Re
door René Coenen Sep 6, 2016 om 13:11
Vakantie & reizen

Wat is Traveling-Point voor een organisatie?

Beste mensen,

graag wil ik weten wat voor een organisatie dat is omdat ik verplicht word na een telefonisch gesprek € 70,-

over te maken naar hun rekeningnummer.

Hoor graag van u, vriendelijke groet, René Coenen, Nijmegen.

1242 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 6, 2016 om 13:23
7193 Antwoorden / 3 Vragen

Beste René Coenen,
bedoelt u  dit?
http://www.travel-point.nl/

aurora1
door aurora1 - Sep 6, 2016 om 13:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als het de door @sjoppie genoemde site betreft, heeft u er dan geboekt?
Waar ging dat gesprek anders over en had u contact opgenomen of is door dat bedrijf contact met u opgenomen?
Graag wat meer informatie over e.e.a.

tenormin
door tenormin - Sep 6, 2016 om 13:32
16834 Antwoorden / 108 Vragen

Wat is er dan tussen u en Traveling Point besproken? Om €70,00 te moeten overmaken zal er toch kennelijk iets afgesproken moeten zijn? Meer dan een oriënterend gesprek geweest? Zoals gevraagd: kunt u e.e.a. wat nader toelichten, s.v.p.?

edrick3
door edrick3 - Sep 6, 2016 om 13:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hoezo verplicht? Waardoor dan? Heb JIJ gebeld of ben je gebeld?

B edoel je deze site: travelingpoint

reflecs
door reflecs - Sep 6, 2016 om 15:16
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Bent u gebeld?

Op de site die edrick3 noemt wordt er gesproken over leden.
Wat dat precies inhoudt is niet te achterhalen, omdat de linken naar Hoe werkt het en Algemene voorwaarden niet werken. Niet bij mij tenminste.

Hier staat wat informatie waaraan telemarketing moet voldoen: https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/telemarketing/uitleg-telemarketing
U kunt bellen of mailen met Consuwijzer voor advies: https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

frtits22
door frtits22 - Sep 6, 2016 om 15:18
46 Antwoorden / Vragen

Gewoon niks overmaken is ook een optie.