Bank niet geleverd - Made.com onbetrouwbaar!
Wij hebben een bank gekocht bij Made.com tijdens de Flash Sale op 28 juli. We kregen een mail dat de prijs op de site niet klopte en dat de order geannuleerd werd. Meerdere keren telefonisch contact gehad, maar helaas kwamen we hiermee geen steek verder. Zij beroepen zich op het feit dat er sprake is van een kennelijke vergissing en dat wij als consument hadden moeten weten dat de prijs niet klopt omdat zij nooit meer dan 40% korting geven.
Dit is aantoonbaar onjuist. Wij hebben een nieuwe mail gestuurd met daarbij enkele screenshots van producten met kortingen tot meer dan 60%. Wij eisen nu dat de bank geleverd wordt tegen de afgesproken prijs en zullen hier desnoods juridische stappen op ondernemen. Van een kennelijke vergissing is namelijk geen sprake, aangezien het om een bijzondere aanbieding gaat en de korting vergelijkbaar is met die van andere banken in de sale. Google maar eens op "kennelijke vergissing" dan kom je o.a. op de site thuiswinkel.org waar dit uitgelegd staat.
Op meerdere sites zien we dat andere mensen dit ook is overkomen. Onfatsoenlijk en onbetrouwbaar.
Zijn er hier op de Kassa-site ook mensen die dit is overkomen? Wij willen graag goed en gericht (als het kan samen) actie ondernemen.
Wat was de prijs echt en voor hoeveel werd de bank aangeboden. Omdat ze u mededelen dat het een kennelijke vergissing is. Schrijft u dan de prijs op, kunnen we zien of de winkelier of u gelijk heeft. Als er b.v staat bank van €2.000,00 voor €200,00 euro is dat een verkeerd geprijsd artikel en heeft de winkelier gelijk. "Samen actie ondernemen" doen we hier niet aan.
Graag het complete verhaal vertellen dus voor hoeveel stond de bank op de site en wat is de echte prijs?
Ik denk dat ze in London niet veel begrijpen van een kennelijke vergissing?
Misschien schriftelijk?
: 5 Singer Street, London, EC2A 4BQ
Zie mijn reactie , hebben een Showroom in Amsterdam .
Showroom heeft niets van doen met de website.
Er zijn meer ontevreden klanten:
https://radar.avrotros.nl/forum/webwinkels-f69/made-com-klantenservice-onbereikbaar-iemand-tips-e-t179721.html
Ik zie geen korting maar wel dat zij meer dan 40% goedkoper kunnen zijn dan de concurrent.
https://www.made.com/nl/over-ons/
Ook mijn vraag: wat was de prijs waarvoor het werd aangeboden en wat zou dan wel de juiste prijs zijn?
Maar ook zonder uw antwoord af te wachten attendeer ik u op het feit dat in deze kwestie civiel procederen een kostbare zaak zal zijn en u, voor zover ik nu kan afleiden uit uw vraag, u geen schade heeft geleden doordat de bank niet geleverd werd resp. de verkoper annuleerde. Ik geef u een link naar het wetsartikel dat betrekkning heeft op het niet naleven van een overeenkomst. http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html
Als u de bank bij aankoop al betaald heeft zou u eventueel een beroep kunnen doen op http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/194.hmtl maar ook dat betekent civiel procedren met alle daaraan gebonden kosten.
Ik zie op de site geen 'thuiswinkel' kenmerk en banken met prijzen in Engelse ponden. Deze verkoper is dus mogelijk niet gebonden aan de regels van 'thuiswinkel' en heeft er aan die gegevens ook weinig, in die zin dat u niet via 'thuiswinkel' en klacht kunt indienen.
Hallo Hoekbanknietgeleverd ,
U bent inderdaad niet de enige , zijn nergens bij aangesloten .
