoeft echt niet duurder te zijn

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer