an
door anrosan Sep 12, 2004 om 17:47
Vakantie & reizen

Wie weet een leuke camping

wij zoeken  een leuke camping voor onze 3 jongens van 8 en 6 en een 1 jaar in nederland een leuke niet tekleine speeltuin erbij en zeker een mooi zwembad voor onze waterratten. we willen graag overnachten in een stacaravan onze ervaring is dat de reacties van andere vakantiegangers beter is dan iets zoeken uit een boekje kom maar op met jullie tips deze vakantie is voor volgend jaar groeten anne

2616 9 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Sep 12, 2004 om 17:58
763 Antwoorden / 1 Vragen

Op deze site vind je een forum waar inderdaad campingbezoekers hun mening en beoordeing hebben gegeven over een camping kijk even op:
http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=forum_dialoog&cat=724&frm=21413

of gebruik even de zoekfunctie klik op forums, vervolgens kiesfora van catagorie zoek op de volgende catagorieen Vakantie & vrije tijd en de andere op Campings & kamperen

groeten tuinfreak

gery
door gery - Sep 14, 2004 om 08:26
504 Antwoorden / 8 Vragen

Ik weet natuurlijk niet in welke omgeving u een camping zoekt, maar Camping Callassande in Callantsoog   in een aanrader, vooral voor kinderen. Op de camping is genoeg te beleven en je zit op loopafstand van zee.

re
door remelle - Sep 21, 2004 om 13:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

een hele leuke camping is de Schatberg in Sevenum, Limburg.Er is heel veel te doen voor kinderen. Er is een groot binnen bad, een buitenbad en een groot meer op de camping waar je kan zwemmen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, de camping is echt de moeite waard

po
door postduiven - Dec 1, 2004 om 10:46
3 Antwoorden / 10 Vragen

Tja wat moet uik zeggen

Ik heb 8jr op de camping de wrange  in Doetinchem gewerkt en ik weet dat het een zeer goede en ruimdenkende camping is voor ouder en jeugd veel vertier voor U en Uw kinder Echt het is er bijzonder mooi .heelaas ik ben er al weer een paar jaar weg en ik zal zeggen kiest U er voor zeg dan gerust dat ik U er op heb attend gemaakt  en ik zal zeggen veel en veel plezier

Henk

jm
door jmcevers - Dec 1, 2004 om 15:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Anne ,

Dertien jaar lang zijn wij op vakantie geweest in Nederland en de mooiste camping die ik gezien heb voor kinderen(waterratten) zoals van die van jou is met zekrheid "Ter Spegelt" in Eersel NB.

Een mooi natuurbad buiten , een mooi natuurbad met speeltuin overdekt en nog een gewoon zwembad binnen. Dit is wel al 8 jaar geleden dat wij er geweest zijn maar ik denk dat de camping alleen maar nog mooier en beter is geworden. Destijds camping van het jaar volgens ANWB en ADAC.

Groetjes Jos.

to
door tomaatje_1 - Jan 27, 2005 om 20:39
6 Antwoorden / 18 Vragen

hallo

wij hebben een jaarplaats op camping heinno ligt in de buurt van
zwollen is een 5 sterren anwb camping met challets te huur en veel
plaatsen voor tent en caravan,zwembad overdekt speeltuin groot overdekt
veel dingen op en rond de camping.

kijk maar eens op hun website.

prettige vacantie en wie weet tot ziens

di
door diamant_1 - Feb 3, 2005 om 23:15
2 Antwoorden / 1 Vragen

hoi, hoi

Waar ik en mijn broers altijd veel plezier hebben gehad is de Riviera camping aan het veluwe meer.....je hebt hier een grote speeltuin, een binnenzwemabad, mooi verzorgd trouwens....en vlakbij heb je six flags......de camping ligt aan een dijk en daarachter het strand.....aanlegplaats voor boten, altijd indrukwekkend om te zien, er word veel georganiseerd zoals volleybal wedstrijden, spokentocht in het bos wat ook aan deze camping grenst, een kinderdisco, knutselen, spelletjeshal met racauto's, tafeltennis, er is ook een bowlingbaan, je kan in de omgeving prachtig fietsen bijvoorbeeld naat het plaatsje Elburg, waar je een ouderwetse zeiltocht kan maken, het dorpje is klein, met schattige huisjes en winkeltjes....op de camping zelf is een campingwinkel aanwezig en er is iedere week op de camping een klein marktje....

ik hoop dat je er wat aan hebt...

groetjes, joyce

ir
door irma63 - Oct 11, 2006 om 21:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad is camping De Wrange een leuke camping.We hebben er zelf een stacaravan die vanaf april ook verhuurd wordt,dus als je interesse hebt,laat het weten.

soepkiep
door soepkiep - Oct 11, 2006 om 22:47
529 Antwoorden / 75 Vragen

kijk eens op www.zoover.nl  daar vind je vast een camping de mensen geven hier hun hoor deel