ag
door agnesnico Oct 1, 2006 om 14:42
Voeding & gezondheid

Bibliotheek voor dyslectie met daisyspeler

hallo kan iemand mij helpen. mijn dochter heeft dyslectie en krijgt nu een daisyspeler. Nu moet je lid worden van de dyslectiebibliotheek. Er zijn er verschillende dat heb ik al gezien. Welke is voor mijn dochter die 13 jaar is het beste. En als ze een boek op daisyrom wil hebben moet ze dan lang wachten of krijgt ze het direct. Ik kan nergens vinden hoe lang dit nu duurd.Alvast bedankt voor de reacties

567 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 1, 2006 om 17:19
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Ik kan u de blindenbibliotheek aan bevelen (Stichting Le Sage ten Broek)

freya
door freya - Oct 1, 2006 om 21:18
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo agnesnico,

Zelf maak ik ook gebruik van deze service, en wel via de NLBB. (www.nlbb.nl) Het lidmaatschap kost momenteel geloof ik zo'n €16 per jaar en daar mag je zoveel 'boeken' voor lenen als je wil.

Met behulp van de online-catalogus kun je de gewenste 'boeken' uitzoeken en dan door het sturen van een e-mailtje bestellen. Je hebt ze dan meestal binnen een week in huis. (Je kunt overigens van elk boek zien of het 'aanwezig' is of nog 'in produktie')

Het terugsturen van het 'boek' gaat met hetzelfde CD-hoesje als waar je de CD in hebt ontvangen en is geheel gratis.

m.vr.gr. Freya

ag
door agnesnico - Oct 1, 2006 om 21:32
8 Antwoorden / 23 Vragen

heel erg bedankt voor de reacties ik begin direct doei

el
door ellykiel - Jul 6, 2007 om 15:27
1 Antwoorden / 1 Vragen

hallo ik ben elly en heb een zoon van negen met dyslectie ook wij hebben een daisyspeler en de schijfjes via dedicon tel 0486-486486 dat is 15 euro per ingesproken schijfje . Ik zou wel willen weten of iemand mij kan helpen hoe je de speler vergoed kan krijgen gr elly.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 8, 2007 om 16:23
16885 Antwoorden / 202 Vragen

hallo ellykiel,

dit is al een ode vraag en het is daarom veel handiger om de vraag als nieuwe vraag te stellen (indien u dat nog niet deed). c