gr
door grootvader_1 Oct 8, 2010 om 22:55
Voeding & gezondheid

Consumentenbond sluit deals

Consumentenbond sluit deals.(vrijdag 8 okt. 2010)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7882746/__Consumentenbond_sluit_deals__.html

Discussie-waardig? of toch maar bij tips.

Zo zie je maar wat je krijgt voor je nu veel duurdere abonnement.

De Vrije Vogel

414 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 9, 2010 om 13:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

discussie,

Ruijs vindt de Consumentenbond een onbetrouwbare organisatie.

dit is ook weer het andere uiterste, om nu te zeggen dat het onbetrouwbare testen zijn, gaat ook wel heel ver, die draai heeft de telegraaf er zelf aangegeven. ik vermoed dat de CB domweg kijkt naar hun eigen inkoopwaarde, dus als ze een camera gratis krijgen aangeboden, deze na een test voor een appel en ei weg gaat ivp een gemiddelde winkelprijs, helemaal als de test uitslag slecht is zal er in een veiling weinig animo voor zijn. is gewoon een van de lusten en voordelen die je hebt als je werkt bij de CB, zo denken zij. op welke bedrijfsvloer komt dit nu niet voor.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2010 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

grootvader

Discussie-waardig? of toch maar bij tips?

In dit geval sluit ik me bij mijn collega alexishoop aan. Ik vind het nauwelijks een discussie onderwerp en zeker geen tip. Overigens, wat doet KASSA zelf met de produkten van haar tests? Dat lijkt me nu wél een leuke vraag in de rubriek V&B.

Pedro.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2010 om 16:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik stelde deze vraag/discussie ook uit ergernis om het feit dat vaak verwezen wordt naar een test(pagina) van deze consumentenbond zonder daarbij een waarschuwing dat men dat alleen kan door lid te zijn/worden van die consumentenbond hetgeen ook niet zo duidelijk op de site van die consumentenbond staat.
Een consumentenbond ook die nog niet zo lang geleden een buitensporige prijsverhoging heeft toegepast.
Ook toen al een consumentenbond die de commerciële kant op ging met toen onvoldoende informatie.

Duidelijk zo?

De Vrije Vogel