Bestelling via website en bedrijf blijkt failliet
Ik heb een bestelling gedaan en via i-deal betaald ,blijkt achteraf dat het bedrijf failliet is.
ik heb geprobeert te bellen en gemaild ,maar krijg geen respons.
Welke mogelijkheden heb ik dan als klant?
![tenormin](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfba4c5a412625856e91aa5ea6c822122f807b22df8b5f984f5d9978804b1bd8.png)
Bij welke web shop heeft u iets besteld? Wil dit alleen maar weten over hoe de shop adverteerde e.d.
We krijgen vandaag toch de besteld en betaalde goederen ,dus goed dat ik geen naam had vermeld!Wel vreemd dat we geen antwoord op de mails kregen en het bedrijf telefonisch niet bereikbaar was.
![eclipse](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/109619.b3c4efd26e5faf931d2476ec95b4629cfb335c1d.jpeg)
@# theojanssen, U stelt een vage vraag, een hoop mensen gaan voor U aan de slag, als U wat specifieker had geweest , dan kunnen de mensen hier U beter helpen, Nu memoreerd U "blij geen naam te hebben gegeven " dus heeft U willens en wetens onduidelijke info verstrekt.net zoals Uw webshop U geen info verstrektte, Ik vindt het zeer vervelend dat zoveel mensen met zo weinig info voor U aan het puzzelen zijn gegaan. U heeft opzettelijk verzoeken naar de naam van de webshop genegeerd, nu U Uw pakket heeft komt U uit de "kast", wel eens beseft hoeveel dit forum doet voor anderen ? En tevens vindt ik U opmerking jegens tenormin beledigend,
Topantwoord
Geef dan eens de naam van de webshop. Wel zo handig.
We krijgen vandaag toch de besteld en betaalde goederen ,dus goed dat ik geen naam had vermeld!
Wel vreemd dat we geen antwoord op de mails kregen en het bedrijf telefonisch niet bereikbaar was.
Topantwoord
![diumenge](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/ad66969967119d6e81fba82b5e51fd1172e8e2ffb301555c2357f37f50319d52.png)
Indien het bedrijf al failliet was en de curator heeft de bedrijfsvoering door laten lopen, dan kunt een claim indien bij de curator. U hoeft dan niet achter in de rij aan te sluiten. Zie hier (klik, PDF-alert) voor mee informatie.
![gerbera](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/cef40d18c2dee650922662605e546e8908110af03a681982bccfac95f7c6da16.png)
Sorry maar uw link werkt niet, kom terug op deze pagina. O ja zie nu dat er een pdf bestand onder op de pagina verschijnt.
Bedankt voor de info! we krijgen vandaag toch nog de bestelde goederen binnen!
geen, nooit vooruit betalen, dan maar onder rembours ( van te voren afspreken dat dit bedrag in mindering word gebracht ) dit zal in de toekomst schering en inslag worden in onze economie, kaassie voor H.H. oplichters
We krijgen vandaag toch de besteld en betaalde goederen ,dus goed dat ik geen naam had vermeld!
Wel vreemd dat we geen antwoord op de mails kregen en het bedrijf telefonisch niet bereikbaar was.
![eclipse](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/109619.b3c4efd26e5faf931d2476ec95b4629cfb335c1d.jpeg)
Jongens/meiden wat klopt er niet bij de antwoorden? @# Diumenge geeft het beste antwoord betreft informatie, had 1 plusje ? @Tenormin zelfde antwoord als Carola 0 plusjes Carola 10 plusjes ????? .ik gun iedereen z n plusjes hoor, vindt het zelf ook wel leuk eens gewaardeerd te worden, maar dit slaat nergens op, Niet om Carola tekort te doen want ze helpt altijd, gaat mij even om de verhouding hier op deze vraag ..Ook was de vraag van enormin eerder gesteld als die van carola, @ carola niet persoonljk opvatten hoor, heb respect voor je , maar wilde enkel even de rare verhouding aangeven wbt + jes, aangezien de vraag maar half gesteld is , wat ook zeer irritant is .
wat ik persoonlijk raar vindt is dat je ken bestellen bij een bedrijf wat in feite niet meer bestaat, enkelt als boekhouding voor de curator waarom wordt de rekening van degene die failliet is niet meteen geblokkeerd ? door de curator? rechtbank/ bank/
wbt Ts, die moet eerst maar eens googlen aleer iets waar dan ook te bestellen. en vragen duidelijker neerzetten, nu is het toch voor de helft gissen. en theojanssen ken géén klant zijn van een bedrijf wat niet bestaat . ik zou zeggen eigen schuld dikke bult, wegcentjes,
![gerbera](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/cef40d18c2dee650922662605e546e8908110af03a681982bccfac95f7c6da16.png)
Beste @eclipse, U schrijft alleen de vraag te zien en niet de antwoorden. Dit verbaasd mij omdat ik alles zie nadat ik op "lees meer" heb geklikt. Ik zie dan zowel de volledige vraag alsook de gegeven reacties daarop. Dus blijkbaar gaat het niet overal zoals het zou moeten zijn en begrijp ik nu ook de soms vreemde gang van zaken op deze site. Dus sorry voor mijn reactie op dit schrijven, het is mij nu wat duidelijker geworden. Het was zeker niet mijn bedoeling uw oprechtheid in twijfel te brengen.
![eclipse](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/109619.b3c4efd26e5faf931d2476ec95b4629cfb335c1d.jpeg)
@ Hoi Gerbera, ik heb meerdere malen op de site aangegeven dat ik de antwoorden van te voren NIET ken zien,, pas bij plaatsing zie ik "o " was niet nodig, mja dan staat ie er al.. als ik de vraag/antwoord eenmaal hebt geplaats dan gaat het WEL goed, anderen hadden hetzelfde probleem, en hooptten we maar dat kassa met een software update kwam, mja voorlopig niet .. netjes van je zo te benatwoorden dankjwel gr han
![gerbera](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/cef40d18c2dee650922662605e546e8908110af03a681982bccfac95f7c6da16.png)
@eclipse, u schrijft uw verhaal 32 minuten nadat TS had gemeld de spullen alsnog te ontvangen. Verder trachten forumleden een goede bijdrage te leveren die mogelijk tot een oplossing kunnen leiden en dat ieder op zijn eigen wijze. Echter uw laatse opmerking is overbodig als u de reacties goed had doorgenomen.
![eclipse](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/109619.b3c4efd26e5faf931d2476ec95b4629cfb335c1d.jpeg)
@Gerbera, zoals enkele malen al vermeldt op diverse data , ik zie enkel de vraag ik zie geen antwoorden, antwoorden zie ik pas als het mogelijke antwoord op de site geplaatst wordt, je opmerking is dus overbodig. verder trachten forumleden een goede bijdrage te leveren die mogelijk tot een oplossing kunnen leiden. ????? lees even goed wat ik schrijf.. op geen enkele wijze trek ik de oprechtheid van de beantwoorders in twijfel, mocht jij dat ergens zien staan , dan is je negatieve gedachten over mij sterker als je leesvermogen, .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
![Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/6a635cc6f9b366b4d64c6e08a64597de8b28ac15.png)
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet
Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer