noukie00
door noukie00 Jan 15, 2010 om 21:17
Voeding & gezondheid

Silk'n laser ontharings apparaat

Hallo,
Ik ben van plan om een Silk'n ontharing apparaat aan te schaffen. Nu is mijn vraag of dit apparaat de moeite waard is om aan te schaffen.
Mvg,

1543 5 Rapporteer

pb
door pbarendse - Jan 15, 2010 om 22:48
406 Antwoorden / 1 Vragen

Als het dat apparaat is van TelSell, nee, dan is het de moeite niet waard. Op internet zijn veel ervaringsverhalen te vinden, bijna zonder uitzondering negatief.

noukie00
door noukie00 - Jan 16, 2010 om 09:58
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is het hem juist want ik vind op internet weinig reacties of ik moet niet goed kijken. Haarweb zijn er zelfs een paar positief en dit is een plek bij uitstek om info te krijgen van gebruikers.

Bedankt voor je reactie.

li
door lisandra - Mar 24, 2010 om 18:29
3 Antwoorden / 0 Vragen

hai binnekort gaat de media markt in amsterdam arena dat apparaat verkopen
en hij word geleverd via de firma remington

daar kan je ook wel de info bij krijgen

groetjes lisandra

stacey
door stacey - Mar 24, 2010 om 19:03
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=lisandra schreef op woensdag 24 mrt 2010, 18:29]hai binnekort gaat de media markt in amsterdam arena dat apparaat verkopen
en hij word geleverd via de firma remington

daar kan je ook wel de info bij krijgen. groetjes lisandra

Denk dat ze er in Januari al wel iets geregeld heeft ;-)
Vraag is van 15 Januari..........

vladja
door vladja - Mar 24, 2010 om 19:28
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Nu al spijt van misschien.