https://nl.trustpilot.com/review/made.com/nl
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/made.com/klachten/schandalige-actie-/details?complaintId=49ee57e8-5142-4dc7-be25-157dacc86b11
Zie de voorwaarden m.n. Art 5 ,
https://www.made.com/nl/algemene-voorwaarden
Hebben een showroom in Amsterdam ,
https://www.google.nl/maps/uv?hl=nl&pb=!1s0x47c609c0e93e8343%3A0xe6d626c04663d2e9!2m22!2m2!1i80!2i80!3m1!2i20!16m16!1b1!2m2!1m1!1e1!2m2!1m1!1e3!2m2!1m1!1e5!2m2!1m1!1e4!2m2!1m1!1e6!3m1!7e115!4shttps%3A%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipPh39Dy-z5T7I8N7WAcbJ1tlDtzD7LZPv2frljU%3Dw284-h160-k-no!5sMade.com%20-%20Google%20zoeken!15sCAQ&imagekey=!1e10!2sAF1QipPh39Dy-z5T7I8N7WAcbJ1tlDtzD7LZPv2frljU&sa=X&ved=2ahUKEwiXn5fzzf3jAhXvsaQKHZalAywQoiowD3oECAcQBg
Neem eens contact op met Consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer
Was die bank bijna gratis? De meubels zijn daar goedkoop. Wat denk je voor kwaliteit te krijgen,
Je koopt de bank van een plaatje en je weet niet eens of hij wel nieuw is of misschien geretourneerd.
Je noemt de winkel onfatsoenlijk en onbetrouwbaar. En daar wil je ook nog een bank kopen?
Kwalitatief is het prima spul wat ze leveren. Ze zijn voordeliger omdat er een schijf in hun leveringsproces tussenuit is gesneden.
Geen magazijnen en geen winkels, dus geen voorraad Die bank moesten ze nog met 60% korting maken en die werd ook nog binnen een paar dagen geleverd. Retourbank die waarschijnlijk vanuit de showroom is verkocht.
En dan wil je levering afdwingen? Ik neem aan dat je je geld retour hebt ontvangen, wees daar blij mee en ga naar een wel betrouwbare meubelzaak. Kost je misschien wat meer, maar bespaart je een hoop inspanning en ellende.
Heb je toch behoefte aan veel negatieve energie, op het Radar forum zit een lotgenoot (tenzij je dat zelf bent nauurlijk).
Op meerdere sites zien we dat andere mensen dit ook is overkomen. Onfatsoenlijk en onbetrouwbaar.
Zijn er hier op de Kassa-site ook mensen die dit is overkomen? Wij willen graag goed en gericht (als het kan samen) actie ondernemen.
@diumenge , lotgenoot op het Radarforum is niet Ts , zie de klacht op Trustpilot https://nl.trustpilot.com/users/5d4e7763bfd65b22da02821f
@marita5, oké, ben benieuwd of TS hier dan nog plaatst wat er in die mail staat.
@Diumenge , ben ik ook benieuwd naar .
Hi, ik ben lotgenoot. Hoekbank originele prijs was EUR 1.599 gekocht 28 juli.
In flash sale EUR 674. Flash sale houdt in dat je binnen 48 uur moet beslissen. Ik vond de prijs scherp, echter wel aannemelijk.
Made verkoopt meerdere producten in de sale met 50% korting of meer.
Het vervelende aan de hele situatie is dat made.com zelf deze fout pas 12 dagen na aankoop ontdekte.
De bank zou na 7 dagen geleverd worden en daarom hadden wij (om ruimte te maken) onze oude bank al verkocht.
Ik heb zelf meerdere dagen met made.com gebeld tussen (leverdatum) 6 aug en 9 aug over de levering nieuwe bank. Support medewerkers gaven aan dat ze contact op zouden nemen met distributiecentrum.
Op 9 aug. werd de bestelling plotseling (zonder telefoontje) door made.com geannuleerd incl onderbouwende mail dat prijs niet klopte.
Klantenservice gaven mij nog de optie om de bank voor EUR 1.299 te kopen (prijs waarvoor die eigenlijk in flash sale zou moeten staan).
Verder vooral weinig excuses of meedenken (ben hoogzwanger op dit moment en dan wil je dit miss ook extra horen :)).
zelfde verhaal
Komt erg bekent voor. Paar dagen geleden zelfde verhaal op radar gelezen. Misschien daar wat uitgebreider?
@hoekbanknietgeleverd ,
Made.com heeft gereageerd op uw klacht bij Trustpilot ,
https://nl.trustpilot.com/users/5d4e7763bfd65b22da02821f
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.
Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.
Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g
...
Lees meer
Vraag rechtsbijstandverzekering
Goedemiddag, zojuist heb ik een aangetekende brief ontvangen van FBTO over mijn rechtsbijstandverzekering. Ze stellen dat ik te vaak gebruik heb gemaakt van de rechtsbijstandverzekering. Ik heb inderdaad in korte tijd 2x een geschil gehad met een werkgever (onterecht ontslag) en 1x een kwestie met een aannemer. (een grote lekkage waar hij zich niet verantwoordelijk voor voelde). Nu geven ze in de ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer