Bonprix, eerst betalen dan blijkt order niet op voorraad!
Op 20-12 doe ik een bestelling bij Bonprix, ik betaal meteen via IDEAL. De bestelling is gelukt, ik krijg een bevestigingsmail.
Op 23-12 bel ik Bonprix, omdat mijn afleveradres niet klopt als ik wil inloggen (had het via internet aangepast, zelfs over gebeld en het zou in orde zijn). Dan blijkt dat mijn klantgegevens op tilt zijn en de medewerker niks meer kan doen. Adres klopt niet en helaas kan de bestelling ook niet door gaan, omdat het artikel uitverkocht is.
Ik sluit niet blij het gesprek af, de medewerker geeft aan dat ik mijn geld terug krijg. Wat een toeval?! is dat ik 2 uur na het gesprek een mail krijg dat mijn artikel is uitverkocht.
Wat ik vervelend vind en graag wil weten is:
op het moment van bestellen is artikel leverbaar, zelfs een bevestigingsmail daarover, ik heb betaald en dan blijkt 3 dagen later dat het uitverkocht is. Mag dit?
alvast dank,
Beste deedee
Ja, dat mag. Waarom zou een artikel niet uitverkocht mogen zijn?
Op het moment dat u uw bestelling plaatste waren er misschien nog 1 of 2 stuks op voorraad. Nu ging er iets mis met uw bestelling maar het kan best zo zijn dat de bestelling van dit product bij degene na u wel goed is gegaan.Dan is de voorraad vergeven en zal dat aangevuld moeten worden.
Mastag
Of het mag is niet het hoofdprobleem. Het is in ieder geval niet opzettelijk zo gegaan. Bonprix krijgt bij mijn weten bestellingen uit diverse landen. De registratie van de voorraad is daarom niet altijd even up to date.
U zou uw vraag ook aan Bonprix voor kunnen leggen. Dat is wel zo direct.
Niet meer met iDeal betalen, maar gewoon oudewets met acceptgiro.
Krijg je je spullen kun je ze passen. Passen ze niet geheel retoursturen.
Past een gedeelte wel, dit betalen (via acceptgiro) en de rest retoursturen.
Nooit geen problemen meer.
@nltrotter,
Dit is geen antwoord op de vraag!
off topic: zit je je te vervelen en ben je daarom allerlei vragen aan het 'beantwoorden'?
Om dit soort dingen te voorkomen betaal ik dus pas als ik de acceptgiro heb die bij het pakket zit.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer