iv
door ivanvliet Nov 8, 2010 om 20:40
Vakantie & reizen

Verkoopdemonstraties en reisjes

ben net terug van een middag demonstratie van mercator in ridderkerker was dus geen cadeau wat er stond gegarandeerd voor u gereserveerd er waren natuurlijk meer mensen die dat vroegen
we LEZEN dus verkeerd zei die man[danny]
we zijn verantwoordelijk voor wat we schrijven niet wat we zeggen was het motto!!!!
de kwats taal wat er werd gekraamd was:
itc is failliet we hebben alle spullen van de curator over kunnen nemen
er komen muziek dag reizen ze hebben frans bauer gecontracteerd 2 weken lang voor 18:000 euro per dag kan je nagaan hoeveel ze verdienen op die rotzooi.
ook frans duis komt er aan
het werd steeds irritanter en klemmender zoals:
1 mensen die niet luisteren zijn niet meer welkom in de toekomst
we willen vaste klanten geen meelopers voor gratis daagje uit
2en als ze komen voor de gratis soep krijg je nog gezeik dat er geen ballen in zitten
3 moet niet van een kant komen we zijn geen opvangtehuis voor een daagje weg
4 ben je niet lief krijg je geen soep met ballen en geen cadeautje
5 in de pauze weggaan als je geen intresse meer hebt
6 ze hebben allemaal eigen fabrieken,matrassen liggen zelfs in 2 revalidatie centrum 1895 per stuk eenpersoons!!!!
7,oude matrassen die worden mee terug genomen worden door hun gereviseerd en dan worden ze naar het leger des heils gebracht
8 constant de woorden door die danny let op en luisterd

9 waar ik me het meeste aan ergerde was een man die er bij hoorde die zat aan de tafel achter me en heete kevin,die zat constant te zuchten en te hoofdschudde vooral als iemand iets tegen de draads zei of iets vroeg wat niet in hun staatje was
al met al weer een lullig iets dit om oudere mensen hun geld af te troggelen
ze hebben echt een oog voor de iets zwakkere in het publiek
als je maar tekend

we zijn dus ook weg gegaan na anderhalf uur kon dat gelul dat doordrammen niet meer aanhoren
bah zo iets hoop dat het verboden word

1051 9 Rapporteer

el
door elsbeth_1 - Sep 4, 2011 om 21:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij willen onze ervaring vanuit Drente hier melden n.a.v. een uitnodiging van Mercator omdatdat wij genomineerd waren als winnaar van een Akai stere-set.
Maar het ging bij iedereen de neus voorbij. Er werd wel gezegd dat degene die zich het vriendelijkst opstelde naar het personeel dat zij de set mee naar huis kregen.
We hadder er eerlijk gezegd ook niet echt op gerekend want we kenden de verhalen al zo' n beetje. Het was hen alleen om de verkoop te doen van behoorlijk dure producten. Er meldde zelfs een mevrouw dat haar vriendin al eerder een apparaat had gekocht waarna ze hartklachten had gekregen. Hier zijn we ook behoorlijk van geschrokken, juist omdat we dit al eerder hadden gelezen op internet en dit bijna niet konden geloven.
Wij zijn daarna ook maar gauw vetrokken en willen de mensen toch wel waarschuwen voor de misleidende uitnodiging dat zij genomineerd zijn als winnaar. Er is dus helemaal geen winnaar, als je maar heel lief was en denken wij zelf - dus veel kopen - dan was je de gelukkige bezitter van deze set.
Maar ja, wij in Drente zeggen altijd, eerlijkheid duurt het langst. Oude mensen in de maling nemen is geen kunst natuurlijk, zij zijn deze harde maatschappij niet gewend en zijn blij er even uit te zijn.
Verkopen, oké maar dan wel op een oprechte manier zonder misleiding nauurlijk.

rj
door rjw - Sep 4, 2011 om 23:18
3274 Antwoorden / 5 Vragen

Hoe kan het toch dat mensen hier na tientallen jaren nog steeds intrappen? Wim Bosboom waarschuwde hier vroeger al voor...

tdehond
door tdehond - Sep 5, 2011 om 11:24
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het is verbazingwekkend dat nog steeds mensen naar dit soort bijeenkomsten gaat. Hier is vaak genoeg tegen gewaarschuwd.

valerius-2
door valerius-2 - Sep 5, 2011 om 12:38
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=rjw schreef op zondag 4 sep 2011, 23:18]Hoe kan het toch dat mensen hier na tientallen jaren nog steeds intrappen? Wim Bosboom waarschuwde hier vroeger al voor...
Maar dat is och geen vrijbrief om de boel in de maling te nemen en valse beloften te doen.

empyria
door empyria - Sep 5, 2011 om 12:51
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 5 sep 2011, 12:38][quote=rjw schreef op zondag 4 sep 2011, 23:18]Hoe kan het toch dat mensen hier na tientallen jaren nog steeds intrappen? Wim Bosboom waarschuwde hier vroeger al voor...
Maar dat is och geen vrijbrief om de boel in de maling te nemen en valse beloften te doen.

Nee, een vrijbrief zeker niet!

Maar het is wel de opzet!

En als er geen belangstelling voor was, dan zou het vanzelf uitsterven.
Maarja, er lopen nog stééds (wereldvreemde???) mensen rond die er wel of wéér intuinen, helaas...

rj
door rjw - Sep 5, 2011 om 22:15
3274 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 5 sep 2011, 12:38][quote=rjw schreef op zondag 4 sep 2011, 23:18]Hoe kan het toch dat mensen hier na tientallen jaren nog steeds intrappen? Wim Bosboom waarschuwde hier vroeger al voor...
Maar dat is och geen vrijbrief om de boel in de maling te nemen en valse beloften te doen.

Heel veel mensen zij hebberig en sommigen maken daar gebruik/misbruik van.

Het is een beetje naief om te denken dat omdat iets niet eerlijk is het niet gedaan zou worden. Als het zo simpel was, was er ook geen crimininaliteit.

yoast
door yoast - Feb 14, 2013 om 09:38
12 Antwoorden / 2 Vragen

Morgen moet ik als chauffeur een dagtocht rijden, maar ik heb het vermoeden dat het ook om een verkoopreis gaat. Iets van Creativ Plan GmbH, dus Duits en moeilijk te achterhalen. Op internet en Google kan ik er niets over vinden. Ben van plan om de mensen te waarschuwen, maar als er iemand van deze organisatie tussen zit kan het me mijn baan kosten en in de huidige tijd moet je blij zijn dat je werk hebt. Maar toch, ik blijf allert en zal het niet tolereren dat mijn passagiers worden afgezet. Mocht het inderdaad zo'n soort reis zijn, dan houd ik iedereen op de hoogte en zal mijn baas aanraden zijn bedrijf en goede naam niet aan deze lieden te binden.

tijger1
door tijger1 - Feb 14, 2013 om 11:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Men moet toch onderhand bij voorbaat al weten dat dit verkoopreisjes zijn van veel te dure en onnodige producten. Ook worden mensen door intimidatie bijna gedwongen iets te kopen.

Is al vele malen, ook op tv behandeld. Ga er niet naar toe en waarschuw uw omgeving voor deze praktijken. Het is diep treurig.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 14, 2013 om 16:50
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Veel beloven en weing(niets) geven doet een hoop mensen in vreugde leven(tot het tegendeel) te voorschijn komt.Maar als ik zo de meeste vragen en meningen hier tegen komt is het toch een geddelte niet goed weten waar ze aan beginnen. En daar leeft de oplichter mee om dat hij de mogelijkheden hiervan ziet.