Ni
door Nicole Brusselaars Feb 5, 2018 om 07:11
Vakantie & reizen

Voetbaltickets geblokkeerd via Viagogo

Op zondag 4 febr. hadden wij 2 tickets voor Ajax Nac gekocht via Viagogo, eenmaal daar konden we niet naar binnen de tickets waren geblokkeerd! er waren jammer genoeg nog meer gedupeerde die via deze site tickets hadden gekocht!
Kan Viagogo ook niet bereiken om te vragen hoe dit kan gebeuren, geen enkel nummer tevinden, je wordt alleen door vragen en antwoorden van de computer geholpen, nou ja geholpen!!! je kan daar ook niet verder vragen etc...
Weten jullie hoe wij dit kunnen gaan oplossen? Het was een cadeau voor mijn neefje vindt het zo sneu dat dit nou in het honderd is gelopen.

Met vriendelijke groet,

Nicole Brusselaars/de Groen

2718 4 Rapporteer

panter22
door panter22 - Feb 5, 2018 om 08:40
6599 Antwoorden / Vragen
ne
door neodutchio - Feb 5, 2018 om 09:25
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Tickets op deze website zijn mogelijk oorspronkelijk gekocht door een derde partij via een primaire provider voor het event en kunnen worden aangeboden tegen een prijs die lager of hoger is dan de oorspronkelijke verkoopprijs.

U koopt bij een doorverkoopsite. En vele theaters bv willen geen tickets meer hebben via deze sites. De volgende keer dus maar gewoon bij de officiële verkooppunten kopen.

marita5
door marita5 - Feb 5, 2018 om 09:46
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Nicole Brusselaars ,

Lees hier , waar u veilig tickets kunt kopen , klik op de rode regels .

http://www.weetwaarjekoopt.nl/waarkoopikveilig/

Hier iig niet kopen , Viagogo staat erbij .

http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/

Lees ook de klachten , eerst maar op internet kijken voordat u koopt .

https://www.klacht.nl/viagogo/

https://nl.trustpilot.com/review/www.viagogo.nl

edrick3
door edrick3 - Feb 5, 2018 om 10:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Weten jullie hoe wij dit kunnen gaan oplossen?
Een 'oplossing' kun je wel vergeten.
Jammer van de gemiste wedstrijd en zonde van het geld.
Een volgende keer maar op een officiële site kaarten kopen.