eg
door egni Jun 5, 2004 om 16:34
Voeding & gezondheid

Parfum bestellen per internet

Graag zou ik willen informeren naar ervaringen van mensen die ooit bestellingen gedaan hebben via het internet:

De site waar ik graag een parfum zou willen bestellen verzoekt om het bedrag over te laten maken en dan sturen zij binnen 3 dagen het product toe mijn vraag is doe ik hier goed aan en wat kan ik doen als het product niet aankomt maar wel betaald heb en wat dan verder te doen???

859 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 5, 2004 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je weinig ervaring hebt met bestelling op internet zou ik als eerste kijken of deze winkel 'n thuiswinkelkeurmerk heeft.

Thuiswinkel Waarborg

Een winkel met dit keurwerk dient zich te houden aan bepaalde regels die u als consument beschermen tegen oplichtingspraktijken.
Het is trouwens wel gewoonlijk dat een internetwinkel werkt met vooruitbetaling, maar meestal zijn er meer opties zoals bestelling onder rembours (u betaald dan aan de postbode) of met een acceptgiro (u betaald pas achteraf). Succes!

ve
door verwijderd - Jun 5, 2004 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze kan ik niet direct op de site vinden, hoe kan ik er achter komen dat dit bedrijf een thuiswinkelkenmerk heeft

ve
door verwijderd - Jun 5, 2004 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vertel me even welke website het is, je weet wel http://www.adres
Stuur het desnoods even naar mijn eigen e-mailadres kassa@felixrothuizen.nl. Ik zoek wel even voor je uit of deze website een keurmerk heeft of niet en ik zal je dan ook vertellen hoe je dit kunt zien.

ve
door verwijderd - Jul 13, 2004 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

het betreft het adres www.womenshop.nl hopenlijk kun je me vertellen of dat ik hier goed aan doe om hier te bestellen parfum is redelijk goedkoop ten opzichte van de winkelprijs.

ia.v. van je antwoord, alvast bdankt

ve
door verwijderd - Jul 16, 2004 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de website doorzocht en kan geen Thuiswinkel Waarborg-vignet vinden, ook is een gedeelte van de website niet af, voornamelijk de belangrijke onderdelen, zoals de vraag & antwoord-sectie. Een andere website http://www.lekkergeurtje.nl verkoopt ook geurtjes online en deze lijkt een stuk betrouwbaarder dan de eerdere. Bezoek deze website, bij hun contactgegevens staat een telefoonnummer. Neem gerust even contact met hen op om te vragen naar de levering- en betalingopties en of zij in het bezit zijn van het Thuiswinkel Waarborg. Bij betaling prefereer ik zelf altijd een acceptgiro en anders onder rembours (betalen aan de postbode).

Succes,

Felix Rothuizen
Kassa-expert

http://www.felixrothuizen.nl

ve
door verwijderd - Jul 25, 2004 om 12:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb een keer besteld bij www.alaparfumerie.nl, zij leveren ook onder rembours. ben er wel zeker van als je eenmaal de geur in huis hebt, dat het de goede is, als de verpakking opengemaakt is kun je niet meer ruilen!

ve
door verwijderd - Oct 14, 2004 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben dus wel zo stom geweest op bij womenshop.nl wat te bestellen zonder de betrouwbaarheid te checken.

Ik heb meer dan 2 weken geleden iets besteld én automatisch betaald en nog niets ontvangen.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2004 om 17:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik had ook bij womenshop wat besteld en kreeg mijn bestelling ook niet binnen. Toen heb ik op internet het telefoonnummer gevonden en heb hun opgebeld. Ze zeiden dat er verzendingsproblemen waren. Ik kon ook mijn bestelling annuleren en mijn geld terug krijgen. Dat heb ik toen gedaan. Dat kan jij ook doen als je je bestelling nog niet ontvangen heb.

bedrijfsnaam: Xoppa bv
adres: spinveld 35
          4815 HR Breda
kvk nummer: 201106200000
telefoonnummer: 076-5319449

ve
door verwijderd - Oct 26, 2004 om 18:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

ilovepatje, heel erg bedankt, ik ga morgen meteen bellen :)

ve
door verwijderd - Feb 27, 2013 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

En wie gaat dat controleren? Ik heb pas geleden meegemaakt, dat een stel kinderen, die duidelijk geen 16 waren, stonden te roken! Toen ik hen naar hun leeftijd vroeg (11 en 12 jaar oud). Ook heb ik hen gevraagd wie voor hen de sigaretten haalde, antwoorden ze papa en mama. Toen ik hen erop wees dat ze onder de 16 niet mochten roken, kreeg ik als reactie: Bemoei met je eigen zaken, anders kun je een knal voor je kop krijgen! Ze doen toch zelf waar ze zin in hebben.