el
door elmarojo Jul 28, 2018 om 00:12
Vakantie & reizen

Voetselvergiftiging opgelopen op vakantie

Hai,  mijn zwangere dochter en ik zijn in juni met sunweb naar Egypte geweest. Ik ben daar na een diner met het management heel erg ziek geworden. (Was de enige die kip had gegeten). De 3e dag werd het zo erg dat ik naar de dokter moest en 2 dagen aan het infuus moest met antibiotica en spul tegen hoofdpijn, misselijkheid en diaree. Dit kan niet anders dan van het eten zijn gekomen. Was een all inclusiefhotel. Nu zegt sunweb heel simpel, wel 20 keer in 1 gesprek, duizend maal excuses. Daar heb ik dus niets aan, mijn vakantie naar de knoppen....klacht word dus niet serieus genomen. Heb de rekening en het verslag van de dokter en daar is niet eens naar gevraagd. Wat moet ik hiermee? Want dit is natuurlijk te gek voor woorden.

7647 51 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 28, 2018 om 00:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat is daar te gek voor woorden aan? U kunt de rekening van de dokter en de medicijnen uiteraard inleveren bij uw zorgverzekeraar, en daarna wellicht bij uw reisverzekering.

Maar wat heeft het feit dat uw dochter zwanger was en met u op vakantie was er mee van doen? Overigens als ik zwanger zou zijn, zou ik helemaal niet naar Egypte op vakantie gaan.

Er zullen anderen op die avond ook beslist kip gegeten hebben, waren die ook allemaal doodziek? Het kan door zoveel dingen gekomen zijn.

Wat wilt u dan 1.001 excuses?

el
door elmarojo - Jul 28, 2018 om 06:01
39 Antwoorden / 10 Vragen

Oh, jij vind het blijkbaar gewoon dat je voetselvergiftiging oploopt????? En nee, niet iedereen heeft die kip gegeten, zei toch een diner met het management! En die eten niet uit het restaurant!!! Wij gaan al jaren naar Egypte en nog nooit ergens last van gehad. En ik vraag niet wat jij zou doen.....

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 28, 2018 om 06:14
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Heel goed mogelijk dat u van de kip niet goed geworden bent, juist omdat u de enige van het gezelschap bent die dit genuttigd heeft.
Neem eens contact met Sunweb op via de mogelijkheden uit deze link:
https://zon.sunweb.nl/klantenservice

el
door elmarojo - Jul 28, 2018 om 07:03
39 Antwoorden / 10 Vragen

Hai, dat heb ik gedaan, en ik krijg duizenden excuses, maar that's it.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 28, 2018 om 07:17
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Sunweb zou eigenlijk contact hebben moeten opnemen met het betreffende restaurant.
U zou Sunweb ook nog kunnen laten weten dat als zij er verder niets aan willen doen dat u naar andere mogelijkheden zoekt om uw verhaal te doen, b.v. Klacht .nl
                                                                Edit 7.40u (U kunt het anders ook aan uw zorgverzekeraar overlaten)
https://www.klacht.nl/sunweb/

panter22
door panter22 - Jul 28, 2018 om 08:18
6599 Antwoorden / Vragen

Je bent dus ziek geworden van de kip die je gegeten hebt.
Die kip kwam niet uit het restaurant dat Sunweb voor hun vakantiegangers heeft geboekt.
De kip  werd apart voor het management en jullie bereid.
Toch vind je dat Sunweb aansprakelijk is voor jouw schade.
Waarom vind je dat?
Ik neem aan vergoeding van de reis en de ziektekosten.

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Jul 28, 2018 om 08:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe weet je dat je enige bent die de kip heeft gegeten?

el
door elmarojo Jul 28, 2018 om 15:26
39 Antwoorden / 10 Vragen

Omdat het menu speciaal is klaargemaakt voor ons.

diumenge
door diumenge Jul 28, 2018 om 17:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En je hebt goed in de gaten gehouden wat alle anderen aten?

T.
door T.c - Jul 28, 2018 om 08:31
1 Antwoorden / Vragen

Vervelend dat U ziek werd ,maar om nou
 een reisorganisatie daar over aan te spreken ,en een vergoeding ,want daar gaat het over, los te peuteren ,dat mij ook te ver .
Gewoon lekker thuisblijven ,dan gebeurt dit soort "vreselijke" dingen je niet .

marita5
door marita5 - Jul 28, 2018 om 08:31
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Elmarojo ,

De voorwaarden :

Verzekeringen

Indien u via Sunweb uw verzekering geregeld heeft, bent u verzekerd bij de Europeesche Verzekeringen. Voor de exacte voorwaarden van zowel de annulerings- als de reisverzekering verwijst Sunweb u naar www.europeesche.nl.
Volgens de ANVR-consumentenvoorwaarden bent u verplicht een verzekering af te sluiten. Wanneer u besluit om geen verzekering af te sluiten, kan Sunweb niet aansprakelijk worden gesteld voor de schade die verhaald kan worden bij de reis- en/of annuleringsverzekering.

Ontevreden of klachten ,

Heeft u klachten over de reis of bent u ontevreden over uw accommodatie, dan dient u dit direct te melden aan de receptie van uw accommodatie en aan de vertegenwoordiging van Sunweb ter plaatse.
Is er niemand aanwezig of wordt de klacht volgens u niet naar behoren opgelost, dan dient u direct vanaf uw vakantiebestemming telefonisch, per e-mail of per fax contact op te nemen met ons hoofdkantoor in Nederland.
Deze handelwijze is absoluut noodzakelijk omdat Sunweb op het moment dat u uw klacht kenbaar maakt, daaraan meestal direct wat kan doen.
Achteraf, na thuiskomst is het natuurlijk niet meer mogelijk de problemen op te lossen. Klachten die op de bestemming niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld , worden in Nederland niet in behandeling genomen .
Wordt uw klacht ter plaatse niet bevredigend opgelost, dan kunt u uiterlijk binnen één maand na afloop van de reis uw klacht schriftelijk (met een motivatie) indienen. Het opsturen van alleen een klachtenformulier zonder verdere toelichting is niet voldoende.
Wanneer de klacht betrekking heeft op de totstandkoming van de boeking, dan kunt u deze uiterlijk binnen één maand na kennisname van de feiten (waarop de klacht betrekking heeft) bij Sunweb indienen. Voor verdere informatie verwijzen wij u naar de ANVRconsumentenvoorwaarden.

Lees ook hier ,

https://kassa.bnnvara.nl/dossiers/dossier-verzekeren/medische-zorg-op-vakantie-dit-wordt-vergoed

he
door henk51 - Jul 28, 2018 om 10:11
90 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft een all incl hotelgeboekt bij Sunweb so far so good.
U gaat eten met managment welke hun eten niet uit het restaurant betrekken maar elders.
En nu wilt u Sunweb aansprakelijk stellen beetje vreemde gang van zaken.
U maakt gebruik van andere faciliteiten dan aangeboden wordt ziek en gaat dan bij de verkeerde klagen.
Rekening kan u gewoon bij uw verzekering claimen of via uw reisverzekering.

groeten Henk

el
door elmarojo Jul 28, 2018 om 14:53
39 Antwoorden / 10 Vragen

Hoop dat je het ondertussen begrepen hebt, ieder all inclusiefhotel heeft een restaurant waar je tegen betaling kan eten, daar hebben we gegeten met het management , dus IN het hotel en het eten is bereid IN de keuken van het hotel.

tijger1
door tijger1 Jul 28, 2018 om 15:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dat valt dan sowieso niet meer onder de verantwoordelijkheid van Sunweb.

el
door elmarojo Aug 6, 2018 om 21:52
39 Antwoorden / 10 Vragen

Voorlopig met al die stomzinnige antwoorden zijn ze ermee bezig. Dus bedankt!

el
door elmarojo Aug 6, 2018 om 21:53
39 Antwoorden / 10 Vragen

Voorlopig met al die stomzinnige antwoorden zijn ze ermee bezig! Dank jullie wel.....

Topantwoord

me
door mein33 - Jul 28, 2018 om 10:13
5658 Antwoorden / 28 Vragen

el
DOOR ELMAROJO - 28 JUL. 2018 OM 06:01
30 ANTWOORDEN / 10 VRAGEN

Oh, jij vind het blijkbaar gewoon dat je voetselvergiftiging oploopt????? En nee, niet iedereen heeft die kip gegeten, zei toch een diner met het management! En die eten niet uit het restaurant!!! Wij gaan al jaren naar Egypte en nog nooit ergens last van gehad. En ik vraag niet wat jij zou doen.....

@elmarjo,

U kunt de reisorganisatie niet verantwoordelijk stellen voor de door u opgelopen voedselvergiftiging.
U had een "all inclusief" reis en de reisorganisatie is dan wel medeverantwoordelijk voor het voedsel dat aan haar reizigers wordt verstrekt.
Maar, zoals u zelf aangeeft, was het voedsel niet afkomstig uit de hotelrestaurant, het kwam dus ergens anders vandaan en daarmee vervalt elke vorm van verantwoordelijkheid van de reisorgansatie.

el
door elmarojo Jul 28, 2018 om 14:55
39 Antwoorden / 10 Vragen

Het eten was wel afkomstig uit de keuken van het hotel en het restaurant zat IN het hotel

el
door elmarojo - Jul 28, 2018 om 10:35
39 Antwoorden / 10 Vragen

Even voor de duidelijkheid, all inclusiefhotel en met het management gegeten in het restaurant IN het hotel. Het eten kwam dus uit de keuken van het hotel. Alleen speciaal voor ons klaargemaakt. En vreemde gang van zaken? Hoezo? Zij regelen jou vakantie, daar betaal je voor, en als je dan doodziek word van het eten, is dat wel degelijk een zaak die sunweb op moet pakken, maar goed, hier worden ook op een paar na ook alleen maar domme antwoorden gegeven. Hier worden oplossingen gevraagd, geen meningen. Dus als je een oplossing hebt, graag, reageer anders niet, want meningen ben ik niet in geïnteresseerd.

edrick3
door edrick3 - Jul 28, 2018 om 10:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat overkomt wel meer mensen op vakantie in het buitenland.
Is allemaal héél vervelend als je de pineut bent.

Wel eens van 'de vloek van de farao' gehoord?
Ter info: https://www.dereisdokter.nl/index.html?cmsid=3247&columnid=3292&page=Reizen%20en%20gezondheid

el
door elmarojo - Jul 28, 2018 om 10:42
39 Antwoorden / 10 Vragen

Ja daar heb ik van gehoord ja, maar dat is geen voetselvergiftiging, dat is diaree, en met een paar pilletjes te verhelpen. Ga al bijna 10 jaar naar Egypte. En daar hoef je niet voor aan het infuus en ook geen antibiotica en weet ik veel wat ik nog meer heb gehad.

edrick3
door edrick3 Jul 28, 2018 om 10:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nou .... infuus is ivm vochtverlies.
En zo'n voedselvergiftiging kun je zelfs hier in Nederland oplopen als je bv in een shoarmatent o.i.d. besmet vlees krijgt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 28, 2018 om 10:43
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Een schrale troost,

ik ben ooit een keer of 80 in Egypte geweest en hield altijd rekening met (ook op basis van veel waarschuwingen) met eten en dan vooral van fruit en dergelijke.
Het is helemaal niet uit te sluiten dat niet kip maar toch iets anders de oorzaak is geweest.
Ook bij mij heerst de vraag hoe u kunt weten dat u de enige bent die die avond in dat restaurant kip heeft gegeten. (All inclusive dus naar ik aannneem veel eters, men zou dan uitsluitend alleen voor u kip hebben bereid?) Toch niet per ongeluk ergens water gedronken, anders dan uit een fles?

me
door mein33 Jul 28, 2018 om 11:04
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ook bij mij heerst de vraag hoe u kunt weten dat u de enige bent die die avond in dat restaurant kip heeft gegeten. (All inclusive dus naar ik aannneem veel eters, men zou dan uitsluitend alleen voor u kip hebben bereid?

