Verassingstickets
Ik heb 30 mei een steden trip geboekt bij verassingstickets.
Vervolgens kreeg ik de mail dat de datums niet beschikbaar waren,heb ik een alternatief opgegeven en hoorde ik een week niks meer.
Heb ik gebeld zeggen ze dat het in behandelin is en deze week word afgehandeld wordt.
Begin de week er op nog geen antwoord,3-4 keer gebeld en 10 min in de wacht gestaan.krijg ik op het einde van de week een mailstje dat deze datums ook niet meer beschikbaar zijn en ze geven zelf 2 opties, kies ik er een en dan krijg ik 3 uur later weer een mail dat deze datum weer niet kunnen. Wat moet ik doen kan ik hier het geld terug vragen want ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Gr peter van gemert
Peter, zoals je in de link van edrick3 kunt zien was er dezer dagen nog een klacht over Verrassingstickets. Ik weet zeker dat het volgende antwoord op Vraag & Beantwoord van dit bedrijf komt met een fan-tas-tisch aanbod.
(Tik ook eens in op Google: "klachten Verrassingstickets", of "klachten Groupon". Je ziet, je verkeert in goed gezelschap).
VeRassingtickets zou ik so wie so niet vertrouwen.
Er is een essentieel verschil tussen veRassen en veRRassen!
al dit soort aanbieders: groot risico en dat moet je bij de aankoopprijs in calculeren.
je kent vast het gezegde: wie zijn billen brand enz. enz.
20 aug gereserveerd, ik zou binnen 7 dagen te horen krijgen waar ik naar toe zou gaan. Heb nu al 2 dagen gebeld en ze zeggen me steeds dat het druk is en dat ik nog een dag of 2/3 geduld moet hebben.
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ik dit voorval hier zo vaak terug lees. Ik ga er vanuit dat er dadlijk wel iets tegenover staat want ik laat het hier niet bij zitten.
Wordt vervolgd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer