Beddenplein failliet?
Verschrikkelijke Ervaring met Beddenplein.nl - Waarschuwing voor Andere Klanten
Ik wil graag mijn afschuwelijke ervaring delen met Beddenplein.nl om andere potentiële klanten te waarschuwen voor hun schandalige klachtenafhandeling en het feit dat je niet eens terecht kunt bij het bedrijf zelf, maar in plaats daarvan wordt doorgestuurd naar de curator van het failliete bedrijf voor klachten.
Het begon allemaal met de aankoop van een nieuw bed via de website van Beddenplein.nl. Op het moment van aankoop leek alles soepel te verlopen, maar al snel ontdekte ik dat mijn bestelling verre van perfect was. Het bed werd met vertraging geleverd en toen het eindelijk arriveerde, ontbraken er belangrijke onderdelen. Natuurlijk nam ik contact op met de klantenservice om mijn klacht te melden.
Hier begon de nachtmerrie. Het duurde dagen voordat ik überhaupt een reactie kreeg, en toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg, werden mijn klachten met minachting behandeld. Het personeel was onbeleefd en onbehulpzaam, en ik kreeg geen enkele indicatie dat ze van plan waren om mijn probleem serieus aan te pakken.
Het werd nog erger toen ik ontdekte dat Beddenplein.nl failliet was gegaan en ik werd doorverwezen naar de curator van het bedrijf voor verdere klachtenafhandeling. Dit is gewoon onaanvaardbaar. Als klant verwacht je dat een bedrijf verantwoordelijkheid neemt voor zijn producten en diensten, zelfs als ze in financiële problemen verkeren. Het feit dat ik nu moet omgaan met een curator, die waarschijnlijk weinig interesse heeft in het oplossen van mijn problemen, is absoluut frustrerend.
Ik raad ten zeerste af om ooit iets te kopen bij Beddenplein.nl, en ik hoop dat andere potentiële klanten gewaarschuwd worden voor de verschrikkelijke klantenservice en het gebrek aan verantwoordelijkheid van dit bedrijf. Ga alsjeblieft ergens anders heen voor je aankopen, waar je kunt rekenen op fatsoenlijke klantenservice en waar je niet hoeft te vechten voor je recht als er iets misgaat. Beddenplein.nl is een complete teleurstelling en verdient geen cent van jouw hardverdiende geld.
Topantwoord
U blaast wel heel hoog van de toren ( waarschijnlijk uit onwetendheid) maar als ze failliet zijn moet u bij de curator zijn . De kans dat deze u verder zal helpen is trouwens klein. Hij moet er zoveel mogelijk uithslen voor de crediteuren, belastingdirnst etc en daar past een klacht niet bij.
Waarschuwen voor dit bedrijf heeft geen enkeke zin, ze zijn failliet dus kan je er helemaal niets meer kopen
Misschien moet uw eerst even de reviews op trustpilot lezen!!!!!
https://nl.trustpilot.com/review/beddenplein.nl
Makkelijk praten wij zitten ermee.
DT heeft geen enkeke zin als ze failliet zijn. Dan is het voorbij met het bedrijf en kunt u iveral een klacht plaatsen. Het zal u ecjter niet verder helpen
@bernadetdejong: het was beter geweest als jij de trustpilot reviews had gelezen voordat je iets ging bestellen. Achteraf trustpilot gaan checken verandert niets aan een faillissementssituatie. De curator is nu de baas en daar helpt geen slechte review bij. Je hebt zelf het risico genomen om bij een blijkbaar slecht bedrijf te bestellen.
groet,
Als ze inderdaad failliet zijn is er geen verkoper meer en kunt u dus nergens meer terecht voor garantie of geld terug.
Dat is inderdaad heel zuur, vooral als ze doorgaan onder ander berijf.
De verkoper zal u geen garantie meer geven. Die is failliet, dus die bestaat niet meer.
Mogelijk wordt er op het product wat u gekocht heeft nog wel fabrieksgarantie gegeven. Dan kunt u zich daarvoor tot de fabrikant richten en is er misschien toch nog iets te regelen.
Als ze failliet zouden zijn, dan mag enkel de curator nog beslissingen nemen. Maar reken er maar niet op dat een curator iets gaat oplossen, dat is zijn taak ook niet.
Echter lees ik nergens dat ze failliet zijn.
Misschien moet uw eerst even de reviews op trustpilot lezen!!!!!
https://nl.trustpilot.com/review/beddenplein.nl ):
Vele klachten zijn gepost rond het faillissement. Dat zegt niets over hun normale gang van zaken.
De website is wat dat betreft niet up to date.
Linksboven wordt een klanttverdenheid op Trustpilot vermeld van 4,5 ster.
Op de site van Trustpilot zelf is dat inmiddels 3 sterren.
Dank voor de waarschuwing, op Trustpilot staan dezelfde ervaringen vanaf Augustus.
Beddenplein betreurt de gang van zaken lees ik en probeert benadeelden van dienst te zijn.
https://nl.trustpilot.com/review/beddenplein.nl
Dit is klagen dat de aarde rond is en ook nog eens om de zon draait. Een bedrijf dat failliet gaat houdt gewoon op met service verlenen, het bedrijf slaapt al, ze mogen niet anders, en de curator probeert nog zoveel mogelijk geld te redden voor de schuldeisers.
Beddenplein gaat nu onder een andere bv verder met bedden verkopen, met de zelfde eigenaar. en de klanten kennen de boom in. Dit is geen klagen maar ik wil klanten waarschuwen.
Dat gebeurd zo vaak dat een bedrijf een doorstart maakt. En hoe zuur het voor u is, de reviews waren echt niet zo slecht. Tijdens de afwikkeling van een faillissement staat de klant met lege handen.
Men brengt laten we zeggen 1/3e van je leven in bed door. Nachtrust is essentieel net als een goed bed met voor u het juiste matras.
En dat bestek je vanaf een plaatje online?
Daar is het fout gegaan.
Nee, daar is het niet fout gegaan.
Het gaat om vetraagde levering, slechte communicatie en het ontbreken van onderdelen.
Nergens wordt gerept over de kwaliteit van een matras/bed.
Als ts naar een specialist was gegaan was dit niet gebeurd. Het gaat erom dat je een essentieel stuk besteld bij iemand waar je geen advies krijgt en vaak niet weet met welke partij je zaken doet.
U schrijft een 'goed bed' en de 'juiste matras'. Nogmaals, dat is het probleem niet.
Het lijkt wel of u wilt zeggen dat je nooit een bed moet bestellen via aan website want dat is vragen om problemen en dat roep je over jezelf af.
Gaat er bij levering aan huis door wie dan ook met een 'stenen winkel' nooit iets fout wat betreft het ontbreken van onderdelen?
Is daar nooit sprake van vertraging en gebrekkige communicatie?
Dreigen die nooit faiiliet te gaan?
Tuurlijk wel.
Het probleem is een bestelling van het product X via internet, de communicatie, het ontbreken van onderdelen en het uitblijven van de levering.
Zoals uit andere reacties heeft kunnen begrijpen hoeft u van beddenplein niets meer te verwachten tenzij het bedrijf een doorstart maakt.
Wellicht kunt u achterhalen wie de fabrikant van uw bed is en kunt u via die weg aan de ontbrekende onderdelen komen.
Ook bij een doorstart hoeft er niets verwacht te worden. Immers is de doorstart een nieuw bedrijf die niets te maken heeft met het oude bedrijf.
Hallo Bernadetdejong ,
Bedrijf achter Beddenplein is : Deals Compagny BV , deze is failliet verklaard op 2- 8 - 2023 , klik op de rode regels .
https://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/1751513/deals-company-b-v.aspx
https://www.consuwijzer.nl/faillissement-ondernemer
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
TrackR app voor android
Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer