Na
door Natasfem 4 sep. 2017 om 12:07
Vakantie & reizen

Vakantietickets

Via albert heijn heb ik 2 tickets gekocht voor een verassingsreis bij verrassingstickets.nl

Dit is vorig jaar erg bevallen, toen zaten wij in Warschau dus deze heb ik deze keer uitgesloten. Nu heb ik vorige week een email gekregen dat het op onze vertrekdata in maart niet mogelijk was om te vertrekken en wij moesten kiezen uit een van de 3 volgende opties: 1 extra betalen voor een 4sterren hotel. 2: vertrekken op 7- 14of 21 januari?! Of 3: alle opties annuleren en wachten tot de volgende data's maar in maart konden we niet vertrekken werd er gezegd. Direct heb ik geprobeerd in contact te komen met verrassingstickets echter is dit alleen mogelijk via de chat. Hier werd ik erg onvriendelijk behandeld en kreeg ik geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Uiteindelijk was het toch ineens mogelijk om in maart op 2 data's te vertrekken. Op 24 maart. Echter was deze optie niet mogelijk om te kiezen tijdens het reservering proces. 

Vandaag (4 september 2017) krijg ik mijn bestemming te horen; Gdansk weer een bestemming in polen. De vliegtijden zijn ook bagger want uiteindelijk ben je maar 1 echte dag er ipv 3. Dit weer besproken via de chat en wederom erg klantonvriendelijk geholpen!! Je mag verwachten dat je rekening houd met de klant en ze niet weer opnieuw naar polen stuurt. Als reactie krijg je dan ja dan had je alle steden in polen moeten uitsluiten. Er zijn 87 grote (bekende) steden in polen 87x5=435,- en die zijn niet eens alle steden.

 

Ze zijn erg klant onvriendelijk en komen niet met duidelijke oplossingen. Dit is de laatste keer dat ik bij verrassingstickets.nl iets heb geboekt.


Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen? 

1583 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ge
door george321 - 4 sep. 2017 om 12:21
390 Antwoorden / 1 Vragen
0

Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen? 

Het is en blijft "een verrassing", en dit zijn de (helaas)  bekende geluiden van deze organisatie.
Verstandig om dit de laatste keer te laten zijn. Slechte publiciteit zal ook niet helpen, "men" gaat voor een lage prijs en "de verrassing".

Topantwoord

door tenormin - 4 sep. 2017 om 12:28
14745 Antwoorden / 86 Vragen
11

Een klacht kunt u indienen op onderstaande link; of het helpt is een tweede, meestal reageren ze ook daar niet op (zo te zien dan):

https://www.klacht.nl/verrassingstickets-nl/

door sjoppie - 4 sep. 2017 om 12:29
4229 Antwoorden / 3 Vragen
1

(Er zijn 87 grote (bekende) steden in polen 87x5=435,- en die zijn niet eens alle steden.)

u had natuurlijk ook heel Polen uit kunnen schakelen.
klacht kunt u indienen bij klacht.nl
KLIK

Na
door Natasfem 4 sep. 2017 om 19:26
Antwoorden / 1 Vragen

Het was niet mogelijk om
complete landen/land uit te schakelen anders had ik dit zeker gedaan, dankjewel

door sjoppie 4 sep. 2017 om 20:01
4229 Antwoorden / 3 Vragen

Er kon dus wel vermeld worden dat geen enkele stad in Polen de voorkeur had, daar moet je maar opkomen.

door costnix - 4 sep. 2017 om 13:04
2845 Antwoorden / 1 Vragen
0

U heeft een verassingreis geboekt. Dat zal een grote verrassing voor u zijn!

door marita5 - 4 sep. 2017 om 13:05
7515 Antwoorden / 12 Vragen
2

Hallo Natasfem , 

Neem eens contact op met  Flywise Travel Bv  , klik op de rode regels .

https://flywise.nl/nl/contacts 

Lees hier de actievoorwaarden ,

https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/media/pdf/Actievoorwaarden%20Campagne%20Verrassingstickets.pdf

door costnix - 4 sep. 2017 om 13:07
2845 Antwoorden / 1 Vragen
1

Gdansk is een hele leuke, indrukwekkende en mooie stad. Ik ben er zelf geweest. Maar één dag is inderdaad te kort.
Maar zelf zou ik nooit aan zo'n verrassingsreis deelnemen. De voorwaarden zijn compleet waardeloos.

door ficus - 4 sep. 2017 om 20:20
147 Antwoorden / 2 Vragen
0

Waarom koopt men toch verrassingstickets als de verrassing steeds weer tegenvalt. Als men op stedentrip wil kan men ook gewoon zelf alles na keuze zelf uitzoeken.  Dat hoeft echt niet duurder te zijn

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ly
Lyd81 - 23 jun. 2019 om 23:22
Winkels & webshops

Is Siebel weer failliet ?

Horloge gekocht voor €225, na ontvangst contact opgenomen omdat het horloge flink beschadigd was. Afgesproken dat ik het terug zou sturen op 11-6. 
Via postnl app te zien dat het horloge bij Siebel aangekomen is op 13-6. 

Vervolgens hoor ik maar niks waarop ik contact opneem, de medewerker van het hoofdkantoor geeft aan dat er een storing is, dus ze kunnen niks verwerken.  ... Lees meer

Je
Jetje177 - 24 jun. 2019 om 00:25
Auto & vervoer

Auto gekocht, maar waar is mijn trekhaak?

Ik heb afgelopen zaterdag een autootje gekocht bij een garage. Mijn eerste autootje was toe aan vervanging. En ik wilde deze keer een betrouwbare koop. Nu had ik een super mooie auto gevonden, koopovereenkomst geregeld. De auto zou een week duren voordat deze rijklaar was. Nu ging ik hem ophalen en ik weet zo zeker dat er een trekhaak aan zat. En die zat er niet meer aan. Ik heb helaas geen foto's ... Lees meer

Ma
Marlies en Jos - 24 jun. 2019 om 10:27
Huishouden & energie

Total Gas en Power heeft ongevraagd contract met Nuon opgezegd.

Total gas en power heeft ongevraagd het contract dat we hebbne met Nuon opgezegd. Via Nuon kregen wij 21 juni een opzeggingsbrief, met bijbehorende boete. Bij navraag hoe dit kon, lieten zij ons weten dat wij een contract met een andere levernacier zouden hebben afgsloten. Bij navraag gaat het om Total G&P. We hebben contact opgenomen met Total G&P omdat wij hier nooit een contract mee heb ... Lees meer