Kellogg's 2-voor-1 bioscoopbonactie: wie heeft de bon al?
Eerder dit jaar zaten er bonnen op de verpakkingen van Kellogg's conrflakes. Die bon kon je insturen en dan zou je een bioscoopbon thuisgestuurd krijgen. Ik heb medio mei in totaal drie keer zo'n bon ingestuurd. Tot op de dag van vandaag -dik twee maanden later- helaas nog niets ontvangen. De bonnen zitten al lang niet meer op de Kellogg's dozen.
Ik heb inmiddels tweemaal navraag gedaan bij het bedrijf dat voor de afhandeling moet zorgen: TLC marketing in Schiedam. Daar krijg ik een standaardantwoord: "Door de enorme drukte, hebben wij de wachttijd helaas moeten verhogen naar 6 tot 9 weken." Maar die 9 weken zijn allang verstreken...
Zijn er hier mensen die de bioscoopbon WEL hebben ontvangen?
Meer info over deze actie:
http://bioscoop.kelloggs.nl/home.html
Beste Peedee,
In het begin, zeg 2 maanden na insturen wel bonnen gekregen, jaja..maar helaas geen Pathe bonnen, dwz wel 'rare' bioscoopbonnen die Pathe absoluut niet accepteert! Per ongeluk via Kelloggs site achtergekomen dat je de biosbonnen weer op kunt sturen om om te ruilen zodat je er wel iets aan hebt....U raadt het al, de eerste waardebonnen heb ik reeds half januari ingestuurd..het is nu begin augustus..heb welgeteld 1 bruikbare bon gekregen in al die tijd, de andere 9 zijn ergens onderweg, volgens TLC..heb meerdere mails gestuurd, telefoontjes gepleegd..de laatste keer (half juni) vertelde de 'dame' aan de telefoon mij dat ik erg agressief overkwam, terwijl ik niet eens lelijke woorden heb gebruikt maar alleen op een nette maar assertieve manier om mijn waardebonnen vroeg, waar ik al 5 maanden op wachtte..De 'dame'zelf was niet eens bereid om haar achternaam te geven zodat ik wist met wie ik had gesproken! Dus om uw vraag te beantwoorden; 1 bon van de 10 die ik heb ingestuurd!
Tot nu toe dus alleen maar kosten gemaakt..heb er spijt van..denk dat ik de Consumentenbond maar eens ga benaderen...wat u ?
Met vriendelijke groet,
Daan589
Ja ik heb, na veel gemail de 2 bonnen ontvangen.
Duurde wel lang. Het eerste kaartje was verkeerd dus die moest weer retour.
Je moet ze platbombarderen met mailtjes, heb ik ook gedaan :-)
Ik heb ze wel gekregen, duurde inderdaad wel lang, maar ja, het is gratis (m.u.v. de postzegels dan). Neem aan dat de respons wat onderschat is bij deze actie.
Bedankt voor alle reacties.
«cynische modus AAN»
Als ik alles zo eens lees vermoed ik dat ik de bonnen waarschijnlijk op 31-12-2010 zal gaan ontvangen. Volgens de (door mij al eerder genoemde website) zijn de bonnen geldig tot tot middernacht op 31 december 2010....
«cynische modus UIT»
Maar alle gekheid op een stokje. Ik lees op die website "Kellogg’s werkt samen met een organisatie die gespecialiseerd is in het beheren van dit soort acties. Deze actie wordt door TLC beheerd." Een gespecialiseerde firma nota bene is hier ingeschakeld. Eentje dus die ruime ervaring heeft met zulke acties...
Kan maar één conclusie trekken: TLC is een bedrijf waar prutsers werken en waar men broddelwerk aflevert.
Maar ja, óók Kellogg's is niet meer van deze tijd. Op hun website staat als enige contactmogelijkheid het sturen van een briefje naar hun antwoordnummer. Van een modern bedrijf mag je toch wel verwachten dat ze minimaal per e-mail bereikbaar zij? Of via een invulformulier op hun website?
Nou ja, ik neem mijn verlies (6 postzegels van €0,44 en drie enveloppen) maar en verwacht he-le-maal niets meer. Ook maar eens kijken of de ontbijtgranen van een ander merk misschien wel lekkerder zijn.
Ik dacht toch echt dat ik naar Kellogs zelf had gemaild.
Ze zijn zeker helemaal platgemaild en hebben daarom maar hun mail adres van de site gehaald :-)
Ook ik heb begin mei drie kaartjes opgestuurd. Na een aantal weken wachten heb ik gemaild naar:
kelloggs.bnl@tlcmarketing.com
Ook ik heb begin mei drie kaartjes opgestuurd. Na een aantal weken wachten heb ik gemaild naar:
kelloggs.bnl@tlcmarketing.com
kreeg vrij snel antwoord dat het nogal druk was en dat ik maar even moest bellen als ik ze na 2 weken nog niet had. Ik netjes vier weken gewacht. Niks. Toen maar gebeld, aardige juffrouw zei "ik stuur ze meteen op mevrouw". Weer twee weken gewacht. Niks. Weer gebeld.
Minder aardige jongeman " ja het is druk mevrouw, en de kaartjes moeten helemaal uit Frankrijk komen" hahaha, ja dat verklaard een hoop natuurlijk. Ik moest maar even geduldig zijn.
Weer paar weken wachten. Weer bellen en weer een aardige juffrouw. " Ik kan helemaal geen gegevens van u vinden mevrouw, ik zal alles opnieuw moeten doen, en dat kan dan zes tot negen weken gaan duren".
Wat moet je hiermee? Die heb ik dus nooit binnen voor 31-12-2010.
Leuke "nepaktie" van Kellog's. Ga toch ook maar een ander merk kopen denk ik.
Met het hierboven genoemde e-mailadres heb ik ook al een paar keer gemaild. Met het bekende resultaat. Maar dat is het mailadres van dat 'in dit soort acties gespecialiseerde bedrijf'. Nee, waar het mij om gaat is een e-mail adres van Kellogg's. Het is immers HUN actie. Kellogg's staat nu te kijk omdat een door hun ingeschakeld bedrijf de zaak verziekt.
Natuurlijk hebben we er allemaal begrip voor als een actie veel meer respons oplevert dan verwacht. En natuurlijk vinden we het dan niet erg om een of twee weekjes langer te wachten. Maar waar de meeste mensen boos van worden (ook ik) is dat een bedrijf jou niet serieus neemt, afscheept, en je simpelweg NEPT.
Ik verwacht overigens dat Kellogg's geen webcare-team zal hebben (ze hebben immers ook al geen e-mailadres of reactieformulier op hun website). Dus kan men hier ook niets doen aan de opgelopen imagoschade. Helaas pindakaas.
Kunnen we nog wraak nemen op die prutsers van TLC marketing? Kent iemand een aardige hacker die de computer van dat TLC kan platleggen? Of hun telefoonlijn een week kan uitschakelen? Of bij hun salarisadministratie kan komen en alle lonen verlagen naar €1 ?? Dat zal ze leren!
Hoewel de ontvangst van kaartjes natuurlijk belachelijk lang duurt, zijn de e-mails (kelloggs.bnl@tlcmarketing.com) die ik van hen ontving altijd beleefd geweest. Afgelopen week ontving ik 4 pathe-vouchers, vanuit Frankrijk, met een geldigheid tot 31-01-2012(!)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer