c_
door c_bruin Mar 6, 2012 om 20:54
Voeding & gezondheid

Geen geld terug na retourzending luiertas/verzorgingstas.nl

Ik heb drie weken geleden geld overgemaakt voor tas bij babyverzorgingstas, luisertas.nl. Toen de tas 5 dagen later kwam was het een blauwe tas ipv zwart. Retourformulier aangevraagd en direct aangetekend retour afzender. Ik zou binnen 10 dagen geld terug krijgen maar nu 14 dagen later nog geen geld, wat kan ik nu doen? Verschillende mails verder, maar hoor helemaal niets meer van ze......morgen ga ik bellen maar wat dan???

584 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 6, 2012 om 21:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo c_bruin,

Het feit dat ze wél een tas gestuurd hebben is al een beetje geruststellend.
Ze hebben 30 dagen de tijd om het geld te retourneren.
Heb je het dan nog niet: brief schrijven.
Zie hier voor voorbeeldbrief van Consuwijzer.

(Heb de redactie gevraagd om je gebruikersnaam aan te passen ivm spam; dit is een openbaar forum.)

Suc6

c_
door c_bruin - Mar 11, 2012 om 23:36
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=c_bruin schreef op dinsdag 6 mrt 2012, 20:54]Ik heb drie weken geleden geld overgemaakt voor tas bij babyverzorgingstas, luisertas.nl. Toen de tas 5 dagen later kwam was het een blauwe tas ipv zwart. Retourformulier aangevraagd en direct aangetekend retour afzender. Ik zou binnen 10 dagen geld terug krijgen maar nu 14 dagen later nog geen geld, wat kan ik nu doen? Verschillende mails verder, maar hoor helemaal niets meer van ze......morgen ga ik bellen maar wat dan???

Inmiddels nadat ik ben gaan bellen keurig geld terug (mte aftrek van verzendkosten....kost je dus zo'n €15,00)!!!! Je moet er dus wel zelf achteraan gaan!!!!

edrick3
door edrick3 - Mar 12, 2012 om 10:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@c_bruin,

Eigenlijk hadden ze ook de verzendkosten voor hun rekening moeten nemen, want het was uiteindelijk hun fout.
Maar goed ..... het is weer voor elkaar gekomen.

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer

Vp
Vpk75 - May 12, 2024 om 14:33
Geldzaken & recht

BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?

Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora ... Lees meer

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer