de
door deanna Aug 25, 2006 om 15:38
Voeding & gezondheid

Boodschappentrolly

wie weet waar ik en boodschappentrolly kan kopen die je vooruit kan duwen i.p.v acter je aan kan trekken?

380 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 25, 2006 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Koop een tweede hands rollator, erg sterk en er kunnen wel 8 kratten bier op, dus nu ook pubers die regelmatig de rollator van oma lenen!

Hierop kun je naast uitrusten ook diverse tassen monteren, fietstassen aanhaken gaat ook uitstekend!

Bij 2e hands winkels tussen E15 en E60 worden ze aangeboden.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2006 om 00:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Neem een winkelwagentje...........kost maar E0,50 !!

Nee grapje.......,

informeer eens bij thuiszorgwinkels, wellicht hebben die iets

of kunnen je ergens heen verwijzen,

Groetjes,

ve
door verwijderd - Sep 28, 2006 om 23:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik weet niet of U hier wat aan heeft maar het is een  suggestie ik zal het artikel proberen te omschrijven het is een grote tas van ingeveer 80 /90 bij 30cm die standaard geplaats is op een "houder" met 2 wielen en zitje waar je onderweg ook even veilig op kunt zitten {bij het zitten klappen de wieltjes nl omhoog zodat men niet wegrolt} het geheel is lichtgewicht {een gezond persoon kan her met 1 vinger optillen} en ik meende dat het een easyshopper heet de importeur hiervan is cemex te nieuwegein zij weten vast wel waar U dit artikel kunt bekijken veel succes

ve
door verwijderd - Sep 29, 2006 om 00:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens bestaat er ook een vorm van een rollator die afwijkend is en echt bedoeld voor veel boodschappen.
Heeft twee bakken, de onderste groter dan de bovenste, geen zitje.
Vraag eens aan Welzorg, de firma die rollators levert aan ouderen.
0800 0224900   e-mail:info@welzorg.nl
Let wel, je zult waarschijnlijk moeten doorvragen naar diverse firma's.

M.vr. gr:

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is bijna een jaar later, maar ik heb de juiste boodschappenwagen gevonden die U ook zoekt. Ik was er namelijk ok op zoek. Hij is te koop via internet bij www.ouderenwinkel.nl  De trolly is ook af te halen bij de showroom in Joure, alleen op afspraak.De kosten zijn 84,90 euro.

Afgeopen vrijdag (27-07-2007) ben ik hem met mijn moeder daar wezen ophalen en ze is er heel tevreden over. Echt een aanrader!!!