Parfum bestellen per internet
Graag zou ik willen informeren naar ervaringen van mensen die ooit bestellingen gedaan hebben via het internet:
De site waar ik graag een parfum zou willen bestellen verzoekt om het bedrag over te laten maken en dan sturen zij binnen 3 dagen het product toe mijn vraag is doe ik hier goed aan en wat kan ik doen als het product niet aankomt maar wel betaald heb en wat dan verder te doen???
Als je weinig ervaring hebt met bestelling op internet zou ik als eerste kijken of deze winkel 'n thuiswinkelkeurmerk heeft.
Een winkel met dit keurwerk dient zich te houden aan bepaalde regels die u als consument beschermen tegen oplichtingspraktijken.
Het is trouwens wel gewoonlijk dat een internetwinkel werkt met vooruitbetaling, maar meestal zijn er meer opties zoals bestelling onder rembours (u betaald dan aan de postbode) of met een acceptgiro (u betaald pas achteraf). Succes!
Deze kan ik niet direct op de site vinden, hoe kan ik er achter komen dat dit bedrijf een thuiswinkelkenmerk heeft
Vertel me even welke website het is, je weet wel http://www.adres
Stuur het desnoods even naar mijn eigen e-mailadres kassa@felixrothuizen.nl. Ik zoek wel even voor je uit of deze website een keurmerk heeft of niet en ik zal je dan ook vertellen hoe je dit kunt zien.
het betreft het adres www.womenshop.nl hopenlijk kun je me vertellen of dat ik hier goed aan doe om hier te bestellen parfum is redelijk goedkoop ten opzichte van de winkelprijs.
ia.v. van je antwoord, alvast bdankt
Ik heb de website doorzocht en kan geen Thuiswinkel Waarborg-vignet vinden, ook is een gedeelte van de website niet af, voornamelijk de belangrijke onderdelen, zoals de vraag & antwoord-sectie. Een andere website http://www.lekkergeurtje.nl verkoopt ook geurtjes online en deze lijkt een stuk betrouwbaarder dan de eerdere. Bezoek deze website, bij hun contactgegevens staat een telefoonnummer. Neem gerust even contact met hen op om te vragen naar de levering- en betalingopties en of zij in het bezit zijn van het Thuiswinkel Waarborg. Bij betaling prefereer ik zelf altijd een acceptgiro en anders onder rembours (betalen aan de postbode).
Succes,
Felix Rothuizen
Kassa-expert
http://www.felixrothuizen.nl
ik heb een keer besteld bij www.alaparfumerie.nl, zij leveren ook onder rembours. ben er wel zeker van als je eenmaal de geur in huis hebt, dat het de goede is, als de verpakking opengemaakt is kun je niet meer ruilen!
Ik ben dus wel zo stom geweest op bij womenshop.nl wat te bestellen zonder de betrouwbaarheid te checken.
Ik heb meer dan 2 weken geleden iets besteld én automatisch betaald en nog niets ontvangen.
ik had ook bij womenshop wat besteld en kreeg mijn bestelling ook niet binnen. Toen heb ik op internet het telefoonnummer gevonden en heb hun opgebeld. Ze zeiden dat er verzendingsproblemen waren. Ik kon ook mijn bestelling annuleren en mijn geld terug krijgen. Dat heb ik toen gedaan. Dat kan jij ook doen als je je bestelling nog niet ontvangen heb.
bedrijfsnaam: Xoppa bv
adres: spinveld 35
4815 HR Breda
kvk nummer: 201106200000
telefoonnummer: 076-5319449
En wie gaat dat controleren? Ik heb pas geleden meegemaakt, dat een stel kinderen, die duidelijk geen 16 waren, stonden te roken! Toen ik hen naar hun leeftijd vroeg (11 en 12 jaar oud). Ook heb ik hen gevraagd wie voor hen de sigaretten haalde, antwoorden ze papa en mama. Toen ik hen erop wees dat ze onder de 16 niet mochten roken, kreeg ik als reactie: Bemoei met je eigen zaken, anders kun je een knal voor je kop krijgen! Ze doen toch zelf waar ze zin in hebben.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?
Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Factuur onterecht ontvangen
Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig
Graag Uw reactie hierover.
m.vr.gr. John Q.
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer