Pakketjes van Beaucare
Hallo,
Ik had een gratis proefpakket aangevraagd en zou alleen de verzendkosten betalen.( vitaminepillen en gezichtscreme) Deze proefpaketten heb ik inmiddels ontvangen en het bedrag daarvoor is ook terecht van mijn bankrekening afgeschreven.
Inmiddels is er ongevraagd een maandpakket bezorgd en is er al 2x geld van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik hiervoor toestemming heb gegeven. (het tweede pakketje is waarschijnlijk onderweg en zal een dezer dagen ook ongevraagd zal worden bezorgd.)
ik heb inmiddels via de bank de 2 betalingen laten storneren en de automatische incasso's laten blokkeren.
ik zit alleen met een ongeopend pakketje dat ik niet terug kan sturen omdat ik geen adres weet.
Is er iemand die dit ook aan de hand gehad heeft en opgelost heeft??
groetjes
Marcel en Christien
![gerdamarijke](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/b64b5d58e49072c82fad1ed79e1741bafe8ed5d93ce8c5f6d657721883a48385.png)
Aanbod met herhaalgemak: na ontvangst van het proefpakket (€6.95) ontvangt u ca. 14 dagen later het eerste maandpakket (t.w.v. €28,42 incl btw) of u kunt de dienst stoppen direct na ontvangst. Lees voor meer informatie de actievoorwaarden.
Dit staat op hun website onder de gratis proefbestelling. Niet gelezen? Snel opzeggen die handel en de reeds gestorneerde bedragen zult u denk ik toch moeten betalen
![zoekster](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/2a859e8dcfd35eb9a934cf8b2e5cd624db4be359490eb4a80795ff7c65e18922.png)
Is u nergens vertelt dat u herroepingsrecht heeft van 7 werkdagen (of meer)? Want dat u de dienst meteen kan stoppen na ontvangst is niet genoeg. Dat is gebabbel. Er moet u een termijn zijn verteld. Dan gaat die automatisch over in een termijn van 3 maanden. Ik ga er even vanuit dat u voor 13 juni die proefpakketjes heeft besteld.
klik op contact en:
Beaucare is handelsnaam van Crosmo BV
Zekeringstraat 17, 1014 BM Amsterdam
Kvk nr. 34272630
BTW nr. NL 817968040.B.01
Postbus 169
3960 BD Wijk bij Duurstede
Email: info@beau-lab.com
Wijk bij Duurstede, dat komt me bekend voor. Yep, het is die gast van Vitaessent. Is weer met een nieuw handeltje begonnen.
Nou, er staat levensgroot Vrijblijvend en er staat piepklein dat er vervolgzendingen komen over 14 dagen, als u even uw leesbril opzet. Zo kan dat niet. Vrijblijvend en ergens aan vast zitten zijn tegenovergestelde berichten. Beroep u op dwaling.
En doe nooit meer zo dom om een proefpakket te bestellen, het is een slangenkuil.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Ik heb ook wel eens een proefabonnement genomen op een blad van een paar maanden, maar daar stond keurig bij dat het automatisch eindigde. Ze namen voor het einde keurig contact op of het beviel en ik heb het nog een half jaar genomen. En toen gestopt, had er geen tijd meer voor.
Maar die proefpakketten waar het hier over gaat zijn heel anders. NIEMAND wil het vervolg, NIEMAND kijkt of het helpt of werkt, dat doet het natuurlijk ook niet. Maar de mensen kijken alleen naar het woordje GRATIS. Terwijl als je naar de kosten kijkt er helemaal niets gratis aan is.
Ik krijg haast echt de neiging om te zeggen, eigen schuld, dikke bult, betaal gewoon maar voor die onzin.
![tenormin](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfba4c5a412625856e91aa5ea6c822122f807b22df8b5f984f5d9978804b1bd8.png)
@zoekster, ik hoop dat je het zat bent met alle valse voorwendselen bent en niet met de mensen die hier op het forum hun vraag neerzetten? Ik ben de mening toegedaan dat een forum bestaat uit vragen van consumenten. Dat sommigen dan worden afgekat vind ik niet terecht: als ze het zouden weten zouden ze het ook niet vragen, vandaar de nimmer aflatende stroom van nieuwelingen. Wat ik persoonlijk zou willen dat, hoe het hier nu al iets veranderd is, men toch de Engelse methode van een lidmaatschap zou overnemen. Heb je iets voor een maand (wekelijkse editie) dan vind je in de laatste een note dat als je NIET reageert het abonnement automatisch stopt, dus bij 1, 3,6 en 12 maanden. Dan hoeft men dus niets te doen: that's my cup of tea. ?
![zoekster](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/2a859e8dcfd35eb9a934cf8b2e5cd624db4be359490eb4a80795ff7c65e18922.png)
@tijger1
Wat vind je van Herma KLIK
Zij had ook een proefpakketje (Paris Pure) gekocht. Ik probeerde haar nog te helpen, maar ze was niet opgewassen tegen de druk van het incasso bureau. Zo hebben ze haar nog 100 euro lichter weten te maken, terwijl ze thuis zeer moeilijke omstandigheden had. Ze was bang dat haar man erachter zou komen en haar dochter was kwaad op haar dat ze zo dwaas was geweest.
Dat heeft mij indertijd gemotiveerd om dit alles tot op de draad uit te pluizen. Het zijn mensen, die een fout maken. Niet opletten en hopen op een 'lucky day'.
@tenormin, ja ik ben het wel eens zat, weer iemand die een proefpakket heeft besteld, weer dat gedoe. Maar toch kan ik het niet laten ze weer uit de drek te halen ;-)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?
Goedemorgen forumleden,
Bij het afspelen van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname
...
Lees meer
Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht
Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar?
Lees meer
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
![rebek](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/3635addad96f15184ad219da14b4363240839aec637e62d40950bf38bc35beff.png)
![ALDI Duurdere Notenmelange](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/9f97b72c8f80908d49d0333aa863015bd2f32403.jpeg)
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
![R81](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/215832779a84ee33b1d5faaab865de475e59a8173e6d3d3bb4bd4f429360e1ed.png)
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
![Lidl_ira](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/400b58d6046536fa415fe53eb11c22a62503ee481d740af95fc57a6eec6aa797.png)