cat4you
door cat4you Oct 31, 2006 om 14:21
Voeding & gezondheid

Oven schoonhouden

WIE WEET ER EEN GOEDE MANIER OM JE OVEN SCHOON TE MAKEN?

3131 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 14:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals dag cat4you,

Kijk eens op:

ovenschoonmaken

Sukses, groeten, Read.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

BRYNNAR, MET ZULKE ANTWOORDEN KOM JE NIET VER. ALS JE NIKS  NUTTIGS WEET TE MELDEN LAAT DIT DAN OOK.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

cat4you is zelf nogal snel aangebrand!

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Cat4you,

u zou eens een 'ovenreiniger' kunnen kopen. Bijna elke supermarkt heeft wel 1 of meerdere merken. (Aldi heeft een goede reiniger van het merk Una.... en is ook niet duur).

Buiten dat, kunt u mij (en anderen) eens uitleggen waarom u zo gepikeerd reageert op het antwoord van Brynnar? Dit lijkt mij helemaal geen gekke link/antwoord, die hij daar heeft neergezet.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 16:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Cat4you,

ik vermoed dat je niet weet (??) dat Brynnar een link heeft geplaatst. Klik daar maar eens op.......

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zal gezien de reakties maar niet schrijven ;

NIet bakken en afhaal chinees proberen...

maar dichte oven schalen, die glazen zijn ook goed zichtbaar of het klaar is, en makkelijk schoon te maken, ook zonder vaatwasser!

De glazen ovenvaste schalen zijn al van eind vorige eeuw, en alleen een plavuizen vloer kan ze kapot maken...

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

BESTE BRYNNAR, IK DACHT DAT JOU REACTIE EEN MISSPLAATST GRAPJE WAS. NU BEN IK ER DUS [TERECHT] OP GEWEZEN DAT JOU ANTWOORD WEL DEGELIJK EEN PRIMA ANTWOORD IS. IK WAS DUS, NET ALS MIJN  OVEN, NOGAL SNEL AANGEBRAND. HOPELIJK HEB JE GEVOEL VOOR HUMOR WANT IK KON EIGENLIJK BEST LACHEN OM MIJN STOMMITEIT. SORRY, EN BEDANKT VOOR JE REACTIE.

NIET MEER ZO KATTIGE CAT4YOU

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 16:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wellicht vind je hier de gouden tip:

Bah, wat een vieze oven.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Cat4you,

Wel eens van een link gehoord? :-)

Door voorzichtig met je muis (dat eivormige apparaatje naast je toetsenbord) te schuiven, kun je dat pijltje op je scherm bewegen. Als je nu eens zodanig manouvreert dat dat pijltje op de blauwe tekst komt te staan en je daarna de linkerknop op deze muis indrukt, dan zul je zien dat de inhoud op je scherm verandert. Hier vind je een aantal tips voor je ovenprobleem. ;-)

Mvgr - B

Oh ja.... je excuses zijn aanvaard :-P

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

En maak je geen zorgen.... ik heb voldoende gevoel voor humor (al wordt de mijne niet door iedereen gewaardeerd......., ik hoop dat je geen aanstoot neemt aan mijn reactie.......)

;-)

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 17:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

PS: tenslotte......

Tip aangaande internet etiquette: het schrijven in HOOFDLETTERS wordt vaak gezien als schreeuwen of roepen. Veel mensen die per ongeluk de caps-lock toets ingedrukt hebben, zijn zich niet bewust hiervan, maar ik wil je dit alleen maar vriendelijk meegeven. No offence overigens, het is gewoon een algemeen aanvaard verschijnsel.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Dec 9, 2006 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

als ik mijn oven schoonmaak doe ik dat meestal met koude thee en dat werkt echt heel goed mijn oma heeft mij dat vertelt en je krijgt alles er mee af

ve
door verwijderd - Mar 3, 2007 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt  de oven inwrijven met zeepsop,en inlaten trekken.Het beste is als de over nog een beetje warm is gelijk schoonmaken.