ch
door cheburashka Mar 7, 2007 om 18:14
Voeding & gezondheid

Donkere halfkringen onder de ogen: wat doe je daarnaan?

Ik heb al een jaar lang donkere (bruin-blauwachtige) bijna halfkringen onder mijn ogen. Vroeger verdwenen deze na een vakantie, maar nu niet meer. Ik zie er altijd moe uit, zelfs als ik goed uitgeslapen ben en moet de vlakken wegcamufleren.

Is er misschien een middel, waarmee ik die donkere halfkringen kan laten verdwijnen of in ieder geval bleker kan maken, zodat ik niet steeds de camuflagestift hoef te gebruiken?

Alvast bedankt

935 4 Rapporteer

lexus1979
door lexus1979 - Mar 7, 2007 om 18:18
13 Antwoorden / 2 Vragen

Kringen onder de ogen ontstaan door slaapgebrek en/of tekort aan vocht.

De huid onder je ogen is aanzienlijk dunner waardoor als men niet genoeg water drinkt of tekort slaapt de kringen ontstaan.

's ochtend een kwartiertje met twee (koude gebruikte) theezakjes op de ogen of watjes met rozenwater wil nog wel eens helpen.

libra15
door libra15 - Mar 7, 2007 om 21:31
116 Antwoorden / 6 Vragen

Een goede oogcreme wil ook nog wel eens helpen, omdat inderdaad de huid om de ogen heel dun en teer is. Ik zou, als ik u was, een schoonheidsspecialiste consulteren. Ik denk dat die wel raad weet.

Groet, libra.

ch
door cheburashka - Mar 8, 2007 om 22:17
6 Antwoorden / 8 Vragen

Bedankt voor jullie adviezen. Ik zal ze zeker uitproberen!

Groetjes,

Cheburashka

elenay
door elenay - Jul 26, 2007 om 17:10
1031 Antwoorden / 142 Vragen

cheburashka

Uit ervaring weet ik dat eye contour treatment anti-age een drainerende verzorging heeft voor de oogomtrek. De verzorging verbetert de celademhaling en de doorstroming rond de vermoeide ogen. Geen wallen meer dus en stevige huid en niet duur. Kijk op internet maar eens bij: Daniel Jouvance, je kunt ze bellen en dan krijg je net als ik gewoon de catalogus gratis thuis.

Het productnummer is 02296

Veel plezier ermee, groetjes Elena