@Gerritaltena,

Ts geeft zelf aan dat de maaltijd niet uit de restaurantkeuken kwam en daarmee verliest "de Keizer zijn recht".

heremietkreeft
door heremietkreeft Jul 28, 2018 om 11:57
16860 Antwoorden / 202 Vragen

MEIN33 @ Ts geeft om 10:35 (met nadruk) te kennen dat het eten uit de restaurantkeuken kwam. In het restaurant zou dan alleen kip voor Ts zijn klaargemaakt hetgeen zeer onwaarschijnlijk is. Opvallend is dat juist voor haar negatief kritische antwoorden als topantwoord werden gekenmerkt. Dat zal wel een foutjue zijn denk ik.

Concreet is de vraag of zij een klacht bij het hotel, of nog specifieker, haar klacht bij het management van het hotel heeft kenbaar gemaat. Met hen heeft zij immers samen gegeten.

me
door mein33 Jul 28, 2018 om 12:39
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@gerritaltena,

Helemaal correct hetgeen u schrijft, ik had dat niet gelezen. Sorry !
Ts geeft echter in meerdere van haar andere reacties aan dat dat niet zo zou zijn.
Dat valt  naar mijn idee in de categorie "draaikonterij" en is een zinnig antwoord geven eigenlijk niet mogelijk.

el
door elmarojo - Jul 28, 2018 om 10:59
39 Antwoorden / 10 Vragen

Het was een speciaal diner voor het management en nog 4 gasten, en het kan niet anders dan dat het van het eten van die avond komt, dokter zei het ook. En ik heb niet ergens iets gegeten of gedronken..... Het eten is apart klaargemaakt en geserveerd, qualitymanager was er ook bij. Ook in een apart restaurant.

el
door elmarojo - Jul 28, 2018 om 11:04
39 Antwoorden / 10 Vragen

U kunt de reisorganisatie niet verantwoordelijk stellen voor de door u opgelopen voedselvergiftiging.
U had een "all inclusief" reis en de reisorganisatie is dan wel medeverantwoordelijk voor het voedsel dat aan haar reizigers wordt verstrekt.
Maar, zoals u zelf aangeeft, was het voedsel niet afkomstig uit de hotelrestaurant, het kwam dus ergens anders vandaan en daarmee vervalt elke vorm van verantwoordelijkheid van de reisorgansatie.

Het eten kwam dus WEL uit de keuken van het hotel!!!!! En een apart restaurant IN het hotel. Waar je normaal betaald!! Dus zijn ze WEL aansprakelijk.

panter22
door panter22 Jul 28, 2018 om 11:35
6599 Antwoorden / Vragen

Als Sunweb de eigenaar is van het restaurant  dan kun jeSunweb  wel aansprakelijk stellen. De eigenaar moet zorgen dat het voedsel in orde is.
Als het voedsel onderdeel was van je all-in boeking ook. In dat geval moet Sunweb zorgen voor goed voedsel
Maar nu is het anders.
Je krijgt eten uit dezelfde keuken, maar je betaalt er zelf voor. Dat gaat nu buiten Sunweb om. Dat is iets tussen jou en de eigenaar van het restaurnt
Om verhaal te halen, moet je daarom bij de eigenaar van het restaurant zijn.

el
door elmarojo Jul 29, 2018 om 22:54
39 Antwoorden / 10 Vragen

Ik heb er niet voor betaald! Pfffff

tijger1
door tijger1 Jul 29, 2018 om 23:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als het GRATIS was, hebt u helemaal niets te zeuren.

Ka
door Kassagebruiker - Jul 28, 2018 om 11:28
683 Antwoorden / 5 Vragen

U zult toch wettelijk en overtuigend moeten bewijzen dat u gelijk heeft met die kip. En dàt zal niet meevallen.

marita5
door marita5 - Jul 28, 2018 om 11:40
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@elmarojo ,

Het eten kwam uit de keuken van het hotel , waarom heeft u dan geen schriftelijke klacht ingediend bij het hotel ? Dan had u tenminste iets van bewijs gehad.
De voorwaarden zijn duidelijk :

 Klachten die op de bestemming niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld , worden in Nederland niet in behandeling genomen .

el
door elmarojo - Jul 28, 2018 om 12:14
39 Antwoorden / 10 Vragen

@elmarojo ,

Het eten kwam uit de keuken van het hotel , waarom heeft u dan geen schriftelijke klacht ingediend bij het hotel ? Dan had u tenminste iets van bewijs gehad.
De voorwaarden zijn duidelijk :

 Klachten die op de bestemming niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld , worden in Nederland niet in behandeling genomenemen

Het is gemeld bij sunweb, en het hotel, waarvan getuigen en we moesten als we terugwaren maar een klacht indienen, zo werkt het dus bij sunweb

panter22
door panter22 Jul 28, 2018 om 12:18
6599 Antwoorden / Vragen

.

me
door mein33 - Jul 28, 2018 om 12:46
5658 Antwoorden / 28 Vragen

edit.     mein33

panter22
door panter22 - Jul 28, 2018 om 12:57
6599 Antwoorden / Vragen

Op de bestemming is geen klachtenformulier ingevuld. Alleen gebeld met de mededeling bij thuiskomst een klacht in te dienen.
En toen je thuis gekomen bent heb je met de klantenservice van Sunweb gebeld en die bood excuus aan.
Meer is er niet, of heb je nu wel een klachtenformulier ingevuld en daar is nog geen schriftelijk bericht op gekomen? Of alleen een excuusbrief? Kun je wat duidelijker schrijven wat je gedaan hebt?

marita5
door marita5 - Jul 28, 2018 om 13:01
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@Elmarojo ,

Sunweb is aangesloten bij thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , niet geschoten is altijd mis .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

el
door elmarojo Jul 29, 2018 om 22:57
39 Antwoorden / 10 Vragen

Ook nog gedaan, kunnen jullie nog even verder doelloos berichten schrijven.  Dank je.

jo
door jorisw - Jul 28, 2018 om 14:01
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon kapotprocederen, dat Sunweb. Wat in Amerika kan, komt hier ook vanzelf. Succes.

el
door elmarojo - Jul 28, 2018 om 14:09
39 Antwoorden / 10 Vragen

Gewoon kapotprocederen, dat Sunweb. Wat in Amerika kan, komt hier ook vanzelf. Succes.

