do
door dopey Feb 25, 2005 om 11:47
Voeding & gezondheid

Proactiv van Telsell

Is er iemand die ervaring heeft met de Proactiv gezichtsverzorging die door Jessica op telsell wordt aangeboden.

Zelf heb ik in lichte maten een onzuiveren huid en ben dan ook zeer benieuwd of dit daadwerkelijk werkt.

Groetjes

764 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 27, 2005 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tellsell zei je.

Nou dat staat toch wel voor kwaliteit, hebben toch wel een naam hoog te houden lijkt mij.

Tellsell staat voor kwaliteit zoals Lis BV voor integriteit.

Tellsell staat voor degelijkheid zoals Bruno Santanera staat voor eerlijkheid.

Tellsell staat voor troep, en als je denkt dat je huid er beter van wordt, hebben ze waarschijnlijk ook nog wel een pilletje voor tegen je domheid.

ve
door verwijderd - Feb 27, 2005 om 21:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

@joostw,

Ik vind dat je dopey wel erg hard aanvalt. Niet iedereen is er zomaar van op de hoogte dat de TellSell-produkten meestal van inferieure kwaliteit zijn! Met name je laatste zin waarin je een pilletje voor domheid van de vragenstelster voorstelt, is onnodig grievend of kan dat zijn. Een forumlid dat het in dit geval voor dopey opneemt. Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Feb 27, 2005 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Joostw, ik vind jouw antwoord echt te belachelijk voor woorden en over dom gesproken! Het is onzinnig om zo op iemand te reageren!

Ik dacht dat je hier gewoon vragen kon stellen aan andere consumenten en dat als iemand het antwoord wist deze kon geven, als je dus geen antwoord heeft dan reageer je gewoon niet. Ik vraag om ervaringen en niet om meningen over een bedrijf!!

Bedankt voor je reactie Read!

ve
door verwijderd - Feb 28, 2005 om 17:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Dopey en anderen, vooral Dopey.

Hierbij mijn welgemeende excuses voor de best wel lullige reactie van mij op een door Dopey gestelde vraag.

Waarschijnlijk dacht ik op een ander forum te zitten, ik weet het anders ook niet.

Nogmaals sorry, maar Tellsell is wel rotzooi, dat gedeelte klopt wel.

ve
door verwijderd - Feb 28, 2005 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals dag joostw,

Kijk zo kan het ook!!! Zand er over. Vriendelijke groet, Ton.

ve
door verwijderd - Feb 28, 2005 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad zand erover. Maar bedankt dat je alsnog hebt gereageerd!

ve
door verwijderd - Feb 28, 2005 om 19:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn diverse vergelijkingen geweest tussen produkten. Altijd kwam
daarbij uit naar voren bijvoorbeeld dat een vochtinbregende creme van
een een heel duur merk hetzelfde effect had als b.v. iets uit de
Nivea-lijn.

Voordat ik een vreselijk duur produkt zou kopen via Tellsell zou ik
eens een alternatief uit een goedkope lijn proberen. Deze zijn veel
goedkoper omdat ze niet dure Tellsell tijd moeten inkopen om hun
produkten aan te bevelen. Dat moet tenslotte ook betaald worden.

Vladja

ve
door verwijderd - Apr 23, 2005 om 23:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi!

Ik heb naar het produkt gekeken, en in één van de dingen in de productlijn zit iets wat eventueel zou kunnen werken: glycolzuur (in het Engels glycolic acid). Helaas zit het niet in het spul dat je echt lang op je gezicht laat... Bovendien is het allemaal idioot duur. Ik zag laatst bij de Apotheek dat Vichy ook een product heeft dat glycolic acid bevat, maar dat is natuurlijk ook erg duur. Mijn advies: gebruik iets met benzoyl peroxide, of ga op zoek naar iets dat ook glycolzuur bevat (de ingredienten van cosmetische producten staan altijd op de verpakking!). Succes!