ko
door kokkie l Jan 9, 2012 om 11:42
Voeding & gezondheid

Op zoek naar cupjes Balance 0%

Sinds jaar en dag gebruik ik Balance cupjes koffielmelk 0% vet van het merk Friesche Vlag. Bij mij in de buurt kan ik ze nergens meer kopen. De fabrikant heeft geen overzicht van winkels die dit produkt in de verkoop hebben.
Wie heeft deze cupjes nog wel ergens in een winkel gezien?
Het liefst in de zaanstreek, waar ik woon.
Ik ben vandaag lid geworden, vanwege deze vraag. Maar ik denk dat het me net zo vergaat als velen: één keer geregistreerd zal ik wel aktief worden.
Iedereen plezier en profijt van deze site, waar ik overigens al een tijdje met plezier de nieuwsbrief van lees.

722 7 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 9, 2012 om 12:46
16877 Antwoorden / 108 Vragen

kokkie l, je zult zelf al naar de site van Friesche Vlag zijn gegaan, maar de balance 0% cups staan er niet (meer) bij; wel de halfvolle en de volle. Neem dus aan dat ze uit het assortiment verdwenen zijn.

ko
door kokkie l - Jan 9, 2012 om 12:59
3 Antwoorden / 1 Vragen

wow, wat leuk, mijn eerste antwoord.
Hallo tenormin en anderen.
Op de website staan de cupjes het nog wel: http://www.frieschevlag.nl/indekoffie/#/in+de+koffie/Balance/
Navraag bij de klantenservice aldaar gaf mij het antwoord, dat zij geen zicht hebben op de retail, omdat zij via inkooporganisaties leveren.
Antwoord van de betreffende supermarkt hoofdkantoor bij mij in de buurt (deka) was, dat ze het uit het assortiment hebben gehaald. Maar aangezien ze bij de fabrikant niet zeggen dat ze het uit het assortiment hebben gehaald, moeten ze toch nog ergens te koop zijn ???
Ik wacht nieuwsgierig af.

vladja
door vladja - Jan 9, 2012 om 13:06
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 9 jan 2012, 12:46]kokkie l, je zult zelf al naar de site van Friesche Vlag zijn gegaan, maar de balance 0% cups staan er niet (meer) bij; wel de halfvolle en de volle. Neem dus aan dat ze uit het assortiment verdwenen zijn.

Kijk hier.... Friesche Vlag heeft het nog steeds op de site staan. Het zal daarom nog wel in het assortiment zitten.

Vladja

tenormin
door tenormin - Jan 9, 2012 om 13:47
16877 Antwoorden / 108 Vragen

ja klopt, kokkie l, had voor je gebeld maar kreeg zelfde antwoord. Formulier op site (die Vladja verwees) even ingevuld. Kan ook best zo zijn dat jouw super ze uit het assortiment hebben gehaald, dus niet Friesche Vlag. Ik had andere site van Friesche Vlag en daar stonden de, zoals al vermeld, alleen de halfvolle en de volle nog op. Efkens afwachten; probeer in de tussentijd andere supermarkten, ff shoppen, hé?

tenormin
door tenormin - Jan 10, 2012 om 15:07
16877 Antwoorden / 108 Vragen

kokki l, kreeg juist bericht van Friesche Vlag/Campina dat zij geen overzicht hebben waar het verkocht wordt omdat ze aan inkooporganisaties leveren zoals jezelf al stelt. Dus jouw super heeft ze er waarschijnlijk uitgekieperd. Vanmorgen in mijn supermarkt gekeken, de PLUS, die hadden ze wel, dus er moeten gewoon andere supers zijn die ze ook gewoon verkopen.

spooky01
door spooky01 - Jan 10, 2012 om 15:25
418 Antwoorden / 56 Vragen

Ik zou het proberen bij de AH XL op de vermiljoenweg, die heeft een groot assortiment.

ko
door kokkie l - Jan 12, 2012 om 11:21
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste mensen,
Allemaal bedankt voor het meedenken en meezoeken.
Inderdaad hebben de XL winkels ze wel, bleek toen ik die winkel rechtstreeks belde. Jammer dat ik dat na een week nog geen antwoord heb via de klantenservice mail van deze grutter. Dat is even fietsen en 5 andere van die keten langs, maar dat is wel lekker met dit weer.
Uiteindelijk kreeg ik van Campina vandaag een antwoord in welke supermarkten ze te koop zijn. De Plus stond daar niet bij, maar het stimuleert me wel om de trein te pakken naar deze leuke stad. Niet voor het koetje kopen, maar de melk.
Nogmaals bedankt, en ik ben erg blij met deze site van Vara Kassa.
Fijne dagen, Kokkie L