mc
door mcvanstraeten Aug 12, 2011 om 15:20
Voeding & gezondheid

Inhoud echtscheidingsconvenant

Een goede vriendin van me ligt in scheiding, en ze is er helemaal door gebroken, dus probeer ik haar zoveel mogelijk te steunen. Zelf weet ik er alleen ook niet veel van af. Dus bij deze de vraag: wat moet een echtscheidingsconvenant allemaal inhouden? Heeft iemand een uitleg en voorbeeld?

526 2 Rapporteer

rj
door rjw - Aug 12, 2011 om 15:23
3308 Antwoorden / 5 Vragen

Even googlen op "echtscheidingsconvenant" en je hebt zo een aantal voorbeelden gevonden. Dan is het alleen nog maar een kwestie van (gezamenlijk) invullen en het eens worden over de inhoud..... Wel goed lezen natuurlijk want er kunnen in de voorbeelden delen staan die jouw vriendin en man anders willen regelen natuurlijk.

th
door theo-de-vries - Aug 15, 2011 om 11:39
3 Antwoorden / 2 Vragen

Je vriendin en haar man zullen natuurlijk zelf de afspraken moeten maken en daarbij alles op hun persoonlijke situatie moeten aanpassen. Maar dit artikel over het echtscheidingsconvenant met een uitleg en voorbeelden kan daar hopelijk helpen. Heel veel sterkte!