Beste kassa , een paar weken geleden heb ik een gratis product(niet dus ) besteld waar ik dan alleen de verzendkosten moest betalen .Nu krijg ik nu een rekening van 80 euro en ben ook lid meteen van dit bedrijf terwijl dat ik dat helemaal niet wil .Hebben jullir meer klachten over dit bedrijf en product gehad gr marleen
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Nee heel dom maar ging er eigelijk gewoon ervan uit dat ik alleen de verzendkosten moest betalen Niet dat ik een rekening kreeg van 80 euro en daarna omdat ik lid blijk te zijn elk kwartaal 80 euro moet betalen .Ik vind het een sluwe manier van producten verkoop en op internet zie ik niet dat ik de enige ben.Heb hier wel van geleerd en zal ook voortaan de kleine letters lezen
GRATIS proefpakketten bestaan NIET, er zit praktisch gezien met 100% zekerheid geen adder maar een grote kudde boa constrictors van minimaal 4 meter in het gras verscholen.
[quote=marleen1979 schreef op donderdag 12 mrt 2015, 20:58]Ik ging via een link meteen naar dit product en niet naar de site van ultra bright dus nooit een waarschuwing gezien helaaas
Nee, op de site van ultra-bright zul je die klachten ook niet tegenkomen. Ze kijken wel uit. ;-) mahadma bedoelt dat DEZE (=kassa)-site er vol mee staat. Klik maar eens hier. Of hier.
Waarom moet je als iets GRATIS is, je bankrekening opgeven? Juist, omdat je toch moet betalen, dus is het NIET gratis. Hoe simpel kan het zijn ...........
Product was gratis en moest.alleen verzendkosten.betalen en daar hebben ze mijn bankrekening nummer voor nodig.heb hier vele.goede tips gekregen en de mensen.die met stomme en betichten komen die doen alsof je dom bent die laat ik links liggen .Een mens moet leren en helaas kost het me nu geld en leer ervan zeker met de mensen met goede tips .
Begrijp wat je bedoelt edrick3 en had misschien moeten checken voordat ik wat bestel.maar we hadden het in dit geval na mijn idee over een relatief klein bedrag .....niet dus .ik kan hoog en laag springen maar het is me.helaas overkomen en leer er zeker van .Wil.alleen weten of dit meer mensen is overkomen
Product was gratis en moest.alleen verzendkosten.betalen en daar hebben ze mijn bankrekening nummer voor nodig. Dit zou eigenlijk voor iedereen een knal rode vlag moeten zijn, verzendkosten zijn DE smoes om je banknummer te krijgen.
Wil.alleen weten of dit meer mensen is overkomen Ja, en nog hele volksstammen zullen u volgen, vrees ik.
[quote=mahadma schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 13:42]Waarom moet je als iets GRATIS is, je bankrekening opgeven? Juist, omdat je toch moet betalen, dus is het NIET gratis. Hoe simpel kan het zijn ...........
U heeft een punt, maar misschien willen ze de verzendkosten niet via een acceptgiro laten lopen.
Wat ultra doet mag niet hoor volgens mij. Volgens de website van consuwijzer:
Gratis proefpakket en vervolgzendingen tegen betaling
Hebt u via internet een bestelbon ingevuld? Of bent u telefonisch of op straat benaderd voor een gratis proefpakket? Consuwijzer geeft u in dit Consumententhema informatie over de verschillende situaties die kunnen ontstaan als u een proefpakket besteld hebt.
Ik heb een proefpakket ontvangen en nu krijg ik vervolgzendingen. Moet ik betalen?
U hoeft alleen iets te betalen als u ook akkoord bent gegaan met vervolgzendingen. Het gaat dus om de vraag: wat bent u overeengekomen? Hieronder leggen wij u twee verschillende situaties uit.
U hebt geen toestemming gegeven voor vervolgzendingen
Hebt u alleen toestemming gegeven voor een gratis proefpakket? En niet voor vervolgzendingen? Dan hoeft u de vervolgzendingen niet te betalen. De vervolgzendingen zijn in dit geval geen onderdeel van de overeenkomst die u met de ondernemer hebt. U hebt alleen een overeenkomst voor het proefpakket. Zegt de ondernemer dat er wel een overeenkomst is voor de vervolgzendingen? Dan moet de ondernemer bewijzen dat u hebt ingestemd met die vervolgzendingen.
De ondernemer verwijst naar een brief of naar zijn algemene voorwaarden. Hierin zou staan dat ik vervolgzendingen zou krijgen. Moet ik nu toch betalen?
Soms ontvangt u bij het proefpakket een brief. In deze brief staat bijvoorbeeld dat u contact moet opnemen als u geen vervolgzendingen wilt. U moet het de ondernemer dan zeggen dat u niets meer wilt ontvangen. Dit mag niet. U hoeft alleen akkoord te gaan met de vervolgzendingen als u daarmee nadrukkelijk hebt ingestemd.
Het kan ook zijn dat de ondernemer naar zijn algemene voorwaarden verwijst. In de algemene voorwaarden staat dan bijvoorbeeld dat u ook vervolgzendingen krijgt. Ook dit is niet voldoende. Ook niet als u een vinkje hebt gezet op een website dat u de algemene voorwaarden hebt gelezen. Of als u hebt aangevinkt dat u akkoord ging met die voorwaarden. De vervolgzendingen moeten echt onderdeel uitgemaakt hebben van het aanbod waar u op in bent gegaan.
Ik heb een machtiging afgegeven voor de verzendkosten van het gratis proefpakket. Mag de ondernemer hiermee ook andere bedragen afschrijven?
Nee, de ondernemer mag de machtiging alleen gebruiken waarvoor u toestemming hebt gegeven. Hij mag de machtiging dus niet gebruiken voor vervolgzendingen. Gebruikt de ondernemer uw machtiging toch om ook het bedrag voor de vervolgzendingen af te schrijven? Neem dan contact op met uw bank. En vraag uw bank om het geld voor u terug te halen.
Jaaa help!! Ik heb de algemene voorwaarden pas gelezen ná het bestellen! Ik heb de pennen nog niet ontvangen, maar er staat dat je 3 pennen krijgt waarvan je er 2 moet terugsturen, anders zit je aan het abonnement vast!! Ik ga dit zo snel mogelijk doen. Je hebt een retourtermijn van 14 dagen maar ik vraag me af wanneer dat in gaat. ik neem aan dat het in gaat als hun het op de post hebben gedaan, maar het duurt altijd even voor je het ontvangen hebt, en verstuurd hebt.
Hebben jullie deze pennen ontvangen? en waren het er inderdaad 3?
Sannezrnk, je kan als je geen 18 bent zeker dingen legaal doen, een arbeidscontract tekenen, tel abo afsluiten, e veel meer. Je kan je niet met het minderjarig excuus onder alles uitwentelen. In dit geval kan je binnen de retourtermijn reageren.
Ook ik ben zo stom geweest om achteraf pas te lezen wat je nou daadwerkelijk weer gedaan hebt, stom stom stom,
MAAR
Als het goed is heb je een mail gehad met gebruikersnaam en wachtwoord, via de site ultrabrightclinic.com kan je inloggen en opzeggen, dit gaat dan per direct in. Ook heb ik een mail gestuurd naar info@ultrabrightclinic.com waar ik nog op reactie wacht. Je bank rekening in de gaten houden, i.v.m. evt afschrijvingen.
Reactie op jdekleyn: ook ik ben helaas erin getrapt maar een mail met een gebruikersnaam en wachtwoord heb ik nooit ontvangen. Inloggen kan ik dus ook niet. Ook ik heb (nogmaals) mail gestuurd naar info@ultrabrightclinic.com en ook een email naar hun incassobureau, waar ik ook geen reactie op heb gekregen.
