sp
door spikeysmum Oct 8, 2009 om 14:34
Vakantie & reizen

Wie kent reisbureau Tour Time?

We hebben bij Tour Time voor 13 oktober a.s. een reis geboekt. We hebben vandaag (8 oktober) nog steeds geen papieren. Wie kent dit reisbureau? Op internet ziet het er allemaal heel mooi uit, maar ik krijg het nou toch wel benauwd dat het niet goed komt.

1701 7 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Oct 8, 2009 om 15:02
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Kijk eens bij de kvk of ze nog wel bestaan.

De afgelopen tijd zijn er meer dan 5 eisburo's met hoofdzakelijk turkse bestemmingen spooerloos verdwenen dan wel failliet gegaan.

Er loopt een onderzoek naar turkse reisburo's en de naam van de eigenaar doet heel erg buiten lands aan. omdat fraude niet uitgesloten is.

johanpc
door johanpc - Oct 8, 2009 om 15:03
1379 Antwoorden / 2 Vragen

ps ze zouden wel lid zijn van de sgr en het calamiteiten fonds maar niet van de anvr, volgens hun site.

Dus je kan ook de sgr bellen voor info.

edrick3
door edrick3 - Oct 8, 2009 om 15:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Waarom hier die vraag stellen?
Je zou ze ook even kunnen bellen hoe het er voor staat met de reispapieren!

Tour Time
Czaarpeterstraat 11b
1506 SK Zaandam
Tel. 075 653 10 25
Fax. 075 653 10 26
www.tourtime.nl

Ze zijn aangesloten bij de SGR (volgens de site).

Fijne vakantie!

Met vr.gr.

sp
door spikeysmum - Oct 8, 2009 om 15:50
2 Antwoorden / 1 Vragen

Waar denk je dat ik mee bezig ben dan? Ik blijf bellen en wordt naar mijn gevoel steeds aan 't lijntje gehouden. Vandaar deze vraag. Wordt vervolgd.

melati
door melati - Oct 8, 2009 om 16:09
76 Antwoorden / 12 Vragen

Ik ken het niet, maar staat momenteel wel ingeschreven bij SGR. Als je doorklikt op de naam van Tourtime op de site van SGR, kom je uit bij QKreizen. Zo te zien ook een Turkijespecialist.

Je kunt deze vraag ook nog eens bij het Trosradarforum zetten. Zitten vaak ook "deskundigen" die je misschien verder willen/kunnen helpen.

holpen
door holpen - Oct 8, 2009 om 16:10
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Controle bij de SGR levert op dat ze er zeker bij zijn aangesloten. In
zoverre zit het dus wel snor. Dit bureau is ook te vinden onder de naam
QK Reizen (www.qkreizen.nl).

@spikeysmum:

De toon van je antwoord kan trouwens wel iets milder. Je plaatst hier
zelf een vraag, maar geeft niet de volledige informatie. Als jij niet
meldt dat je al contact gezocht hebt, kan je er donder op zeggen dat je
dat als advies zult krijgen. Wij zijn nu eenmaal niet helderziend!

Nu we het daar toch over hebben: wat is het verhaal van het reisbureau?
Want ook dat vertel je hier niet... Zo wordt het wel heel moeilijk om
de situatie goed in te schatten en er iets zinnigs over te zeggen.

sm
door smilingfred - Dec 2, 2009 om 15:16
2 Antwoorden / 1 Vragen

Voor u een vakantie boekt zou u eigenlijk eerst even op de volgende sites moeten kijken of de desbetreffende firma wel lid is van de ANVR en SGR
www.anvr.nl
www.sgr.nl

succes