ta
door tahn25kyr Jan 16, 2015 om 16:47
Voeding & gezondheid

Klachtencommissie

Mag een voorzitter van de klachtencommissie van een zorginstelling inzake een klacht de patiënt 90 jaar slechthorend telefonisch benaderen om haar klacht te zullen intrekken en niet in behandeling te nemen?

De uitnodiging was door de voorzitter (aan de broer van de patiënt) telefonisch (4 dagen vooraf vastgelegd) voor een hoorzitting op woensdag 4 februari 2015 (19:00 uur), per post of mail zou een bevestiging volgen.

268 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jan 16, 2015 om 17:27
10966 Antwoorden / 34 Vragen
0

Als het op een misverstand berust dat de klacht is ingetrokken wegens slechthorendheid/doofheid, dan kan de klager dat schriftelijk kenbaar maken en erop staan dat de procedure en de hoorzitting gewoon zoals gepland plaatsvinden.

Doe dat aangetekend schriftelijk en ook per mail, dan komt het zeker aan.
Verzoek om een schriftelijke reactie.

tijger1
door tijger1 - Jan 16, 2015 om 17:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Is de broer wel gemachtigd door de patient om namens haar op te treden?

valerius-2
door valerius-2 - Jan 16, 2015 om 19:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Het is maar een verzoek, en geen dwang.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

het rooie draakje
het rooie draakje - Jun 14, 2024 om 14:52
Geldzaken & recht

Aflossing lening bij Vesting Finance van NN

Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

Ma
Martengeu - Jun 15, 2024 om 10:00
Winkels & webshops

Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.

Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.

Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g ... Lees meer