do
door dopey Feb 23, 2008 om 14:26
Voeding & gezondheid

Permanente ontharing

Hallo allemaal,

Is er iemand die ervaring heeft met permanente ontharing?

Zelf wil ik mijn bikinilijn en oksels permanent laten ontharen maar op internet zie je zoveel verschillende kliniken en misschien wel net zo belangrijk heel veel verschillende prijzen.

Perfectclinic is verre weg de goedkoopste maar ik vraag me af of dit dan wel goed zal zijn. Dus evaringen zijn erg welkom.

Groetjes, Mariska

1244 5 Rapporteer

door 4711 - Feb 23, 2008 om 16:46
885 Antwoorden / 2 Vragen

Ik weet dat het erg gevoelige plekken zijn en vaak is de huid na deze behandeling niet zo strak als je zou willen....
Doe eerst enkele kleine proef stukjes want wat bij mijn goed gaat kan bij jou totaal fout gaan, ik had dus een gekke plek op voorhoofd dus als man met baard dus ook teveel en daar heeft niemand haar...
Ik heb dus uit 5 methodes gekozen en de meest twijfelachtige die ik als laatste deed was de goede, maar ieder mens is anders en de tarieven zijn als hier te duur in andere landen stukken goedkoper!

Een Vakantie in Turkije waar vele zeer ruige vrouwen lopen is de behandeling vaak minder dan ¼ van Nederlandse prijzen en de methode kun je dan wel hier proberen en daar de grote stukken en dan is de vakantie als je een week of 2 gaat zelfs gratis omdat het hier zo duur is!
NU wel ski meenemen, veel sneeuw daar, of enkele maanden wachten tot bikini weer aan kan...?

door 4711 - Feb 24, 2008 om 17:30
885 Antwoorden / 2 Vragen

Helaas geen andere die iets melden maar via zoeken wat via knop hierboven kan of bij Radar kan je nog meer tips vinden....

gu
door gul - Feb 24, 2008 om 20:30
46 Antwoorden / 23 Vragen

Hoi Mariska,

Perfectclinic ken ik niet, maar ik heb mijn oksels en bikinlijn ook laten ontharen. Ten eerste ze zeggen dat het pijnloos is, maar dat is helemaal niet waar. Her doet erg zeer, vooral bij de bikinilijn. (JE VOELT NET OF JE EEN LOSGELATEN ELASTIEK OP JE HUID KRIJG). Ik heb 2e keer verdovende zalf via mijn huisarts gekregen, deze helpt iets maar het blijft erg pijnlijk. Mijn oksels heb ik 3 x laten behandelen, het is nog niet helemaal weg, maar aardig minder geworden. Mijn bikinilijn 4x maar daar merk ik nog geen verschil. In het begin lijkt het of het minder was, maar nu na 6 mnd is het bijna hetzelfde als voorheen.

De prijzen zijn inderdaad erg verschillend, bij een kliniek in de buurt kost een oksel 125 euro, terwijl ik het voor 35 euro heb laten doen. Ze gebruiken het zelfde apparaat ervoor. Huur van de pand ed.is bij een kliniek meestal hoger dan een klein zaakje op de hoek.

Waar je ook op moet letten is, iedereen kan zo'm apparaat kopen en gebruiken. Je hebt daar niet een vergunning voor nodig. In klinieken wordt je meestal geholpen door een erkende huidspecialist die HBO heeft gestuudeerd, maar er zijn ook vrouwen die en kleine cursus hebben gevold en gelijk aan de slag gaan.

Mijn advies is: Ga eerst naar een erkende specialis, laat daar testen of je geschikt bent voor een behandeling, en als je wilt kun je later altijd naar een goedkoop zaakje gaan. Vrouwen met diabetes of schildklier problemen kunnen een risico faktor hebben.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel

Gr. Gul

brynnar
door brynnar - Feb 24, 2008 om 20:52
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Mariska,

Loop eerst eens binnen bij een huisarts voor een betrouwbaarder advies dan je ik eenieder forum of reclamefolder zult krijgen.

Wellicht is het probleem puur cosmetisch, maar menig transsexueel (van man naar vrouw) moet nl ook zijn/haar gezicht, borst, (evt) rug, laten doen en die beginnen doorghaans ook bij de huisarts.

Mvgr - B

so
door sonja56245j - Jun 23, 2008 om 18:28
2 Antwoorden / 1 Vragen

Je moet letten op

- het apparaat wat ze gebruiken. IPL komt het beste uit de bus.

- of ze ervaring hebben evt een cursus

- wat de reductie van de haren zijn

- welke haar kleur je haar heeft. sommige apparaten pakken niet de blonde of de rode haren.

- Daarna komt pas de prijs. Het is niet goedkoop en het duurt lang voordat alle haren weg zijn. (Afhankelijk van het apparaat ect.)