ar
door arnold1748 Nov 17, 2004 om 19:05
Voeding & gezondheid

Ervaring met trilplaat

Ik zou graag wilen weten wat de trilplaat doet en wat voor resultaten hij boekt en evtuele ervaring met de trilplaat en wat de prijzen zo,n beetje zijn. Graag antwoord door mensen die deze al thuis hebben staan of gebruik maken bij de sportschool.

127447 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 17, 2004 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag arnold1748,

Gebruik de hier volgende link Power plate en je krijgt antwoord op al je vragen. De prijzen liggen zo tussen de 2000 en 10000 euro. Goedkoper kan wel maar dat is dan surrogaat. De plate is niet geschikt voor mensen die artrose in de knieën hebben. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2004 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo arnold,

de vraag is hier al eens gesteld en er staan een aantal reacties op de site, type even achter het kassa logo "power plate" en klik op zoek zo kan je alle eerder gestelde vragen en antwoorden over de trilplaat eens doorlezen.

groet tuinfreak

ve
door verwijderd - Nov 22, 2004 om 08:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Arnold,

Van de Powerplate weet ik dat de oefeningen die je daarop doet geintensiveerd worden. Als je er bijvoorbeeld push-ups op uitvoert kun je met veel minder herhalingen van de oefening toch het zelfde resultaat, of beter bereiken. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de mytische kwaliteiten die aan de plaat worden toegeschreven; Neen, hij heeft geen geneeskrachtige werking, Neen, je kunt er niet op gaan liggen en vanzelf afslanken en dat soort fabeltjes. Wat wel een prettige bijkomstigheid is, is dat je er, na bijvoorbeeld langdurige lopen of fietsen, een heerlijke coolingdown massage op bereikt; voorkomt eventueel spierpijn. De duurdere uitvoeringen kennen instellingsmogelijkheden. Laat je daarbij vooraf ALTIJD adviseren door bijvoorbeeld een fysioloog, sportarts of fysiotherapeut. Nooit zelf knoeien of expirimenteren; dit kan een averechts effect hebben!

ve
door verwijderd - Nov 22, 2004 om 09:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Arnold. De powerplates in sportscholen zijn natuurlijk zeer proffessionele apparaten die hele dagen staan te draaien. Ik ben het dan ook niet helemaal met Ton eens dat goedkopere apparaten surrogaat zijn. Een van mijn familieleden heeft zo'n ding bij Wehkamp gekocht voor de prijs van € 195.00 en die voldoet prima, Je moet er dan vanuit gaan dat je die trilplaat enkele keren per week voor een aantal minuten gebruikt en dus minder te lijden heeft dan in een sportschool. Voor mijn familielid was de afweging wat kost de sportschool, wat kost het apparaat dus als het apparaat 1 jaar meegaat heb ik de kosten van de sportschool er al uit en alle tijd die het apparaat langer meegaat is winst. Als je dezelfde afweging zou maken is de powerplate van Wehkamp geen slechte keus. Voor het geval dat: ik werk niet bij Wehkamp noch heb ik enig financieel belang. Mijn antwoord is slechts een goed bedoeld advies. Groeten - PML

ve
door verwijderd - Jan 9, 2005 om 00:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik ben het met encarta eens, zelf heb ik dus zo'n neppert van Wehkamp en deze voldoet goed mag ik wel zeggen.

Zo'n echte is natuurlijk beter maar en duur en als deze gaat trillen zijn de buren er absoluut niet blij mee, stukken plafond kunnen neerdalen o.a., maar de "neppert" is absoluut toerijkend.

jezusje

ve
door verwijderd - Jan 9, 2005 om 18:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik zit erover te denken om een powerplate o.i.d. aan te schaffen, maar voordat ik dit ook daadwerkelijk ga doen (om zodoende teleurstellingen te voorkomen) zou ik graag van andere vernemen wat de voor- en nadelen zijn en of men het gewenste resultaat ook daadwerkelijk heeft behaald. Tevens zou ik graag willen weten welke er aangeraden wordt (max. €1000,- te besteden).

Alvast bedankt!!

Groet Natasja