pe
door peter1995 Jun 23, 2014 om 12:11
Vakantie & reizen

Verassingstickets

Ik heb 30 mei een steden trip geboekt bij verassingstickets.
Vervolgens kreeg ik de mail dat de datums niet beschikbaar waren,heb ik een alternatief opgegeven en hoorde ik een week niks meer.
Heb ik gebeld zeggen ze dat het in behandelin is en deze week word afgehandeld wordt.
Begin de week er op nog geen antwoord,3-4 keer gebeld en 10 min in de wacht gestaan.krijg ik op het einde van de week een mailstje dat deze datums ook niet meer beschikbaar zijn en ze geven zelf 2 opties, kies ik er een en dan krijg ik 3 uur later weer een mail dat deze datum weer niet kunnen. Wat moet ik doen kan ik hier het geld terug vragen want ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Gr peter van gemert

1764 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2014 om 12:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Lees ter info eens bij deze vraag.

boppe1943
door boppe1943 - Jun 23, 2014 om 14:15
1129 Antwoorden / 98 Vragen
0

Peter, zoals je in de link van edrick3 kunt zien was er dezer dagen nog een klacht over Verrassingstickets. Ik weet zeker dat het volgende antwoord op Vraag & Beantwoord van dit bedrijf komt met een fan-tas-tisch aanbod.

(Tik ook eens in op Google: "klachten Verrassingstickets", of "klachten Groupon". Je ziet, je verkeert in goed gezelschap).

costnix
door costnix - Jun 23, 2014 om 21:58
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

VeRassingtickets zou ik so wie so niet vertrouwen.
Er is een essentieel verschil tussen veRassen en veRRassen!

corv
door corv - Jun 25, 2014 om 12:14
41 Antwoorden / 1 Vragen
0

al dit soort aanbieders: groot risico en dat moet je bij de aankoopprijs in calculeren.
je kent vast het gezegde: wie zijn billen brand enz. enz.

ra
door ra318 - Aug 28, 2014 om 17:37
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

20 aug gereserveerd, ik zou binnen 7 dagen te horen krijgen waar ik naar toe zou gaan. Heb nu al 2 dagen gebeld en ze zeggen me steeds dat het druk is en dat ik nog een dag of 2/3 geduld moet hebben.
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ik dit voorval hier zo vaak terug lees. Ik ga er vanuit dat er dadlijk wel iets tegenover staat want ik laat het hier niet bij zitten.

Wordt vervolgd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer