j.
door j.zonneveld48 Oct 3, 2014 om 19:45
Voeding & gezondheid

Strakke buik

kent iemand het bedrijf strakke buik.nl
Zij zijn erg agressief met het sturen van rekeningen en dreigbrieven.
Ik heb alleen informatie gevraagd en krijg 4 dagen later al een rekening van 49.95 dus ik ben gelijk al lid waar ik niet om heb gevraagd
Als ik niet onmiddelijk betaal gaat de rekening naar een incassobedrijf en dan moet ik ook nog eens minimaal 40.
euro betalen

4654 28 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Oct 3, 2014 om 19:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Geef eerst maar eens een link naar de site, want ik kan die site van u niet vinden. Pas dan kunnen we er meer over zeggen.

gerbera
door gerbera - Oct 3, 2014 om 23:19
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Is het deze site ?

tenormin
door tenormin - Oct 3, 2014 om 23:25
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Zou ik ook willen maar.....het barst van de strakke buiken op internet, dus wat zoekster al schrijft: waar/bij wie heb je de "strakke buik" besteld of aangevinkt?

j.
door j.zonneveld48 - Oct 4, 2014 om 08:44
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=j.zonneveld48 schreef op vrijdag 3 okt 2014, 19:45]kent iemand het bedrijf strakke buik.nl
Zij zijn erg agressief met het sturen van rekeningen en dreigbrieven.
Ik heb alleen informatie gevraagd en krijg 4 dagen later al een rekening van 49.95 dus ik ben gelijk al lid waar ik niet om heb gevraagd
Als ik niet onmiddelijk betaal gaat de rekening naar een incassobedrijf en dan moet ik ook nog eens minimaal 40.
euro betalen

www.ikwileenstrakkebuik.nl/signup_iphone.php

j.
door j.zonneveld48 - Oct 4, 2014 om 08:44
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 3 okt 2014, 19:52]Geef eerst maar eens een link naar de site, want ik kan www.ikwileenstrakkebuik.nl/signup_iphone.phpdie site van u niet vinden. Pas dan kunnen we er meer over zeggen.

diumenge
door diumenge - Oct 4, 2014 om 09:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Voorwaarden zeker niet gelezen?

Die beginnen al met:
•Door deelname aan deze actie verklaart u zich akkoord met deze actievoorwaarden.
•Na 3 dagen betaalt u per maand € 49,95.
•Uw abonnement is per maand opzegbaar.
•De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.

Het in te vullen formulier is niet voor het alleen vragen om informatie.

Dit soort bedrijven handelen op het randje van de wet, of eigenlijk net daar buiten en zijn zeer agressief met innen.

zoekster
door zoekster - Oct 4, 2014 om 10:40
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Er wordt geen moment duidelijk wat u krijgt voor dit zogenaamde abonnement. Bij een aanbod moet tenminste duidelijk zijn wat het product is, of de dienst die u krijgt voor uw geld. Valt me op dat er verder geen adres te bekennen is van deze persoon.
Verder staat er een hoop nonsens in de Algemene voorwaarden, bijv. dat u geen herroepingsrecht heeft, omdat de producten overeenkomstig specificaties van de klant zijn, maar u heeft nog helemaal niets besteld. En ook dat de AV kunnen veranderen en dat u dat als klant in de gaten moet houden. En nog meer flauwekul.

Ik heb even het Kvk nummer gecheckt en dit bedrijf heeft een handeltje in allerhande proefproducten. Easy Mobile Experience BV. U zult wel brieven krijgen van een incassobureau dat abc incasso heet, ook in Weesp, want die is gelinkt aan dit bedrijf, dat overigens zijn vestiging in Almere heeft. ABC incasso heeft overigens een site die niet te benaderen is, aangezien de site schade kan toebrengen aan de computer. Misschien expres zo neergezet, geen idee.

Over ABC klik HIER, die zit weer druk in de acquisitiefraude. En van ABC incasso zijn weer wlle

Het zijn dus hele foute personen (of misschien is het er maar 1) die balanceren op het randje van de wet, zoals Diumengee al aangeeft.

Wat ik zou doen als ik u was, is dit bedrijf een mail sturen waarin u aangeeft dat het aanbod onvoldoende is gedefinieerd en dat daarmee geen overeenkomst tot stand is gekomen.
Verder zet u maar neer dat u uw klacht op het forum van Kassa heeft neergezet en dat u deze klacht ook nog op de klachtenkompas en klacht.nl zult neerzetten, als zij vasthouden aan de betaling.

Heeft u ooit een bedrijfsadres gekregen van deze lieden? Dat is nl verplicht in de wet en dan kunt u de hele zaak al laten afketsen op het niet voldoen van de informatieplicht.

Verder zoeken ze het maar uit. Er komt toch nooit een rechtszaak van. En incassobureaus hebben geen enkele macht of basis om u tot betalen te dwingen, dat moet toch echt via een rechter gebeuren en daar blijven dit soort bedrijven ver van. Er zijn genoeg die betalen onder de dreiging van incassokosten.

Wel heeft u heel dom gehandeld door zomaar iets in te vullen en verder niet verder te kijken dan uw neus lang is, maar dat weet u vast zelf ook wel.
Internet is geen spelletje, waar je zomaar her en der wat kunt invullen! Ik hoop dat u hiervan heeft geleerd.

Cookies
door Cookies - Oct 4, 2014 om 10:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ach, er was een iPhone 6 te winnen: START NU EN MAAKS KANS OP DE IPHONE 6

Boven aan de pagina staat:

Deze actie geld alleen bij een maand abbonement op ikwileenstrakkebuik.nl (a €49,95 per maand)

(Het barst overigens van de taal-/spel fouten.)

Cookies
door Cookies - Oct 4, 2014 om 10:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het KvK nr. is overigens van Easy Mobile Experience B.V. uit Almere.

diumenge
door diumenge - Oct 4, 2014 om 10:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 4 okt 2014, 10:40]Er wordt geen moment duidelijk wat u krijgt voor dit zogenaamde abonnement.
...

Een strakke buik toch? ;-)

zoekster
door zoekster - Oct 4, 2014 om 10:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 4 okt 2014, 10:45][quote=zoekster schreef op zaterdag 4 okt 2014, 10:40]Er wordt geen moment duidelijk wat u krijgt voor dit zogenaamde abonnement.
...

Een strakke buik toch? ;-)
Daar heb je een punt ;-)

costnix
door costnix - Oct 4, 2014 om 12:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@dimenge, @zoekster
De portemoinee valt er in ieder geval flink af, als je met zo'n webstek inzee gaat.

door 1953 - Oct 4, 2014 om 13:11
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Als u niets besteld heeft bij strakke buik, dan bent u die toegezonden rekening onverschuldigd.

Laat het incassobureau maar in hun sop gaar koken, ben benieuwd of het richting kantonrechter gaat. Intimiderend optreden doen sommige mensen wankelen en betalen alsnog.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 4, 2014 om 19:19
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Via hier is het ook nog eens 20 euro goedkoper per maand :-).

Oh wacht eens eventjes, is dat niet hetzelfde bedrijf..

ik
door ikke23 - Oct 12, 2014 om 11:36
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik krijg ook steeds mail van dit bedrijf, terwijl ik dus niks besteld heb.Ik heb terug gemaild dat dreigen geen zin heeft, want ik betaal toch niks. Kreeg mail dat ik verder niks meer kreeg,maar dit wel moest betalen. Niet dus. Was even rustig, totdat ik afgelopen Vrijdag weer een soort herinnering kreeg. Weer terug gemaild dat ik dus niks betaal.
Maar ik begrijp dat ik die facturen dus gewoon links kan laten liggen en misschien beter niet meer reageren??? Het is gewoonweg irritant. dit.
Dit schreef een ander hier..is niet leuk..we doen dit niet met opzet....

Wel heeft u heel dom gehandeld door zomaar iets in te vullen en verder niet verder te kijken dan uw neus lang is, maar dat weet u vast zelf ook wel.
Internet is geen spelletje, waar je zomaar her en der wat kunt invullen! Ik hoop dat u hiervan heeft geleerd.

Wie zegt dat wij dom gehandeld hebben????Ik vul niet zomaar iets in.
Verders bedankt voor jullie begrip. Ik heb het idd over de site ikwileenstrakkebuik.nl

tijger1
door tijger1 - Oct 12, 2014 om 12:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ikke23

Maar hoe komt men dan aan uw gegevens, als u niets ingevuld hebt?

ik
door ikke23 - Oct 12, 2014 om 12:08
7 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 12 okt 2014, 12:03]@ikke23

Maar hoe komt men dan aan uw gegevens, als u niets ingevuld hebt?

wist ik dat maar...maar dat kan iedere en ingevuld hebben namens mij he..??

tijger1
door tijger1 - Oct 12, 2014 om 12:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ikke23

Maar u schrijft: "Ik vul niet ZOMAAR wat in" Vandaar dat ik er van uitging dat u wel iets ingevuld had. Ook omdat u de uitspraak, dom, zomaar wat invullen, op uzelf betrok.

Ik zou dan nuet eens naar zo'n bedrijf reageren, als ik niets besteld had. Nu hebben ze dus nog meer gegevens van u.

Maar verder gewoon negeren.

ik
door ikke23 - Oct 12, 2014 om 13:11
7 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt voor het reageren.
Maar hoezo hebben ze nu dan nog meer gegevens van mij ,als ik vragen mag..??
Ik ga dus op meerdere mails niet meer in van dat bedrijf.
bedankt voor de reactie.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 12, 2014 om 16:43
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=ikke23 schreef op zondag 12 okt 2014, 13:11]Maar hoezo hebben ze nu dan nog meer gegevens van mij ,als ik vragen mag..?
1. Ze weten dat het mailadres werkt.
2. Ze hebben nu uw ip-adres.
3. Mogelijkerwijs ook je volledige naam (vele sturen deze mee met hun mail adres).

"Ik heb alleen informatie gevraagd" de vraagt blijft hoe u dit gedaan heeft, vertel eens gewoon heel eerlijk wat u precies en vooral exact gedaan heeft.

ik
door ikke23 - Oct 12, 2014 om 16:50
7 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zondag 12 okt 2014, 16:43][quote=ikke23 schreef op zondag 12 okt 2014, 13:11]Maar hoezo hebben ze nu dan nog meer gegevens van mij ,als ik vragen mag..?
1. Ze weten dat het mailadres werkt.
2. Ze hebben nu uw ip-adres.
3. Mogelijkerwijs ook je volledige naam (vele sturen deze mee met hun mail adres).

"Ik heb alleen informatie gevraagd" de vraagt blijft hoe u dit gedaan heeft, vertel eens gewoon heel eerlijk wat u precies en vooral exact gedaan heeft.

ik
door ikke23 - Oct 12, 2014 om 16:51
7 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zondag 12 okt 2014, 16:43][quote=ikke23 schreef op zondag 12 okt 2014, 13:11]Maar hoezo hebben ze nu dan nog meer gegevens van mij ,als ik vragen mag..?
1. Ze weten dat het mailadres werkt.
2. Ze hebben nu uw ip-adres.
3. Mogelijkerwijs ook je volledige naam (vele sturen deze mee met hun mail adres).

"Ik heb alleen informatie gevraagd" de vraagt blijft hoe u dit gedaan heeft, vertel eens gewoon heel eerlijk wat u precies en vooral exact gedaan heeft.

De eerste twee dingen begrijp ik..punt 3 weet ik niet, zou ik de mail moeten checken.

Dat laatste info gevraagd komt NIET van mij vandaan!!!!!

dus ik ben eerlijk geweest, als het hier zo gaat,ben ik hier ook weer weg, dacht dat ik hier goed zat met mijn bevindingen..

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 12, 2014 om 17:01
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Lees je vraag nog eens terug.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 12, 2014 om 17:05
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Oh foutje je bent TS niet :-).

Mogelijkerwijs adverteren ze op Facebook en hebben zo jouw gegevens verkregen. Of iemand anders wil je 'n loer draaien.

Gewoon alles negeren, stopt vanzelf, ze schakelen echt geen incassobureau in.

ik
door ikke23 - Oct 12, 2014 om 17:10
7 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekker is dat schreef op zondag 12 okt 2014, 17:05]Oh foutje je bent TS niet :-).

Mogelijkerwijs adverteren ze op Facebook en hebben zo jouw gegevens verkregen. Of iemand anders wil je 'n loer draaien.

Gewoon alles negeren, stopt vanzelf, ze schakelen echt geen incassobureau in.

Oke, is al goed..dacht al..he..

Ik ga ze idd negeren.Bedankt voor je reactie!
Jammer dat de Topic schrijver niks laat weten...

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 12, 2014 om 17:24
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=ikke23 schreef op zondag 12 okt 2014, 17:10]Jammer dat de Topic schrijver niks laat weten...
Dat is inderdaad ook altijd betreurenswaardig.

Ter aanvulling, de website voldoet mijn inziens niet aan de nieuwe regels, al zou je je aanmelden dan is er eigenlijk nog niets aan de hand (al blijft het veel verstandiger om er ver van weg te blijven, wees sowieso terughoudend met het vermelden van je -echte- naw gegevens op het internet).
Had mij zelf even bij de website geregistreerd* (vandaar ook mijn eerste reactie hier) vind het knap dat ze, voor hun 'dienst' wat nietszeggende info 5 tientjes p/m durven vragen.
Jammer dat ze mij overslaan met dreigmails :-).

* via 'n proxy natuurlijk met een wegwerpmailadres (double-dutch ;-)).

ed
door edjew49 - Nov 18, 2014 om 16:34
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb een email voor betaling van niet geleverde goederen of zaken.
Totaal bedreg 90,34 (Incl. icasso kosten)

ik
door ikke23 - Nov 18, 2014 om 16:39
7 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=edjew49 schreef op dinsdag 18 nov 2014, 16:34]ik heb een email voor betaling van niet geleverde goederen of zaken.
Totaal bedreg 90,34 (Incl. icasso kosten)

Ja,ik ook vandaag en zelfs eentje over de post.Die krijgen ze dus retour.Ik betaal niet voor niet geleverde diensten en iets wat ik niet besteld heb.