Na
door Natasfem Sep 4, 2017 om 12:07
Vakantie & reizen

Vakantietickets

Via albert heijn heb ik 2 tickets gekocht voor een verassingsreis bij verrassingstickets.nl

Dit is vorig jaar erg bevallen, toen zaten wij in Warschau dus deze heb ik deze keer uitgesloten. Nu heb ik vorige week een email gekregen dat het op onze vertrekdata in maart niet mogelijk was om te vertrekken en wij moesten kiezen uit een van de 3 volgende opties: 1 extra betalen voor een 4sterren hotel. 2: vertrekken op 7- 14of 21 januari?! Of 3: alle opties annuleren en wachten tot de volgende data's maar in maart konden we niet vertrekken werd er gezegd. Direct heb ik geprobeerd in contact te komen met verrassingstickets echter is dit alleen mogelijk via de chat. Hier werd ik erg onvriendelijk behandeld en kreeg ik geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Uiteindelijk was het toch ineens mogelijk om in maart op 2 data's te vertrekken. Op 24 maart. Echter was deze optie niet mogelijk om te kiezen tijdens het reservering proces. 

Vandaag (4 september 2017) krijg ik mijn bestemming te horen; Gdansk weer een bestemming in polen. De vliegtijden zijn ook bagger want uiteindelijk ben je maar 1 echte dag er ipv 3. Dit weer besproken via de chat en wederom erg klantonvriendelijk geholpen!! Je mag verwachten dat je rekening houd met de klant en ze niet weer opnieuw naar polen stuurt. Als reactie krijg je dan ja dan had je alle steden in polen moeten uitsluiten. Er zijn 87 grote (bekende) steden in polen 87x5=435,- en die zijn niet eens alle steden.

 

Ze zijn erg klant onvriendelijk en komen niet met duidelijke oplossingen. Dit is de laatste keer dat ik bij verrassingstickets.nl iets heb geboekt.


Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen? 

5939 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ge
door george321 - Sep 4, 2017 om 12:21
390 Antwoorden / 1 Vragen
0

Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen? 

Het is en blijft "een verrassing", en dit zijn de (helaas)  bekende geluiden van deze organisatie.
Verstandig om dit de laatste keer te laten zijn. Slechte publiciteit zal ook niet helpen, "men" gaat voor een lage prijs en "de verrassing".

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Sep 4, 2017 om 12:28
16836 Antwoorden / 108 Vragen
11

Een klacht kunt u indienen op onderstaande link; of het helpt is een tweede, meestal reageren ze ook daar niet op (zo te zien dan):

https://www.klacht.nl/verrassingstickets-nl/

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 4, 2017 om 12:29
7195 Antwoorden / 3 Vragen
1

(Er zijn 87 grote (bekende) steden in polen 87x5=435,- en die zijn niet eens alle steden.)

u had natuurlijk ook heel Polen uit kunnen schakelen.
klacht kunt u indienen bij klacht.nl
KLIK

Na
door Natasfem Sep 4, 2017 om 19:26
Antwoorden / 1 Vragen

Het was niet mogelijk om
complete landen/land uit te schakelen anders had ik dit zeker gedaan, dankjewel

sjjoppy
door sjjoppy Sep 4, 2017 om 20:01
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Er kon dus wel vermeld worden dat geen enkele stad in Polen de voorkeur had, daar moet je maar opkomen.

costnix
door costnix - Sep 4, 2017 om 13:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

U heeft een verassingreis geboekt. Dat zal een grote verrassing voor u zijn!

marita5
door marita5 - Sep 4, 2017 om 13:05
11519 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Natasfem , 

Neem eens contact op met  Flywise Travel Bv  , klik op de rode regels .

https://flywise.nl/nl/contacts 

Lees hier de actievoorwaarden ,

https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/media/pdf/Actievoorwaarden%20Campagne%20Verrassingstickets.pdf

costnix
door costnix - Sep 4, 2017 om 13:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen
1

Gdansk is een hele leuke, indrukwekkende en mooie stad. Ik ben er zelf geweest. Maar één dag is inderdaad te kort.
Maar zelf zou ik nooit aan zo'n verrassingsreis deelnemen. De voorwaarden zijn compleet waardeloos.

ficus
door ficus - Sep 4, 2017 om 20:20
147 Antwoorden / 2 Vragen
0

Waarom koopt men toch verrassingstickets als de verrassing steeds weer tegenvalt. Als men op stedentrip wil kan men ook gewoon zelf alles na keuze zelf uitzoeken.  Dat hoeft echt niet duurder te zijn

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Pe
Pedro Harmsen - May 3, 2024 om 17:16
Garantie & verzekeringen

Niet geïndexeerde begrafenisverzekering

Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer