Vakantietickets
Via albert heijn heb ik 2 tickets gekocht voor een verassingsreis bij verrassingstickets.nl
Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen?
Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen?
Het is en blijft "een verrassing", en dit zijn de (helaas) bekende geluiden van deze organisatie.
Verstandig om dit de laatste keer te laten zijn. Slechte publiciteit zal ook niet helpen, "men" gaat voor een lage prijs en "de verrassing".
Topantwoord
Een klacht kunt u indienen op onderstaande link; of het helpt is een tweede, meestal reageren ze ook daar niet op (zo te zien dan):
https://www.klacht.nl/verrassingstickets-nl/
(Er zijn 87 grote (bekende) steden in polen 87x5=435,- en die zijn niet eens alle steden.)
u had natuurlijk ook heel Polen uit kunnen schakelen.
klacht kunt u indienen bij klacht.nl
KLIK
Het was niet mogelijk om
complete landen/land uit te schakelen anders had ik dit zeker gedaan, dankjewel
Er kon dus wel vermeld worden dat geen enkele stad in Polen de voorkeur had, daar moet je maar opkomen.
Hallo Natasfem ,
Neem eens contact op met Flywise Travel Bv , klik op de rode regels .
https://flywise.nl/nl/contacts
Lees hier de actievoorwaarden ,
https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/media/pdf/Actievoorwaarden%20Campagne%20Verrassingstickets.pdf
Gdansk is een hele leuke, indrukwekkende en mooie stad. Ik ben er zelf geweest. Maar één dag is inderdaad te kort.
Maar zelf zou ik nooit aan zo'n verrassingsreis deelnemen. De voorwaarden zijn compleet waardeloos.
Waarom koopt men toch verrassingstickets als de verrassing steeds weer tegenvalt. Als men op stedentrip wil kan men ook gewoon zelf alles na keuze zelf uitzoeken. Dat hoeft echt niet duurder te zijn
Nieuw op Vraag & Beantwoord
2e hands auto kapot met grote kosten
Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet
...
Lees meer
Dynafix
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb
...
Lees meer
Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken
Goedemiddag,
Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer