kn
door knuvelke Apr 7, 2005 om 20:20
Voeding & gezondheid

Hoezo foutje????

Hallo,


Op 12 juli 2004 kreeg ikvan mijn huisarts een cortisonespuit in mijn rechterschouder geplaatst omdat hij een ontsteking vermoedde. Dit alles gebeurde zonder mijn schouder te ontsmetten maar aangezien ik al jaaaaren geen spuit van welke soort meer heb gehad dacht ik dat dat niet hoefde. Nou, daar ben ik van teruggekomen. Na 10 dagen van enorme pijnen in mijn schouder, ik kon niet meer liggen niet slapen, niet eten, stuurde hij me eerst nog naar de fysiotherapeut die me na het zien van mijn schouder en arm gelijk terugstuurde naar de huisarts met het advies: Laat je onmiddellijk doorsturen naar het ziekenhuis. Uiteindelijk heeft de arts dit ook gedaan en een dag later kon ik terecht op orthopaedie. Nou, gelijk onder het mes, diagnose, staphylococcus aureusbesmetting door het niet ontsmetten. Hierna zijn nog 4 zware operaties gevolgd, 4 gram antibiotica per dag gedurende zeven maanden vele paracetamollen en ga zo maar door.De huisarts liet al deze tijd niets van zich horen maar nu ik hem heb aangeklaagd wist hij opeens mijn telefoonnummer. Wie heeft ervaring met aanklagen van een huisarts??


 

247 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

brynnar
door brynnar - Apr 15, 2005 om 09:01
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Beste Knuvelke,


Gezien het feit dat er tot op heden hierop geen reactie is geweest, trek ik de conclusie dat er weinigen in deze rubriek ervaring hiermee hebben.


Ik vermoed een grove nalatigheid van de huisarts door het stellen van foute behandeling en naar aanleiding van klachten die daarop volgen ook nog eens foutieve diagnoses. Ik hoop van harte dat uw gezondheid inmiddels weer op een positief peil is beland en dat u herstellende bent.


Welke stappen u reeds heeft ondernomen (naast aanklagen) is niet duidelijk uit uw schrijven, maar u zou eens contact op kunnen nemen met het IKG (Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg). U kunt hiervoor op hun webzijde terecht voor verdere informatie: www.klachtenopvangzorg.nl


Ik wens u veel sterkte.


Brynnar

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer