Wolterinck58
door Wolterinck58 Dec 4, 2017 om 18:36
Voeding & gezondheid

Incasso na betaling

Na betaling bij garcinia Cambogia aanmaning na meerdere mails en bewijs van betaling
Tijdje niets gehoord
Toen plots incassobureau parkincasso veenendaal.
Gereageerd met de mail .die werd niet beantwoord.bewijs van betaling mee gestuurd.
Toen na drie kwartier gebeld werd er eindelijk opgenomen.
Ze konden de bij lage niet openen . Opnieuw een mail gestuurd met pdf van betaling.
Hoorde weer niets .weer gebeld ik hoefde mijn geen zorgen te maken .
Ze gingen er na kijken.
Nu een gerechtelijk procedure. Ik weet niet wat ik moet doen . Radeloos.

3005 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 4, 2017 om 18:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen
sjjoppy
door sjjoppy - Dec 4, 2017 om 18:47
7190 Antwoorden / 3 Vragen

En hier valt er ook nog iets over te lezen:
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=177265

marita5
door marita5 - Dec 4, 2017 om 18:50
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Wolterinck58 ,

Lees hier de informatie over parkincasso veenendaal , klik op de rode regels .

https://drimble.nl/bedrijf/veenendaal/37484265/park-incasso-bv.html

Controleer ik op Kvk nr , krijg ik deze melding .

http://www.parkincasso.nl/

Nu een gerechtelijk procedure

Laat u niet bang maken / of onder druk zetten , niet meer reageren en vooral niet betalen ,  zie hier :

Dreigende toon

Incassobrieven kunnen zeer dreigend van toon zijn. Weet dat dit in veel gevallen bluf is. Een incassobureau kan niet zomaar dagvaarden. Is de dagvaarding per brief of per mail binnengekomen? Dan is dit geen dagvaarding. Een dagvaarding kan enkel afgegeven worden door een deurwaarder, die in persoon langskomt.

Hetzelfde geldt voor beslaglegging. Een incassobureau kan nooit beslag leggen. Voor beslaglegging moet een rechter toestemming geven. Dit gebeurt wederom via een deurwaarder. Een incassobureau kan hoogstens aangeven dat ze deurwaarder gaan inschakelen.

tijger1
door tijger1 - Dec 4, 2017 om 19:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

“Nu een gerechtelijke procedure.”  Hoezo?  Is er dan een deurwaarder geweest om de dagvaarding te overhandigen?

Of is het gewoon een zinnetje in hun mail? Bij dat laatste gewoon helemaal negeren.

Komt er een echte deurwaarder, die komt niet maar goed, dan naar de zitting gaan.

Nooit meer op die achterlijke aanbiedingen ingaan.

hutch
door hutch - Dec 4, 2017 om 20:31
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Park Incasso B.V. is in ieder geval niet aangesloten bij de NVIO.

De website van deze incassocowboy is ook niet bereikbaar. Via het cache-geheugen is * dit * nog te vinden.

Een andere website van deze hobbyist is...... in quarantaine, dus opgezegd.
Nog een andere website is.....u raadt het al: ook niet bereikbaar i.v.m. 'onderhoud'.

Incassocowboys hanteren geen duidelijk werkwijze en doen maar wat. Vaak is dit een handelswijze van één persoon die er wat bijklust, een amateur eerste klas dus. Niet of nauwelijks antwoorden, dreigen, bluffen, namaak dagvaardingen sturen enz. enz. En dat alles om het slachtoffer maar te laten betalen. Terecht of niet, daar hebben zij de lak aan.

Helaas kan en mag iedereen een 'incassobureau' beginnen.

Ik heb zo het idee dat dit figuur alleen maar aan het bluffen is. In ieder geval raad ik u aan om een eigen dossier te maken en alles wat met deze zaak te maken heeft, te bewaren / te noteren. Datums, tijdstippen, namen enz. enz.......

Het is zelfs mogelijk dat hij oude, niet inbare schulden heeft opgekocht. Nu u het bewijs geleverd heeft dat u wel betaald heeft, zou ik mij verder helemaal niet meer druk maken, niet meer reageren en laat dat ventje maar in zijn sop gaar koken.

Sterkte verder met dat figuur.

tenormin
door tenormin Dec 4, 2017 om 23:29
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Leuk: incassocowboy!

du
door dutsj - Dec 8, 2017 om 12:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent niet de enige hoor.

In februari een gratis proefpakket besteld. Portokosten betaald en meteen gemaild geen verdere zendingen te willen ontvangen. 4 maanden later een bericht ontvangen van een openstaande rekening. Weer gemaild dat alles was opgezegd. Geen reactie van Garcinia Gambogia.
Weer 4 maanden later, eind oktober, plotseling een vordering van Park Incasso. Eerst alles uitgelegd aan Garcinio, maar kreeg als antwoord; u moet betalen zonder inhoudelijk in te gaan op mijn betoog. daarna rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Die hebben het bedrag vergoed, dus heb ik betaald, ondanks dat ik niet akkoord was.
4 dagen na de betaling een nieuwe vordering i.v.m te laat betalen ,griffiekosten, uitschrijven als wanbetaler, rente, incasso kosten, totaal € 256.
Park Incasso gebeld, constant in gesprek. Ook diverse keren gemaild, geen antwoord. Website is ook al uit de lucht. Betalen doe ik niet meer, dat adviseer ik jou ook.
BETAAL NIET.

hutch
door hutch - Dec 8, 2017 om 20:26
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Waarschuwing:

Op het adres van Park Incasso staan drie bedrijfjes geregistreerd. Een paar bedrijfjes waar ene E. (Ben) V. bij betrokken was, zijn failliet verklaard. Op Facebook wordt zelfs gewaarschuwd voor dit persoontje i.v.m. oplichting.

Park Incasso is sinds 10 juni 2017 geregistreerd (in oprichting) met als adm. contact persoon: info@monarchiebv.nl, het bedrijfje van voornoemde Ben V.

De goedkoop gemaakte website van Park Incasso (sinds kort wel benaderbaar) is voorzien van onderstaande foto, voorstellende het bedrijfsgebouw van Park Incasso:

Echter, om aan te tonen hoe men door dit 'bedrijfje' belazerd wordt, moet  u eens * hier * klikken. Exact hetzelfde gebouw.

Op het bedrijfsadres van Park Incasso, Wageningselaan 30-B in Veenendaal is voornoemd gebouw helemaal niet te vinden. Mogelijk heeft deze persoon een hokje gehuurd om zijn woonadres af te schermen en daarvoor die foto gebruikt.

Dat en de werkwijze van deze persoon toont aan dat het een malafide 'bedrijfje' is, welke er op uit is om iedereen voor de gek te houden om maar zoveel mogelijk geld binnen te schrapen.

Deze incassocowboy is niet voor niets NIET aangesloten bij de NVIO.

Punt 1: zal dit 'bedrijfje' nooit geaccepteerd worden met een dergelijk werkwijze;

Punt 2: zal de eigenaar van dit 'bedrijfje' zich nooit houden aan de werkwijze van de NVIO.

Eerlijk en open zaken doen is er niet bij. Dus wees gewaarschuwd en ga niet in op dreigementen van Park Incasso. En al helemaal niet als u kunt bewijzen dat u wel betaald heeft aan het bedrijf waarmee u zaken heeft gedaan.

Fo
door Foso - Dec 10, 2017 om 22:13
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik zit in hetzelfde schuitje.
Eénmalig een pakketje besteld (maart 2017), welke je 2 weken gratis kon proberen. Helaas was ik te laat om het binnen 2 weken terug te sturen, dus betaling aan Garcinia gedaan. Mail gestuurd dat ik geen belangstelling meer heb voor het product en niets meer wens te ontvangen. Hierop kreeg ik een standaard mail retour, bedankt voor de aanvraag we sturen het u z.s.m. toe. I.d.d. het product ontvangen, welke ik meteen weer retour gestuurd heb.
Toen kreeg ik toch weer een factuur. Poging gedaan om Garcinia telefonisch te spreken, maar de wachttijd bedroeg 30 minuten, ook nog na 3 kwartier gewacht te hebben, dus reply gestuurd dat ik niets besteld heb en de factuur gecrediteerd moet worden.
Ook een tijdje niets meer gehoord en toen kreeg ik een betalingsherinnering en vervolgens nogmaals 1 na een tijdje met dreiging van incassobureau.
Vervolgens begin november kreeg ik een mail van het incassobureau. Hierop geantwoord met alle mails, betaalbewijs, bewijs retourzending, maar ook dit hielp niet, want een tweede mail een week later van het incassobureau kreeg ik binnen. Hierop telefonisch contact gezocht met het incassobureau. De bewijsstukken waren niet ontvangen en moest ik sturen naar een ander mailadres. Ik hoefde mij geen zorgen te maken, want ze zouden het voor mij in orde maken. Nu kreeg ik afgelopen dinsdag mail inzake gerechtelijke procedure. Er is dus niets aan gedaan!!! Wat nu?

marita5
door marita5 Dec 10, 2017 om 22:23
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Foso , u kreeg een mail inzake gerechtelijke procedure , als in deze mail word gesproken over een dagvaardiging , kunt u dit volledig negeren , dit is bluf .  Een dagvaardiging kan enkel afgegeven worden door een deurwaarder , die in persoon langskomt . Lees ook de reacties boven u .

tijger1
door tijger1 Dec 10, 2017 om 22:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lees de reacties boven u. Gewoon negeren. En nooit meer die GRATIS PAKKETJES  bestellen. Dan hebt u dat gezeur niet.

