Zijn er mensen die GEEN reactie krijgen van groupdeal.nl?
Wij proberen al sinds 25 juni reis vouchers, gekocht via Telegraaf aanbiedingen, in te wisselen via groupdeal.nl. Minimaal contact via fb, email totaal geen reactie, telefoon meestal niet bereikbaar, toezeggingen worden niet nagekomenen. Wat een waardeloos, arrogant stelletje oplichters. Zijn er hier meer mensen met deze ervaring en hoe hebben jullie dit opgelost?
Topantwoord
Maar wat is uw probleem dan?
Dat we de vouchers miet kunnen inwisselen. De site bestaat niet, ook volgens het enige contact dat we hebben gehad met een sercice medewerker. Na de bevestiging van het probleem nooit meer iets gehoord.
Ervaring? Ja
Opgelost? Nee
Schade maar geaccepteerd dus geld weg.
Wat ontzettend naar. Het gaat om reischeques van € 200,- als cadeau voor onze vrienden.
Heeft u de Telegraaf hierover benaderd, het zijn aanbiedingen via dat dagblad.
Ja, ook Telegraaf Aanbiedingen reageren niet.
Hallo Anna @ ,
U bent niet de enige , lees hier de klachten , klik op de rode regels .
https://nl.trustpilot.com/review/groupdeal.nl
Plaats hier een klacht ,
https://www.klacht.nl/groupdeal-nl/
Nog een ander tel.nr groupdeal :
020 - 3300115
Contact Telegraaf Media Groep ,
Wil je meer informatie over TMG of heb je een specifieke vraag? Dan kun je ons telefonisch bereiken op 088 824 2222
Bedankt voor uw hulp. Ik ga dit nummer eens proberen. Helaas, ook dit nummer is niet bereikbaar...........
Dat nummer neemt gewoon op.
Het 020 nummer is tijdelijk niet bereikbaar , probeer later nog èèn keer ., @tijger1 ik kreeg te horen tijdelijk niet bereikbaar , of bedoelt u het nummer van TMG ?
Ja, ik heb dat TMG nummer geprobeerd.
Dat nummer heb ik niet geprobeerd , dan moet Ts maar het nummer van TMG bellen .
Dit gelezen?
https://www.groupdeal.nl/contact/
Nee , had ik niet gelezen , ik heb het geprobeerd , alletwee de nummers zijn niet in gebruik .
Nummers zijn wel in gebruik, maar wegens drukte kunnen ze de beller niet te woord staan.
Het eerste nummer had ik vergeten de 0 ervoor te zetten , en dan krijg ik inderdaad te horen dat ze wegens drukte de beller niet te woord kunnen staan.
Bij het tweede nummer krijg ik te horen , dit nummer is niet in gebriuk , met een 0 ervoor kom ik uit op 9 cijfers i.p.v. 10
Nee, geen ervaring mee want ik doe nooit aan zulke zaken.
En als ik iets cadeau wil geven dan koop ik dat cadeau en geef het inclusief kassabon, of ik geef geld in een enveloppe met een kaart.
Ik hoef dus ook nooit iets op te lossen.
Ja, krijg ook geen reactie van Groupdeal.nl. Is niet mijn verdienste hoor, ik 'deal' niet met ze. En die aanbiedingen via de Telegraaf zijn net zo waardeloos als de rentepunten van de ING. Zonder punten kan men items voordeliger elders kopen.
Wat veel geld heeft u zo uit handen gegeven ( €200,00). Zou ik nooit doen. Voor € 25,00 wil ik nog wel het schip ingaan (liever niet). Hoewel, kan me niet voorstellen dat Telegraaf niet reageert. Doen ze normaliter wel. Wie zijn de oplichters. Telegraaf of Groupdeal?
O.T. Ik heb gisteren, tegen mijn gewoonte in eerst iets besteld bij Koopjes.co en pas daarna de klachtensite bezocht. Fout dus. Maar moet 4 weken wachten totdat ik een oordeel kan vellen. Komt via Aliexpress.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer