ja
door jansjepansje Sep 26, 2015 om 07:56
Winkels & webshops

Buisman veel duurder geworden

weet iemand de oude potjes van buisman voor in de koffie nog te koop?
ze hebben nu een mooi blikje ..... maar het is veel duurder geworden. het potje kost voor 150 gr 0.59. het blikje kost nu voor 200 gram 1.59!!!!!!!!! schandalig gewoon. wat een afzetters. nieuw moet ook gelijk maar veel duurder.

1214 5 Rapporteer

door 1953 - Sep 26, 2015 om 09:41
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Prijspakker van de week!

Probeer eens bij de Kruidvat o.i.d. Of een supermarkt die nog een voorraad (over de datum) potjes heeft staan.

Plaats het ook als tip bij tips!

tijger1
door tijger1 - Sep 26, 2015 om 09:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zal wel komen omdat bijna niemand het nog gebruikt. En vóór het glazen potje zat het ook in een blikje.

ho
door hopetobehelping - Sep 26, 2015 om 09:53
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste jansjepansje,

er zijn maar weinig dingen die goedkoper worden als de verpakking wijzigt.
Bij AH is het potje van 150g nog te koop, maar in verhouding wel duurder dan de 200gram die u in uw vraag noemt.
Het potje van 100g komt wat dichter in de buurt van uw prijs van € 0,59 maar is nog steeds een stuk duurder, 1 1/2 keer zo duur (€ 0,61).

Cookies
door Cookies - Sep 26, 2015 om 10:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=jansjepansje schreef op zaterdag 26 sep 2015, 07:56]weet iemand de oude potjes van buisman voor in de koffie nog te koop?
ze hebben nu een mooi blikje ..... maar het is veel duurder geworden. het potje kost voor 150 gr 0.59. het blikje kost nu voor 200 gram 1.59!!!!!!!!! schandalig gewoon. wat een afzetters. nieuw moet ook gelijk maar veel duurder.

Je zal toch echt zelf de supermarkten af moeten lopen/rijden. Als jij in Groningen woont en ik weet een winkel in Maastricht, wat heb je daar dan aan?

Tip: geen Buisman meer gebruiken, is goedkoper voor je en de koffie smaakt beter.

gerbera
door gerbera - Sep 26, 2015 om 22:13
7388 Antwoorden / 14 Vragen

Dat het nog bestaat, is bijna antiek en dat moet betaald worden. Overigens bij mijn grootgrutter betaal je maar € 1,34 voor 150 gr.