Ja
door Jacqhenk - Dec 14, 2017 om 09:43
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook een incasso gekregen via mijn mail op telefoon van park incasso moet voor 15 december 256 euro ivm niet betaalde goederen van Carciniacambogiabio Bioactive vs. Heb gisteren van narigheid maar die 108,48 euro maar betaald terwijl ik nooit iets heb ontvagen .Als ik nu niet betaal kom ik in register van wanbetalers te staan weet niet meer wat ik moet doen.Ik lees net in andere berichten dat ik niets moet doen maar is dat wel zeker dan en kom ik dan niet in een wanbetaler register te staan ????

panter22
door panter22 Dec 14, 2017 om 10:06
6599 Antwoorden / Vragen

Moest je €108,40 betalen en na 15 december €256?
Wanbetalers register?  Deze misschien? Daar moet je als ondernemer voor betalen. Mogelijk kijkt er niemand in.
http://www.wanbetalersonline.nl/pages/over-wanbetalersonline.nl.php

AWYeah28
door AWYeah28 Dec 14, 2017 om 10:12
355 Antwoorden / Vragen

Het enige dat u bereikt met betalen is dat u deze criminelen laat weten dat u vatbaar bent voor dreigementen. Zonde van uw geld. Natuurlijk wordt u niet in een register opgenomen, althans niet een waar bonafide ondernemingen in kijken.

Ha
door Handy51 - Dec 21, 2017 om 11:53
2 Antwoorden / Vragen

Beste Wolterinck58 en alle andere gedupeerden, <br /><br />Ook wordt ik regelmatig bedreigt door het incasso bedrijf uit Veenendaal. <br />Het schijnt dat dit bedrijf zelf met grote problemen zit. <br />En daarom dringen ze aan op betalingen om weer voet aan de grond te krijgen of om met deze dubieuze praktijk verder te kunnen.<br />Mogelijk is er kort geleden een nieuwe website aangemaakt want nu kan ik niet meer bekijken dan een slechte pagina of ik moet<br />geregistreerd zijn om mij in te kunnen loggen. Ik heb een proefpakketje besteld voor 7,50 euro. Toen ik het thuis gestuurd kreeg, ging<br />bij mij pas de bel te rinkelen. Het was enkel een groter formaat pakketje met onderin enkele tabletjes en dat was het. <br />Geen briefje van het bedrijf of wat dan ook. Oja, op de envelop die eromheen zat stond alleen een adres vanwaar het verzonden was en aangegeven <br />stond dat het daar ook naar teruggezonden kon worden. Ik heb dat nog binnen 24 uur gedaan. Nog geen dag had ik het thuis willen hebben. <br />Naar mijn menig heb ik het keurig op tijd (aangetekend 8,35 euro) teruggezonden. De bewijzen heb ik zorgvuldig bewaard. Een korte tijd daarna werd 7,50 euro van mijn bankrekening gehaald door het bedrijf en wat ik onmiddellijk heb gestorneerd (teruggevorderd). Nu om de regelmaat een mail ook aan mij worden allerlei zaken naar het hoofd geslingerd. Het bedrijf heeft mij aangemeld als wanbetaler. Incassokosten, rentekosten Griffiekosten (Ja, nu al) Als ik van de wanbetalerslijst af wil kost mij dat 99,00 euro. Totaal ex hoofdsom en rente staat nu al op 256,00 euro. <br />De Kamer van Koophandel heeft Op 12-12-2017  Park Incasso B.V. ontbonden door Besluit van de algemene vergadering/stichtingsbestuur.<br />Dat wil niet zeggen dat de malavide praktijken niet door zullen gaan. Maar kan jij, kunnen jullie vernemen dat je nu echt hulp kan krijgen bijvoorbeeld door Kassa of de Consumentenbond. En wat te zeggen over de site Klachten.nl dit vind ik gewoon heel slecht. Ik vraag het mij af hoe we onze krachten gezamenlijk kunnen bundelen. Is er dan niemand toeschietelijk om mensen (consumenten) die net zoals Wolterinck58 die radeloos is om te helpen. Ik betaal in elk geval niet aan het bedrijf. ik ga nu de zaak bij het team van FinEc bij de Politie inbrengen omdat het incassobedrijf met bedreigingen door gaat.<br />met vriendelijk groet,<br />Han<br />p.s. reageer a.u.b.

tijger1
door tijger1 Dec 21, 2017 om 12:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gewoon helemaal negeren en dan klaar met die zooi. Daar hebt u helemaal geen hulp bij nodig.

NOOIT MEER proefpakketjes bestellen van wat dan ook, dan hebt u dat gezeur niet.