Na
door Natasfem Sep 4, 2017 om 12:07
Vakantie & reizen

Vakantietickets

Via albert heijn heb ik 2 tickets gekocht voor een verassingsreis bij verrassingstickets.nl

Dit is vorig jaar erg bevallen, toen zaten wij in Warschau dus deze heb ik deze keer uitgesloten. Nu heb ik vorige week een email gekregen dat het op onze vertrekdata in maart niet mogelijk was om te vertrekken en wij moesten kiezen uit een van de 3 volgende opties: 1 extra betalen voor een 4sterren hotel. 2: vertrekken op 7- 14of 21 januari?! Of 3: alle opties annuleren en wachten tot de volgende data's maar in maart konden we niet vertrekken werd er gezegd. Direct heb ik geprobeerd in contact te komen met verrassingstickets echter is dit alleen mogelijk via de chat. Hier werd ik erg onvriendelijk behandeld en kreeg ik geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Uiteindelijk was het toch ineens mogelijk om in maart op 2 data's te vertrekken. Op 24 maart. Echter was deze optie niet mogelijk om te kiezen tijdens het reservering proces.

Vandaag (4 september 2017) krijg ik mijn bestemming te horen; Gdansk weer een bestemming in polen. De vliegtijden zijn ook bagger want uiteindelijk ben je maar 1 echte dag er ipv 3. Dit weer besproken via de chat en wederom erg klantonvriendelijk geholpen!! Je mag verwachten dat je rekening houd met de klant en ze niet weer opnieuw naar polen stuurt. Als reactie krijg je dan ja dan had je alle steden in polen moeten uitsluiten. Er zijn 87 grote (bekende) steden in polen 87x5=435,- en die zijn niet eens alle steden.

Ze zijn erg klant onvriendelijk en komen niet met duidelijke oplossingen. Dit is de laatste keer dat ik bij verrassingstickets.nl iets heb geboekt.

Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen?

5939 7 Rapporteer

ge
door george321 - Sep 4, 2017 om 12:21
390 Antwoorden / 1 Vragen

Iemand enig idee waar ik een klacht in kan dienen?

Het is en blijft "een verrassing", en dit zijn de (helaas)  bekende geluiden van deze organisatie.
Verstandig om dit de laatste keer te laten zijn. Slechte publiciteit zal ook niet helpen, "men" gaat voor een lage prijs en "de verrassing".

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Sep 4, 2017 om 12:28
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Een klacht kunt u indienen op onderstaande link; of het helpt is een tweede, meestal reageren ze ook daar niet op (zo te zien dan):

https://www.klacht.nl/verrassingstickets-nl/

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 4, 2017 om 12:29
7195 Antwoorden / 3 Vragen

(Er zijn 87 grote (bekende) steden in polen 87x5=435,- en die zijn niet eens alle steden.)

u had natuurlijk ook heel Polen uit kunnen schakelen.
klacht kunt u indienen bij klacht.nl
KLIK

Na
door Natasfem Sep 4, 2017 om 19:26
Antwoorden / 1 Vragen

Het was niet mogelijk om
complete landen/land uit te schakelen anders had ik dit zeker gedaan, dankjewel

sjjoppy
door sjjoppy Sep 4, 2017 om 20:01
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Er kon dus wel vermeld worden dat geen enkele stad in Polen de voorkeur had, daar moet je maar opkomen.

costnix
door costnix - Sep 4, 2017 om 13:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U heeft een verassingreis geboekt. Dat zal een grote verrassing voor u zijn!

marita5
door marita5 - Sep 4, 2017 om 13:05
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Natasfem ,

Neem eens contact op met  Flywise Travel Bv  , klik op de rode regels .

https://flywise.nl/nl/contacts

Lees hier de actievoorwaarden ,

https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/media/pdf/Actievoorwaarden%20Campagne%20Verrassingstickets.pdf

costnix
door costnix - Sep 4, 2017 om 13:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gdansk is een hele leuke, indrukwekkende en mooie stad. Ik ben er zelf geweest. Maar één dag is inderdaad te kort.
Maar zelf zou ik nooit aan zo'n verrassingsreis deelnemen. De voorwaarden zijn compleet waardeloos.

ficus
door ficus - Sep 4, 2017 om 20:20
147 Antwoorden / 2 Vragen

Waarom koopt men toch verrassingstickets als de verrassing steeds weer tegenvalt. Als men op stedentrip wil kan men ook gewoon zelf alles na keuze zelf uitzoeken.  Dat hoeft echt niet duurder te zijn