so
door somethinels Sep 12, 2016 om 15:43
Voeding & gezondheid

Heeft iemand ervaring met Garcinia Cambogia?

Is iemand afgevallen met Pure Cambogia Ultra?

109005 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 12, 2016 om 15:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ikke niet, maar anderen zullen ongetwijfeld afgevallen zijn in hun pertemonnee.

edrick3
door edrick3 - Sep 12, 2016 om 15:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Allemaal nep volgens mij.
Ga naar een diëtist(e) en/of vraag je dokter.
Minder eten en meer bewegen!

tenormin
door tenormin - Sep 12, 2016 om 16:24
16829 Antwoorden / 108 Vragen

https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopic.php?t=7873
Er zijn ook lovende reacties. Hoe bestaat het. Voor wat 'leesplezier'. Ik zou er nooit aan beginnen, maar alle uitvinders van pillen/capsules: ze zijn er stinkend rijk mee geworden. Dus als u zin heeft om daaraan bij te dragen: dan maar wel doen.

newmikey
door newmikey - Sep 12, 2016 om 17:06
830 Antwoorden / 0 Vragen
costnix
door costnix - Sep 12, 2016 om 17:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik garandeer u, dat uw portemonnee er veel door zal afvallen, maar u niet!

aurora1
door aurora1 - Sep 12, 2016 om 21:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervaring mee en ik ben ook niet van plan die te gaan krijgen.
Uw portemonnee zal er slanker van worden. Bestel svp ook geen gratis trial want dan komt u niet van de rekeningen af.

ch
door chevrolet400 - Apr 7, 2017 om 07:52
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,

Ik heb zeker ervaring met Pure Garcina Cambogia, slechte ervaring, het middel werkt niet, als het daadwerkelijk zo goed had gewerkt dan zat heel Nederland aan dit middel en had niemand overgewicht meer en zou het zelfs door Huisartsen aangeboden worden.

De reviews die je leest zijn van mensen die zelf dit product aanbieden of het zijn aangemaakte accounts, nep accounts.
Ik ben er ook met open ogen ingetuind terwijl ik mezelf had voorgenomen niet op dit soort aanbiedingen te reageren, maar het word zo mooi voorgeschoteld met leugens, zelfs de website Gezongheids nieuws.nl is nep, de iconen bovenaan werken niet en alleen het middel word aangeprezen, en verder niet, zeer misleidend.

Mijn advies, doe het niet, als je dan zo graag wil afvallen, ga dan naar een winkel waar ze afslank producten verkopen, als het dan niet goed is kun je je geld terugvragen of daar extra advies inwinnen. Webwinkels zouden verboden moeten worden, dan zou het een stuk beter gaan met de economie en het sociale gedrag van de mensen, INTERNET maakt meer kapot dan je lief is.

ma
door marjan vanderteen - Jun 21, 2017 om 13:14
1 Antwoorden / Vragen

nee ik niet maar ik vind dit geen zuiverekoffie ik had een proefpakketvan 14,95 en sturen nog eens een pakket ik heb niet getekend
maar krijg vandaag een nota dat ik moet betalen68 euro met boete10 euroalsikniet betaal binnen14 dagenkomt er nog 40euro bij ik heb gebeld maar zeggenmet bandjedat je een half uur moet wachten rara    vriendelijkegroet marjanvan der teen

marita5
door marita5 Jun 21, 2017 om 15:07
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Marjan Vanderteen , volledig negeren en vooral niet betalen , zij moeten schriftelijk bewijzen dat ze een overeenkomst met u hebben afgesloten , lees ook hier , klik op de rode regel . https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-vervolgzendingen-niet-besteld-geef-geen-geld

ns
door nschiks Jun 29, 2017 om 11:01
Antwoorden / Vragen

ik heb hetzelfde probleem met deze partij.
ik bestel een GRATIS Proefpakket, moet ik vervolgens bij de bestelling 7,50 verzendkosten betalen, hoezo gratis. Ik krijg het brievenbuspakketje thuis gestuurd en ik heb het direct geretourneerd, vervolgens krijg ik n aanmaning waarop ik heb gereageerd dat ik eea heb teruggestuurd en niet ga betalen. Daarop volgen nogmaals 2 aanmaning met een verhoging van 10,00. Vervolgens krijg ik een rekening voor een vervolgbestelling, die ik nooit heb gedaan ad. 68,00, en daarop ook diverse malen teruggemaild dat ik niks heb besteld. Daarop volgen dus nog 2 aanmaning met idd de laatste 10 euro boete en als ik niet betaal binnen 14 dagen 40 euro erbij. Nu ben ik de laatste weken gestalkt door een 085 nr., onbekende nrs neem ik niet op. (Zijn zij denk ik geweest) Nu vanochtend weer gebeld door n 085 nr, dat bleken zij te zijn met een laatste verzoek tot betaling en dat er anders een deurwaarder zou komen. Ik heb ook getracht terug te bellen, idd standaard half uur wachttijd en na 11 min wordt je er gewoon uitgegooid.
Dit is wel erg intimiderend, vind dit heel vervelend. Ik ga echt niet betalen voor iets wat ik niet besteld en ontvangen heb.
wat te doen? Gewoon negeren?

marita5
door marita5 Jun 29, 2017 om 11:11
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Nschiks , Gewoon negeren? Ja , hebben geen poot om op te staan , laat u ook niet bang maken of onder druk zetten door een incassobureau . lees hier :

Dreigende toon

Incassobrieven kunnen zeer dreigend van toon zijn. Weet dat dit in veel gevallen bluf is. Een incassobureau kan niet zomaar dagvaarden. Is de dagvaarding per brief of per mail binnengekomen? Dan is dit geen dagvaarding. Een dagvaarding kan enkel afgegeven worden door een deurwaarder, die in persoon langskomt.

Hetzelfde geldt voor beslaglegging. Een incassobureau kan nooit beslag leggen. Voor beslaglegging moet een rechter toestemming geven. Dit gebeurt wederom via een deurwaarder. Een incassobureau kan hoogstens aangeven dat ze deurwaarder gaan inschakelen .

ns
door nschiks Jun 29, 2017 om 11:36
Antwoorden / Vragen

Hartelijk dank voor uw antwoord. Verschrikkelijk dit soort praktijken.

marita5
door marita5 Jun 29, 2017 om 14:05
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Nschiks ,  Graag gedaan , het beste is om nergens op gratis te klikken , voorkomt veel problemen en ellende , niks is gratis behalve de zon

MV
door MV0606 - Aug 2, 2017 om 11:44
4 Antwoorden / Vragen

Hoi Allemaal,

Ook ik ben zo stom geweest om hierin te trappen...
Gewoon even bellen met onderstaande gegevens, aangegeven dat je je pakket hebt geretourneerd :

Adres: Pakketdienst QLS - Bamendaweg 18, 3319GS, Dordrecht

Telefoon: +31 (0)78 647 55 90

Email: info@pakketdienstqls.nl

Dit is het adres waar wij onze pakketjes naartoe moeten terug sturen.
Nadat ik aangaf dat ik vanmiddag wel even langskwam in Dordrecht en in Oosterhout, vertelde mevrouw mij dat alle pakketjes van G.C. en Slimfruit gewoon worden vernietigd en hun alleen maar een mailtje naar Japan hoeven te sturen met de melding dat wij als klant onze pakket hebben geretourneerd.
Helaas word daar flink gebruik van gemaakt m.b.v. incasso bureau Billink.

Dus.... NIET BETALEN!!!!!

tijger1
door tijger1 Aug 2, 2017 om 11:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Billink is helemaal geen incassobureau, maar een betaaldienst.

Een mailtje naar Japan? Doe niet zo gek. Voortaan niet meer GRATIS pakketjes bestellen, komt u niet in de problemen.

an
door andre0101 - Aug 27, 2017 om 17:11
2 Antwoorden / Vragen

Bestaande studies zijn het niet eens over de effectiviteit van Garcinia cambogia voor gewichtsverlies.

Sommige studies tonen dat het iets meer gewichtsverlies kan veroorzaken dan het niet nemen van een supplement. Dit effect is niet bevestigd, maar het is veelbelovend.

tijger1
door tijger1 Aug 27, 2017 om 17:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is onzin

gerbera
door gerbera Aug 27, 2017 om 21:59
7364 Antwoorden / 14 Vragen

En met deze onzin komt u bijna een jaar nadat het topic is gestart.

hansje klein
door hansje klein - Aug 27, 2017 om 17:20
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik ben zonder Pure Cambogia Ultra zelfs afgevallen ... beetje beweging en hòpla!

Maar TS, vertel ... heeft u dit PCU nu gebruikt inmiddels na bijna een jaar?

pe
door petracb55 - Aug 29, 2017 om 21:56
1 Antwoorden / Vragen

Ja ik heb slechte ervaring ik heb dit middel nooit besteld ..zou dit middel nooit aanschaffen..ik heb nooit iets gekregen en nergens voor getekend!!!Ik krijg wel rekeningen van Afterpay nan 59,95!!!
Wat een oplichterij en dat is zacht uitgedrukt!!!Het is bewezen dat het een erg gevaarlijk middel is,uit proefen is gebleken dat je ernstige leverafwijkingen krijgt!Daar zit niemand op te wachten en als je wilt afvallen moet je minder eten en meer bewegen!!!Die pillen voegen echt niks toe behalve dat je veel geld moet betalen voor iets wat je nooit zou willen en nooit zou doen!ik heb er over gebeld maar kreeg nogal schofterige antwoorden.......Het zou vanaf mijn pc besteld zijn etc. dat kunnen hun in een opslag zien????Ik heb nog steeds niet betaald en weet nog steeds niet hoe ik er vanaf kom.....Ik heb heel weinig geld per week te besteden....dus wordt van zulke oplichting erg ongelukkig!!!Dus nee begin vooral nooit aan dit middel je kan je geld net zo goed in de plee gooien en doorspoelen!!

marita5
door marita5 Aug 29, 2017 om 22:57
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Petracb55 , volledig negeren en vooral niet betalen , de ondernemer moet schriftelijk bewijzen dat ze een overeenkomst met u hebben afgesloten zie hier voorbeeldbrief , klik op de rode regel .https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/ontkennen-van-overeenkomst/voorbeeldbrief-ontkennen-totstandkoming-overeenkomst , laat u ook niet bang maken / of onder druk zetten door een incassobureau , ook deze kunnen niks doen .

Dreigende toon

Incassobrieven kunnen zeer dreigend van toon zijn. Weet dat dit in veel gevallen bluf is. Een incassobureau kan niet zomaar dagvaarden. Is de dagvaarding per brief of per mail binnengekomen? Dan is dit geen dagvaarding. Een dagvaarding kan enkel afgegeven worden door een deurwaarder, die in persoon langskomt.

Hetzelfde geldt voor beslaglegging. Een incassobureau kan nooit beslag leggen. Voor beslaglegging moet een rechter toestemming geven. Dit gebeurt wederom via een deurwaarder. Een incassobureau kan hoogstens aangeven dat ze deurwaarder gaan inschakelen.

Me
door Melissa Trompert - Aug 31, 2017 om 17:23
2 Antwoorden / Vragen

Er zijn enorm veel aanbieders van Garcinia Cambogia en ik heb het idee dat ze eigenlijk allemaal hetzelfde willen. Geld verdienen, wil je echt afvallen? Dan sluit ik me aan bij Edrick3, minder eten, meer bewegen en bij extreem overgewicht lekker naar je huisarts voor een doorverwijzing naar een dietiste.