Dank je, ze zijn er idd nog klaar mee. Bedankt!

wi
door wilhelmina59 Jul 29, 2018 om 13:39
516 Antwoorden / 0 Vragen

Sarcasme wordt niet altijd begrepen.>:-)

el
door elmarojo - Jul 28, 2018 om 14:12
39 Antwoorden / 10 Vragen

Sunweb zou eigenlijk contact hebben moeten opnemen met het betreffende restaurant.
U zou Sunweb ook nog kunnen laten weten dat als zij er verder niets aan willen doen dat u naar andere mogelijkheden zoekt om uw verhaal te doen, b.v. Klacht .nl

Sjoppie, dank. Heb het meteen gedaan. Top!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 28, 2018 om 14:16
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Herhaald, waarom het 'management' dan niet aangesproken?

En voor enkelen die het hebben over k... procedrene: enig idee wat procedren kost en vooral als het niet oplevert?
Zou een rechter meegaan met de verdediging dat er alleen kip aan Ts. was geserveerd resp. zeer speciaal alleen voor Ts klaargemaakt?

Dat afgzeien van de procedurekwestie dat toch eerst bij het hotelmanagement geklaagd moet zijn.

el
door elmarojo Jul 28, 2018 om 14:57
39 Antwoorden / 10 Vragen

Het management was op de hoogte en sunweb ook.

tijger1
door tijger1 Jul 28, 2018 om 15:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het sarcasme over dat procederen is u niet duidelijk?

el
door elmarojo - Jul 28, 2018 om 14:17
39 Antwoorden / 10 Vragen

Op de bestemming is geen klachtenformulier ingevuld. Alleen gebeld met de mededeling bij thuiskomst een klacht in te dienen.
En toen je thuis gekomen bent heb je met de klantenservice van Sunweb gebeld en die bood excuus aan.
Meer is er niet, of heb je nu wel een klachtenformulier ingevuld en daar is nog geen schriftelijk bericht op gekomen? Of alleen een excuusbrief? Kun je wat duidelijker schrijven wat je gedaan hebt?

Op de bestemming aangegeven bij de reisleiding en de qualitymanager van het hotel, en er werd gezegd in Nederland een klacht indienen. Heb via internet een klacht ingediend, ben na ca 2 weken gebeld waarbij het kwijl door mijn telefoon droop, met daarbij 1000 maal excuses, weet ik veel hoeveel keer. Maar geen oplossing. Heb verder geen mail of post van ze gekregen. Nu goed op de hoogte? Nu een klacht ingediend bij klacht.nl.
We zullen zien.

marita5
door marita5 - Jul 28, 2018 om 15:04
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@elmarojo ,

De webcare van Sunweb heeft een reactie geplaatst op klacht.nl :

 Beste mevrouw Doorn, Wat erg dat u tijdens de vakantie ziek bent geworden. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support. Binnen 2 weken kunt u een reactie van ons verwachten. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

https://www.klacht.nl/sunweb/klacht/verpeste-vakantie-door-voetselvergiftiging-in-het-all-inclusiefhotel-2/

tijger1
door tijger1 - Jul 28, 2018 om 15:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus u boekt een reis all-inclusive het eten.

U gaat zelf op een avond op een andere manier eten, weliswaar in het restaurant van het hotel, maar het hoort niet bij het pakket van Sunweb.

Dus Sunweb valt helemaal niets te verwijten.

Overigens zal dat restaurant niet één hele kip voor u alleen klaargemaakt hebben, maar zullen andere gasten, dus niet uw disgenoten, dat ook gegeten hebben.

En als die dus niet ziek geworden zijn, lag het niet aan de kip.

Maar bij Sunweb bent u aan het verkeerde adres met uw klachten.

el
door elmarojo Jul 28, 2018 om 15:46
39 Antwoorden / 10 Vragen

Edit redactie - gelieve het fatsoenlijk te houden

Grunnen.
door Grunnen. Jul 29, 2018 om 09:52
509 Antwoorden / Vragen

Je moet zelf wel erg dom zijn om dit dom gelul te vinden.Het is moeilijk door jou te bewijzen dat je de voedselvergiftiging is onstaan door het eten van kip en  het in het hotel opgelopen hebt .Dan waren er wel meer mensen ziek geworden.Je moet de rekening inleveren bij je zorgverzekering ,dan is de kous af.Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste die een voedselvergiftiging oploopt in een Afrikaans/Aziatisch land.

aurora1
door aurora1 - Jul 28, 2018 om 16:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U heeft toch geen bewijs dat u van die kip ziek geworden bent? Heeft u een hele kip opgegeten? Er zullen vast ook anderen van die kip gegeten hebben en die zouden dan ook ziek geworden moeten zijn. Het kan ook door groenten en/of fruit dat in dat geweldige water daar gewassen geweest is. Of door hitte, zonnesteek etc. Of u kunt gewoon ergens bacteriën opgelopen hebben zoals veel voorkomt in Egypte. Dat u die vele eerdere keren dat u in Egypte was nergens last van heeft gehad is geen garantie voor dat het een keer niet zou kunnen gebeuren.
U heeft naar ik begrijp niet ter plaatse bij (datzelfde ?) management een klacht ingediend en verder niet de klachtenprocedure gevolgd zoals met het invullen van een klachtenformulier? Dus ter plaatse niets schriftelijk vastgelegd?
Wees blij dat u niet eerder tijdens een vakantie in Egypte of elders ziek geworden bent. Een dokter kan niet weten waarvan u mogelijk voedselvergiftiging opgelopen heeft en u gist ook naar de oorzaak.
ik denk dat u vergoeding van de reis en eigen risico wel kunt vergeten.

marita5
door marita5 - Jul 28, 2018 om 17:09
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@elmarojo ,

Sunweb heeft snel gereageerd , u hoeft geen 2 weken te wachten , de reacties van u zijn niet mals , vind ik persoonlijk erg overtrokken en onbeschoft m.n het woord vreetgedeelte , dit zeg meer over u , dan over Sunweb, .
Om u doel te bereiken hoeft u geen schuttingtaal te gebruiken .
Probleem opgelost , u blijft achter met lege handen en een kwijlende telefoon .

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Doorn,

Ik heb van mijn collega's van de afdeling Customer Support vernomen, dat er telefonisch contact is geweest.

Uiteraard is het erg dat u tijdens de vakantie ziek bent geworden. Wij hebben een verklaring en een rapport van het hotel ontvangen, met betrekking tot het eten. Dit was allemaal in orde.

De aanleiding om ziek te worden, kan meerdere factoren hebben. De kosten die zijn gemaakt bij een dokter, kunt u bij de reisverzekering declareren. Hierdoor gaan wij helaas niet over tot een compensatie.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Team Webcare Sunweb

https://www.klacht.nl/sunweb/klacht/verpeste-vakantie-door-voetselvergiftiging-in-het-all-inclusiefhotel-2/

tijger1
door tijger1 Jul 28, 2018 om 19:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een schandalige reacties van de Ts.

marita5
door marita5 Jul 28, 2018 om 19:24
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , taalgebruik liegt er niet om . De reactie naar u is ook beneden alle peil .

wi
door wilhelmina59 - Jul 28, 2018 om 17:41
516 Antwoorden / 0 Vragen

Blijkbaar zijn de antwoorden van Sunweb niet naar mevrouw haar zin en gaat ze vrolijk verder met haar kruistocht.

me
door mein33 - Jul 28, 2018 om 18:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

el
DOOR ELMAROJO 28 JUL. 2018 OM 15:46
38 ANTWOORDEN / 10 VRAGEN

Hier reageer ik niet eens meer op! Dom gelul.

Deze opmerking is een typisch een gevalletje van gebrek aan fatsoen !   ;-((

marita5
door marita5 Jul 28, 2018 om 19:15
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@mein33 , zo is het maar net , .In een reactie op klacht.nl noemt Ts de zaal waar mensen kunnen eten , het vreetgedeelte Pfffffff . dit zegt al genoeg .

el
door elmarojo Jul 28, 2018 om 19:50
39 Antwoorden / 10 Vragen

Ja, zegt genoeg, hoop dat jullie op je eerstvolgende vakantie ook zo ziek worden!!!!!!

Grunnen.
door Grunnen. Jul 29, 2018 om 10:00
509 Antwoorden / Vragen

Ja, zegt genoeg, hoop dat jullie op je eerstvolgende vakantie ook zo ziek worden!!!!!!

Dat zelfde wensen we jou ook toe Aso.

el
door elmarojo Jul 29, 2018 om 22:52
39 Antwoorden / 10 Vragen

Jij zegt aso tegen mij? Kijk maar naar jezelf, jullie doen heel wijs met z'n allen......

tijger1
door tijger1 Jul 29, 2018 om 23:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja Mario, maar dat komt ook omdat we wijzer zijn dan u.

panter22
door panter22 - Jul 28, 2018 om 18:22
6599 Antwoorden / Vragen

Wat ga je tegen iedereen tekeer. Net of dat wat helpt. Nee dus.
Het is beter naar het antwoord van Sunweb te kijken.
Sunweb heeft je klacht onderzocht,
"Wij hebben een verklaring en een rapport van het hotel ontvangen, met betrekking tot het eten. Dit was allemaal in orde."

Jij bent van mening dat de kip de oorzaak is van je voedselvergiftiging.
Je schrijft dat je een verslag hebt gekregen van de dokter over die voedselvergiftiging. Die dokter schrijft dat de kip de oorzaak is? \
En een kopie van dit rapport heb je met de klacht meegestuurd?
Er is geen restje van de kip overgebleven, dat onderzocht is.
Er zijn geen andere mensen geweest die kip hebben gegeten en die nadien zo ziek geworden zijn als jij.
Die kip kan best de oorzaak zijn geweest van je voedselvergiftiging, maar als je geen bewijs hebt, dan sta je met lege handen.

el
door elmarojo Jul 28, 2018 om 19:46
39 Antwoorden / 10 Vragen

Hoezo onderzocht? Waar is dar rapport dan? Die krijg ik niet omdat het niet meer te onderzoeken is......je schrijft het zelf, wat valt er te onderzoeken? Idd geen restje kip meer.

el
door elmarojo Jul 28, 2018 om 19:52
39 Antwoorden / 10 Vragen

Dit zijn gewoon geen oplossingen meer, lijkt welkom ik de schuldige ben. Mooi forum hier. Maar bedankt voor degene aan wiens antwoord ik ook iets gehad heb.
Fijn weekend

panter22
door panter22 Jul 28, 2018 om 20:31
6599 Antwoorden / Vragen

Blijf maar lekker mopperen en schelden. Daar kom je verder mee.

marita5
door marita5 - Jul 28, 2018 om 20:03
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Als ik deze reactie lees , krijg ik al de slingers****t , wat èèn waardeloze opmerking .

DOOR ELMAROJO 28 JUL. 2018 OM 19:50
38 ANTWOORDEN / 10 VRAGEN

Ja, zegt genoeg, hoop dat jullie op je eerstvolgende vakantie ook zo ziek worden!!!!!!

Als u een klacht plaatst op Trustpilot , vermeld dan de waarheid en niet de halve waarheid , betreft uw klacht op klacht.nl .

https://nl.trustpilot.com/review/www.sunweb.nl

tijger1
door tijger1 Jul 28, 2018 om 21:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Echt treurig.

marita5
door marita5 Jul 28, 2018 om 22:11
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , met leugens en bedrog kom je niet ver . Had beter haar eigen tip kunnen volgen , geef geld uit aan een goede reisorganisatie .

el
door elmarojo Jul 29, 2018 om 13:36
39 Antwoorden / 10 Vragen

Wat is er niet waar aan? Weet je, ik denk dat jullie met zijn allen eens een leven moeten gaan zoeken ipv de hele dag achter de computer te zitten.
Groet.

marita5
door marita5 Jul 29, 2018 om 13:42
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@elmarojo , Op trustpilot vertelt u de waarheid niet . Daar vermeld u  : op klacht.nl bied Sunweb opnieuw excuses aan , dit is een leugen . Zij hebben vermeld waarom u bent afgewezen , het eten was in orde . ,

Uw reacties zijn onbeschoft en beneden alle peil , verbaasd mij niet dat u volledig de plank mis slaat , en kan fluiten naar een schadevergoeding .. Let op klacht.nl , bij uw nieuwe melding , die staat straks weer als opgelost ,

el
door elmarojo Jul 29, 2018 om 22:50
39 Antwoorden / 10 Vragen

Waar is het met rapport dan? Dat wil ik wel graag inzien....

Gr
door Grunn1 - Jul 28, 2018 om 22:16
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als ik zo uw reactie bekijkhier op het forum en op andere klachten sites waar u uw klacht hebt geplaatst kan ik maar 1 ding concluderen. Zodra u uw gelijk niet krijgt zijn alle deze sites slecht, alle antwoorden waardeloos en heeft niemand gelijk behalve u zelf.
Wanneer dringt het tot u door dat u weleens geen gelijk heeft?

marita5
door marita5 Jul 28, 2018 om 23:57
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@epcot , Wanneer dringt het tot u door dat u weleens geen gelijk heeft? Nooit .

Gr
door Grunn1 Jul 29, 2018 om 00:18
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@marita5, je ziet het vaker, een vraag, een klacht, geen gelijk krijgen en dan is het of totaal niet reageren en bij voorkeur vraag verwijderen of blijven volhouden dat anderen geen gelijk hebben, aandelen hebben of er werken.

marita5
door marita5 - Jul 28, 2018 om 23:56
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@elmarojo ,

Goh u blijft doordrammen op klacht.nl , de vorige klacht 2x geplaatst en nu weer een nieuwe klacht .

https://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/gewoon-maar-zeggen-dat-het-opgelost-is/

tijger1
door tijger1 Jul 29, 2018 om 00:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Echt stompzinnig die Ts.

el
door elmarojo Jul 29, 2018 om 13:34
39 Antwoorden / 10 Vragen

Ja he? Jullie ook!

Cookies
door Cookies - Jul 29, 2018 om 02:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heftig hoor, zo'n voetzoolvergiftiging.

ma
door maarten heest - Jul 29, 2018 om 10:06
463 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer is de moderatie weer terug van vakantie?

marita5
door marita5 Jul 29, 2018 om 10:28
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@Maarten Heest , zover ik kan zien n.a.v  het veelvuldig verwijderen van reacties zijn ze niet op vakantie .

diumenge
door diumenge Jul 29, 2018 om 19:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoezo @Maarten Heest, wordt er n.a.v. je meldingen niet snel genoeg verwijderd?

aurora1
door aurora1 Jul 29, 2018 om 23:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@diumenge: + 10

me
door mein33 - Jul 29, 2018 om 13:02
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR ELMAROJO 28 JUL. 2018 OM 19:50
38 ANTWOORDEN / 10 VRAGEN

Ja, zegt genoeg, hoop dat jullie op je eerstvolgende vakantie ook zo ziek worden!!!!!!

@ELMARoJO,

WIJ !!!! gaan niet op een armetierig en goedkoop "alles inclusief" vakantiereisje !   Maar JULLIE WEL !!!   :-)))))
Als het mangement jou en andere reisgenoten uitnodigd om bij hen aan tafel te komen 'dineren' dan heb je geen streepje voor, want het is iedere avond een ander gezelschap die een zelfde uitnodiging krijgt en je mag al helemaal niet veronderstellen dat je andere hapklare brokken krijgt dan in het "schep het zelf maar op" restaurant.
Dezelfde brokken worden je éénmalig aan tafel gebracht omdat het management toch ook moet eten en het aangename (het eten) met het onaangename (de gasten) verenigd.

En als JIJ als enige, van al die mensen die in die vreetschuur hebben gegeten, ziek bent geworden dan heeft het ziek worden toch echt een heel andere oorzaak.
Het doet echter niets af aan het feit dat het heel vervelend is als je 'ergens' ziek van wordt tijdens je vakantie, waardoor je vakantie verpest wordt.
Dat gun ik mijn ergste vijand nog niet !!!    ;-)))

Succes met je claim. !

el
door elmarojo Jul 29, 2018 om 22:47
39 Antwoorden / 10 Vragen

Goh, je zegt het zelf, armetierig en goedkoop!!!!! Dat is idd sunweb

Gr
door Grunn1 Jul 30, 2018 om 01:16
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@elmarioi, maar je boekt er toch regelmatig zelf.

ixjeer1300
door ixjeer1300 - Jul 29, 2018 om 13:26
132 Antwoorden / 1 Vragen

U heeft een vergiftiging aan uw voet opgelopen?

tenormin
door tenormin Jul 30, 2018 om 01:07
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Dat is nu net waar ik telkens om moet lachen. De TS leest niet eens het verschil tussen voetselvergiftiging en voedselvergiftiging. ;-)

marita5
door marita5 - Jul 29, 2018 om 15:35
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@elmarojo ,

Zoals ik al voorspeld had , staat ook uw nieuwe klacht op klacht.nl als opgelost .
Deze keer heeft Tom van klacht.nl gereageerd .

Succes met uw strijd , die u niks zal opleveren .

https://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/gewoon-maar-zeggen-dat-het-opgelost-is/

gerbera
door gerbera - Jul 29, 2018 om 15:57
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Dit is natuurlijk geen oplossing. Sunweb stelt een verhaal samen, onderzoeksrapport wil ik graag zien, word niet over gepraat, en dan zie ik dat de klacht is opgelost? Vreemd. Een klacht is opgelost als beide partijen in overleg gaan, en het eens worden. Nu snap ik dat sunweb zoveel opgeloste klachten heeft. Krijg andere verhalen te horen, maar maakt niet uit....

Valt er met u wel in overleg te gaan, als ik uw reacties lees wordt ik al misselijk en dan heb ik nog niets eens van de "kip" gegeten waarmee uw voet vergiftigd is geworden.

marita5
door marita5 Jul 29, 2018 om 16:02
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , + 10 , dit antwoord had ik van u verwacht : Valt er met u wel in overleg te gaan, als ik uw reacties lees wordt ik al misselijk en dan heb ik nog niets eens van de "kip" gegeten . Ik lig in een deuk .

gerbera
door gerbera Jul 29, 2018 om 16:21
7367 Antwoorden / 14 Vragen

@marita5, je zou haast denken dat ze die kip ergens uit een piramide hebben opgegraven.;-))

marita5
door marita5 Jul 29, 2018 om 16:27
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , ik zie u al misselijk draaien in uw moestuintje ;-)) OMG.

gerbera
door gerbera Jul 29, 2018 om 21:23
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Nee hoor, het is nu tomaten en komkommertijd, en die zijn me toch een partij lekker. Daar wordt je niet misselijk van... tenzij...............

Ge
door Genee - Jul 29, 2018 om 16:14
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wat staat er precies in het verslag van die dokter dat u dat als bewijs aanvoert?
Als dat kippenvlees vermeldt als vermoedelijke bron zou ik die tekst hier en ook op klachten.nl zetten.
Is er ook onderzocht welke bacterie uw voedselvergiftiging veroorzaakt heeft?
Het eten van de lunch daarvoor kan natuurlijk ook de bron geweest zijn.
Ik kan me voorstellen dat u zich niet serieus genomen voelt, vakantie verziekt en ook nog €385 eigen risico betalen.
U had denk ik veel eerder aktie moeten ondernemen in het hotel zelf, u bent al zo dikwijls in Egypte geweest en nog laat u zich afschepen met een telefonisch advies om in Nederland een klacht in te dienen.
Zal voor u waarschijnlijk uitdraaien op €385 ‘lesgeld’.

Gr
door Grunn1 Jul 29, 2018 om 19:34
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Al is het de kip dan had ts bij het hotel een klacht moeten indienen.
Als ts een reisverzekering heeft kost het geen 385 euro lesgeld. Alles wordt betaald door de zorgverzekering en het eigen risico door de reisverzekering

tijger1
door tijger1 Jul 29, 2018 om 19:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet elke reisverzekering vergoed het eigen risico.

Gr
door Grunn1 Jul 30, 2018 om 01:17
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Dan heb je een slechte reisverzekering.

Ge
door Genee Jul 30, 2018 om 07:40
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Had de TS een reisverzekering?

tijger1
door tijger1 Jul 30, 2018 om 17:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@epcot
Dat heeft niets met goed of slecht te maken.
Ten eerste gebruiken al heel veel mensen hun eigen risico zo op.
En ten tweede als iemand hier ziek wordt, gebruikt hij ook zijn eigen risico, wat is het verschil met op vakantie in het buitenland ziek worden?

tenormin
door tenormin - Jul 30, 2018 om 01:05
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@elmarojo,
reageer nu pas. Vanwege de warmte. ;-). Moet telkens in mijn vuistje lachen met uw "voetselvergiftiging. Maar alle antwoorden te hebben doorgelezen en vooral de quote die @marita5 doorgeeft over uw klacht op Klacht.nl: dreigende taal gebruikt u daar, niet alleen dreigend maar ook behoorlijk onbeleefd, onzorgvuldig; zou er bang van worden. Enig idee hoeveel mensen er in een buitenland in een ziekenhuis terechtkomen? Ook al kwam u er 40 jaar, zegt totaal niets. En die kip kon u ook in Nederland ziek hebben gemaakt. Als het al die kip was. U heeft gewoon niet de volgorde van klacht doorgeven gevolgd en ook: wees blij dat u het heeft overleefd. Los van alles: de Zorgverzekering in Nederland dekt de ziekenhuiskosten, voor zover het in verhouding is met de kosten in Nederland. Krijg een flauw vermoeden dat u er een slaatje uit wilt slaan. Nu is de Europeese een goede verzekering (via Sunweb), dus zij zullen het wel oplossen met uw Zorgverzekering. En ik kan het weten want, na opname en operatie in een ver buitenland mocht ik 3 weken na de operatie pas vliegen en is alles op de normale manier vergoed, inclusief de extra hotelkosten etc. Ook voor mijn partner. Nee, geen smartengeld uiteraard.

el
door elmarojo Jul 30, 2018 om 16:15
39 Antwoorden / 10 Vragen

Ik hoef hier geen slaatje uit te slaan, dat maakt iedereen er hier van.

sc
door schippernaastmathilde - Jul 30, 2018 om 16:45
38 Antwoorden / Vragen

Ach in die landen is het door corruptie niet zo goed geregeld met de voedselwaren autoriteiten als in west-europa.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2364912/dood-na-kip-op-korfoe

tenormin
door tenormin Jul 30, 2018 om 16:50
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, toen ik het las dacht ik aan elmarojo. Gelukkig dat haar niet eenzelfde lot overkomen is. ☺

tijger1
door tijger1 Jul 30, 2018 om 17:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ook in Nederland kan men voedselvergiftiging oplopen en echt niet alleen bij een shoarmatent zoals hier gesuggereerd wordt.

Om de haverklap worden er etenswaren teruggeroepen die besmet zijn met het een of ander. En als iemand die gekocht heeft en al genuttigd, kan het ook fout gaan.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jul 30, 2018 om 17:35
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Idem als tijger1@ met de aantekening dat juist gisteren in de pers werd bericht dat o.a. onze nationale grootgrutter bij een aantal filialen alle kipproducten had verwijderd i.v.m. gevaar door te warm.
Daar was men het dus voor maar er zijn voldoende voorbeelden dat het in Nederland ook kan en niet alleen met kip.
Ook afgelopen week in de media: niet voldoende doorgebakken hamburgers en andere fabrieksvleesproducten.

Bent u het gedoe met Belgisch, Italiaans en zelfs Nederlands (paardenvlees) vergeten?

ma
door maarten heest - Jul 30, 2018 om 21:33
463 Antwoorden / 0 Vragen

maarten heest
DOOR DIUMENGE 29 JUL. 2018 OM 19:20
9737 ANTWOORDEN / 13 VRAGEN

Hoezo @Maarten Heest, wordt er n.a.v. je meldingen niet snel genoeg verwijderd?

Kijk, dat valt me nu juist van u erg tegen. Vaak bent u toch erg verstandig en redelijk.
Ik constateer dat er een item aan de gang is wat compleet ontspoort.
Vandaar mijn zogenaamde vraag.
Iedereen kan z'n gang hier gewoon gaan.
Gelukkig lieve mensen met hulpvaardige reacties maar ook een paar leden die last hebben van een combi van verslaving en een narcistische persoonlijkheidstoornis.
En voor uw informatie, ik heb op dit forum nog nooit één melding gestuurd.
Ik acht dat totaal zinsloos met zo'n totaal afwezige moderatie.
Sluiten van deze inrichting lijkt me eigenlijk het beste.
'Consumenten die consumenten helpen', ik heb dat geloof ik ooit eens ergens gelezen bij deze socialistische omroep.
Zo is het ooit begonnen...

diumenge
door diumenge Jul 30, 2018 om 22:23
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, moderatie lijkt hier inderdaad totaal afwezig. Behalve dan dat er kennelijk willekeurig en zonder enige uitleg bijdragen worden verwijderd. Ik neem aan dat de 'redacteur' dat dan maar doet n.a.v. meldingen, maar dan dus in ieder geval niet van u. Enige meldingen die ik doe zijn die van spam, want dat ziet de redactie zelf ook niet of nauwelijks.

Nb. ja, dit item ontspoort, maar dat komt ook voor een groot deel door de TS zelf.

Ge
door Genee Jul 30, 2018 om 23:26
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@maartenheest
U heeft volkomen gelijk.

tijger1
door tijger1 Aug 6, 2018 om 22:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@maarten en @ genee

Waarom dienen jullie dan geen klacht in bij de redactie?

gerbera
door gerbera Aug 7, 2018 om 11:25
7367 Antwoorden / 14 Vragen

O.T. De Redactie is tot 8 september afwezig is mij medegedeeld. Dit n.a.v. een vraag over de site zelf.

marita5
door marita5 Aug 7, 2018 om 11:41
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , dit zal dan de technische afdeling zijn , 2 reacties van forumleden zijn verwijderd , dus redactie is wel aanwezig .

tijger1
door tijger1 Aug 7, 2018 om 12:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De redactie van dit forum is helemaal niet afwezig.

Cookies
door Cookies Aug 7, 2018 om 12:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@gerbera: aangezien de t.v. uitzendingen van Kassa ergens in september weer beginnen, lijkt het mij aannemelijk dat de t.v. redactie tot 8/9 afwezig is.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 27, 2018 om 10:03
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Goedemorgen,

het is nu een maand later en heb, gelet op berichten in de pers de vraag of hetgeen i beschrijft gebeurde in het Steinberger Aqua Magic Hotel?
Daar wordt nu uitgebreid over bericht in de pers. zie https;//www.hln.be/nieuws/buitenland/al-200toeristen-beweren-dat-ze-ziek-geworden-zijn-in-hotel-waar-koppel-plots-stief-dat-ruikt-naar-doofpotoperatieãcf04f64

tijger1
door tijger1 Aug 27, 2018 om 10:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw link werkt niet.

marita5
door marita5 Aug 27, 2018 om 10:32
11519 Antwoorden / 15 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 27, 2018 om 11:45
16860 Antwoorden / 202 Vragen

stief moet zijn stierf en doofpot~acf04f64 zie ik nu.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 28, 2018 om 11:48
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Nog even dit: @tijger1 meldde gisteren dat de link niet werkte en daarna gaf ik een correctie.
Nu is het vreemde dat ik bij inklikken van de link in het door mij ontvangen whats app bericht het gehele  artikel zie als gepububliceerd in 'Het Laatste Nieuws', een Belgisch dagblad, gisteren. Bij aanklikken van de naar de pc overgenomen link lukt het niet.

Mijn vraag is dus gebaseerd op een uitgebreid krantenartikel met foto en al en niet zoals door een enkeling gesuggereerd door slechts één persoon. Zo dat zo zou zijn zou de betrokken redactie m.i. onmiddelijk laster'worden verweten door het genoemde hotel of reisorganisatie (Thomas Cook).

ref: hln.be

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 28, 2018 om 11:53