Leeftijd doet er in casu niet toe. Verschillende kassa-leden kampen met zelfde probleem omtrent de Ultra Bright pakketten. Klik hier voor het juridische antwoord.
ik ben dus ook gedupeert ik heb geen rekening nr doorgegeven die hebben ze gewoon van mijn betaling van de verzendkosten overgenomen en er stond niet bij dat je meteen lid moest worden ik heb wel alles gelezen ik heb ze al benaderd maar ze geven niet thuis zelfs het incasso bedrijf geeft geen gehoor ik ga dit dus ook niet betalen ik heb geen automatische incasso dus ze kunnen het er niet automatisch eraf halen en als het voor de rechter moet komen dan dat maar maar betalen ga ik niet je kan het incasso bedrijf van 10.00 tot 17.00 bereiken nou mooi niet er wordt gezegd we zijn momenteel niet aanwezig dus dat incasso bedrijf zijn ook oplichters anders zijn ze wel te bereiken heb ook al mails verzonden die hebben ze gehad want, ik kreeg nu een mail van het incasso bureau dat heb ik nooit opgegeven dus hoe komen hun dan aan mijn mail adres.
[quote=deoordtjes schreef op vrijdag 17 jul 2015, 10:11]ik ben dus ook gedupeert ik heb geen rekening nr doorgegeven die hebben ze gewoon van mijn betaling van de verzendkosten overgenomen en er stond niet bij dat je meteen lid moest worden ik heb wel alles gelezen ik heb ze al benaderd maar ze geven niet thuis zelfs het incasso bedrijf geeft geen gehoor ik ga dit dus ook niet betalen ik heb geen automatische incasso dus ze kunnen het er niet automatisch eraf halen en als het voor de rechter moet komen dan dat maar maar betalen ga ik niet je kan het incasso bedrijf van 10.00 tot 17.00 bereiken nou mooi niet er wordt gezegd we zijn momenteel niet aanwezig dus dat incasso bedrijf zijn ook oplichters anders zijn ze wel te bereiken heb ook al mails verzonden die hebben ze gehad want, ik kreeg nu een mail van het incasso bureau dat heb ik nooit opgegeven dus hoe komen hun dan aan mijn mail adres.
Natuurlijk trekt deoordtjes niet aan het kortste eind! Uit alles is op te maken dat het hier een stelletje oplichters betreft. Die zouden een poot hebben om op te staan als ze handtekeningen hadden, of als mensen ergens aangevinkt hadden dat ze akkoord gingen met een aantal voorwaarden. Dat is hier niet het geval. Mensen hebben alleen maar toestemming gegeven om verzendkosten van hun rekening te halen. Niet meer en niet minder. Wat iemand dan verder ongevraagd toestuurt en welke briefjes daar verder bijzitten met voorwaarden, dat doet er niet toe. Zo werkt het niet. Je kunt niet zomaar ongevraagd iets aan iemand sturen en dan eisen dat ze het binnen een bepaalde termijn terugsturen met allerlei sancties erbij. Zou een mooie boel worden.
Als dat kan, dan verwacht ik morgen allerlei gratis producten door de brievenbus die ik allemaal moet terugsturen omdat het foldertje dat erbij geleverd wordt vermeld dat ik anders vastzit aan een duur abonnement. En dat als ik daar niks mee doe, dat er dan voortdurend dreigbrieven komen met aanmaningen. Wat een absurde wereld zou dat zijn.
Erger me wel een beetje aan mensen hier die blijkbaar nooit ergens intrappen en het vingertje alsmaar geheven houden: oh wat zijn al die andere mensen toch dom! Wat kan de reden zijn dat ze hun mening geven op een site als deze, bij een onderwerp als dit? Hoe komen ze hier úberhaupt verzeild? Misschien toch stiekem zelf ook een wens gehad om vrijwel gratis wittere tanden te krijgen?
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking. De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB. Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ?
Lees meer
Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, ) ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier, maar die wil niets vergoeden, de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen. maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.
w
...
Lees meer
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.