ad
door advocatenstress Jul 6, 2013 om 23:40
Voeding & gezondheid

Misleid door advocaat wat nu?

In 2011 benaderde ik advocatenkantoor Trustfull Legal. Zij beweerde dat ik niks kon doen tegen mijn ex die erkenning en omgang opeiste. Dit terwijl er geen sprake was van familylife. Nu dat ik beland ben bij mijn 4e advocaat indezelfde zaak wordt mij dit duidelijk gemaakt. Ik vind dit in en in triest want ik ga nu dus door een hel. Doordat ik heb geluisterd naar advocaten.

Doordat ik een laag inkomen had ten tijde van het raadplegen van de advocaten hebben zij gekozen voor deze tactiek. Zij beseften alleen niet hoe traumatiserend dit heeft gewerkt. Mijn ex heeft mij geestelijk ontzettend mishandeld tijdens de zwangerschap en is er niet geweest voor het kind na de geboorte. Hij heeft zelfs de gehele zwangerschap gefrustreerd door constant om een abortus te dwingen, en zelfs de abortuskliniek te bellen en mij naar een abortuspsycholoog te brengen met de bedoeling om mij door die psycholoog om te laten praten om toch abortus te doen. Vervolgens gaat hij de eerste keer mee naar de verloskundige om daar nog eens te pleiten dat de verloskundige mij ervan moet overtuigen om abortus te doen. En zo veel meer van dit soort gevallen.

Puur om het feit dat ik na 1 jaar om alimentatie heb gevraagd komt hij terug met een tegeneis en eist nu alles op. Door wanbeleid van mijn advocaten heeft hij nu alles gekregen.

Mijn vraag is: kunnen advocaten hier gewoon mee wegkomen, Client misleiden en niet helpen. Want ik had duidelijk gezegd dat ik geen erkenning nog wilde.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en of door kan verwijzen.

Vriendelijke groet,
G.O

2461 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 7, 2013 om 00:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bij de erkenning van een kind door de biologische vader die niet met de moeder gehuwd is, kijkt de rechter in allereerste instantie naar het belang van het kind.

Dus al is de moeder daar tegen en vindt de rechter het beter voor het kind, dan kan het gebeuren, dat de vader het kind toch kan erkennen.

Maar dat houdt niet meteen in dat hij de ouderlijke macht heeft of krijgt. Het kind staat nu alleen in een familie rechterlijke relatie tot zijn vader.

U zegt dat de vader nu alles heeft gekregen, dus ik neem aan dat de rechter uitspraak heeft gedaan. Het komt mij voor dat dit nu een afgesloten hoofdstuk is.

U bent nu aan uw vierde advocaat bezig, van datzelfde kantoor? Als u over het handelen van uw advocaten niet tevreden bent, kunt u een klacht indienen bij de deken. Maar of dat zinvol is kan ik niet beoordelen.

Alle ellende die is voorgevallen voor de geboorte van uw kind, staat er eigenlijk een beetje buiten.

halima
door halima - Jul 7, 2013 om 00:41
24 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik begrijp is dat uw kind nu erkend is door de biologische vader. Maar wel dat hij/zij uw naam draagt? Het is amper voor te stellen dat u door 4 advocaten zo in de steek bent gelaten. Het is inderdaad afschuwelijk dat, wat u heeft meegemaakt met deze man, voor de rechtbank geen reden is om het niet te laten erkennen. Uw vraag of advocaten hiermee weg kunnen komen kan ik niet beantwoorden, dat zou u aan het juridisch loket kunnen voorleggen, maar.....tja, hoe serieus zouden ze deze prangende vraag beantwoorden? Daar ben ik een beetje sceptisch over, maar probeert u hen deze vraag toch eens (gratis) te stellen.
[url=http://www.juridischloket.nl]klik[url]

ad
door advocatenstress - Jul 7, 2013 om 13:40
1 Antwoorden / 2 Vragen

Dank voor de reacties!!
Mijn dochter draagt mijn naam inderdaad. Ik zal mijn vraag ook voorleggen inderdaad of bij het Juridisch loket of bij de rechtswinkel.
Het is natuurlijk een heel verhaal maar de rechter heeft nu de vader alles gegeven in die zin dat hij ook het gezag heeft gekregen en een gerechterlijk bepaalde omgangsregeling. Ze was al erkend. Tijdens de zitting was het zo gelopen dat ik niet meer door 1 deur kon met mijn advocaat de 3e. Hij heeft veel fouten begaan waaronder verweer voeren tegen erkenning terwijl mijn dochter allang erkend was. Hele vreemde zaken. Dus ik heb daar gezeten zonder advocaat en zonder een verklaring te doen. De uitspraak is naar mijn weten dan ook niet fair omdat ik niet gehoord ben.
Alle ellende staat er buiten dat begreep ik ook van de advocaat wat wel ertoe deed nu niet meer maar dat de vader niet aanwezig was tijdens geboorte en ook pas na1 jaar en 3 maanden weer contact had met het kind. Dus dat er geen aantoonbaar familylife was voor de erkenning.
Nogmaals dank voor de reacties!
G.O.

halima
door halima - Jul 7, 2013 om 13:43
24 Antwoorden / 0 Vragen

@advocatenstress, heb nog wat meer rondgeneusd op de Kassa site en heb dit gevonden: hier. Hoop oprecht dat u eruit zult komen.

tijger1
door tijger1 - Jul 7, 2013 om 14:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De rechter heeft de erkenning toegestaan, dat wordt echt niet meer ongedaan gemaakt. Ook gedeeld gezag en de omgangsregeling worden niet zomaar ongedaan gemaakt.

In uw andere vraag heeft u het over sadistische mishandeling van het kind. En wat daaraan te doen.

U bent blijkbaar zwaar gefrustreerd door uw advocaten en de vader van uw kind. U kunt zich beter op de toekomst richten en op het welbevinden en de veiligheid van uw kind, dan vechten tegen zaken die afgewikkeld zijn.