greanwitch
door greanwitch Dec 1, 2006 om 22:00
Voeding & gezondheid

Lelijk resultaat liposuctie

Bij de kliniek noemden ze het een liposculptuurbehandeling, omdat dat met dunnere naalden gepaard ging. Ik heb 2 kg vet weg laten zuigen bij mijn buik en maag, maar omdat ik veel bloedcellen tussen mijn vetcellen had, bleef de behandeling niet ongevoelig. Er is toen de maximale verdoving gebruikt; een vloeistof die tevens het vet vloeibaar maakte. De behandeling is vroegtijdig gestopt omdat ik pijn leed. Na de behandeling bleek dat de vloeistof die nog in mijn buik zat, naar beneden is gezakt en nu loop ik rond met een zwemband boven mijn navel. Ik heb de kliniek gemaild (bellen durfde ik niet), maar nooit een reactie terug ontvangen. Ik kan het natuurlijk schudden, maar toch probeer ik via deze weg reacties te ontvangen van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt. Wat heeft u ondernomen?

2569 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 1, 2006 om 22:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is het verstandig om andere arts te raadplegen, en bij eventuele tekort koming van de kliniek een klacht in te dienen.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2006 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier is naar mijn mening sprake van een of pech of een medische fout. Ik weet niet hoe jou contact is met je huisarts, maar ik zou met hem/haar jou probleem voorleggen en de plek laten zien. Misschien is het iets wat uit zichzelf verdwijnt maar ik kan me ook nog voorstellen dat het allemaal nog erger wordt met inkapseling enz. enz. Je moet er echt direkt werk van maken, voordat je je rechten verspeelt of voordat artsen alleen nog maar kunnen zeggen: mevrouw waarom bent u niet eerder gekomen. Alleen moet je de zin "ik kan het natuurlijk schudden" uit je hoofd zetten. Natuurlijk kun jij geholpen worden, natuurlijk heb jij recht op een goede behandeling.

Dus raap alle moed bijeen. Ga eerst naar je huisarts. Je hebt alleen maar te winnen en niets te verliezen. STERKTE!

ps Als je schriftelijk wilt klagen NOOIT per e-mail of telefoon maar altijd schriftelijk (kopie maken van de brief) en als het heel belangrijk is een aangetekende brief sturen dan heb jij bewijs dat de brief is ontvangen. Men kan dan niets of niemand de schuld geven dat ze van niets weten.