Eijerkamp
Wij hebben eind april 7 stoelen gekocht bij Trendhopper. De levertijd is week 29. Nu, week 24 hebben wij zoiets van. Het duurt te lang allemaal. Wij wensen te annuleren. Na een ennuleringsbericht met de vraag ons geld terug te ontvangen geeft men aan. Prima, maar dan 50% boete. Wij hebben de stoelen bij Trendhopper gekocht. Eijerkamp echter is de leverancier. Ik wil me beroepen op de CBW voorwaarden. De Herroeping. Dat kan niet daar wij niets digitaal hebben besteld. Als ik aangeef dat ik via trendhopper (in hun iwnkel op adres G..straat 12-14) de bestelling heb laten plaatsen bij Eijerkamp ( G...straat 11) en dat dit een soort van digitale bestelling is geweest geeft men aan dat ze een bedrijf zijn. Ik geef aan dat het bedrijf niet flexible is en meedenkend. Zich houdt aan de regels en niet medenkt. Dat is mijn mening volgens de storemaneger. Week 29 is de afspraak dat men gaat leveren. Maar wij wensen de stoelen niet meer aangezien de smaak is verandert. We willen er gewoon vanaf. Nee, want u bent een verbinding aangegaan met ons, zegt vd Haar. U hebt ook getekend! Ik heb getekend inderdaad. Maar er is niet bij verteld waarvoor ik heb getekend. De CBW voorwaarden, de bescherming van de klant (afnemer). Weinig bescherming krijg je eigenlijk als je artikel annulering leest. PAS OP, teken niets!! Zou ik zeggen, want het is misleiding. Mijn vraag is wat te doen. Kan ik me derhalve toch niet herroepen op de herroepingsregelen aangezien ik vanuit een ander adres de bestelling heb gedaan. Ik wist niet dat Trendhopper en Eijerkamp 1 zijn. De bestelling is gedaan bij Eijerkamp. Ik koop bij Trendhopper. Ik vind het maar een vreemde zaak en voel me misleid ten top. Het zit niet lekker dadelijk op die stoelen.
[Edit redactie: naam weggehaald].
U maakt er een rommeltje van. U heeft besteld in een stenen winkel, volgens bepaalde voorwaarden die u door te tekenen heeft aanvaard. En nu daar op terugkomen en klagen dat de verkoper niet wil meewerken?
Op moment van bestellen was de levertijd oké. Nu duurt het te lang, wat u vooraf wist. Dus kost annuleren 50%. Dat worden dan dure niet-stoelen.
U koopt in een winkel stoelen en de aflevering is in week 29 en nou wilt u er van af, want uw smaak is in de tussentijd verandert?
Nou, dat kan gelukkig voor u, maar u betaalt wel annuleringskosten. U kunt zich helemaal niet beroepen op herroepingsvoorwaarden, want die zijn niet vantoepassing als u in een winkel iets koopt.
Voortaan eerst lezen wat u tekent. Wees blij dat de CBW voorwaarden gehanteerd worden, anders zou u helemaal niet kunnen annuleren.
U bent in het geheel niet misleid.
De termen 'niet flexibel en meedenkend' en 'zich aan de regels houden' passen helaas voor u helemaal bij deze aankoop. U bent echt de enige die zich wat te verwijten heeft. Misschien toch laten leveren en dan verkopen, die stoelen?
De termen 'niet flexibel en meedenkend' en 'zich aan de regels houden' en u misleid voelen passen helaas voor u helemaal bij uw eigen handelwijze. U bent hierin de enige die zich wat te verwijten heeft. Misschien toch laten leveren en dan verkopen, die stoelen?
In week 24 hebben we zoiets van duurt te lang. Raar, wist u van te voren. Maar goed, annuleer de 7 stoelen, wel 50% betalen natuurlijk. Kunt u weer nieuwe stoelen kopen. Als uw smaak in de tussentijd niet weer veranderd. De winkel heeft dus volledig gelijk.
Uw smaak is verandert en dat in een paar weken !!!! Wat een onbenullige smoes om onder een aankoop proberen uit te komen.
Dar krijg ik nou een vreemde smaak van in de mond en blijkbaar de verkopende partij ook !
Wel eens gehoord van 'afspraak is afspraak' en de afspraak is : Levering in week 29 en het maakt daarbij niet uit onder welke bedrijfsnaam de stoelen aan u zijn verkocht en welke naam erop de auto staat die ze komt brengen.
Zolang u in de afgesproken week de uitgezochte en gekochte stoelen geleverd krijgt is er niets aan het handje.
En als u eenmaal op die stoelen zit, dan merkt u er niets van bij 'wie ook al weer' die stoelen vandaan komen.
En zo niet, dan maar de koopovereenkomsst ontbinden en zo uw geld, volkomen onnodig, over de balk gooien.
Ongeduld is een vreemde ziekte waar geen pilletje tegen bestaat,alleen een aanslg op de bankrekening :-))
Je koopt iets waarop levertijd zit.
Dan vind je de levertijd te lang.
Je wilt annuleren, maar geen annuleringskosten betalen.
Je smaak is veranderd (wat een onzin!).
Je bent helemaal niet misleid, maar hebt de voorwaarden niet gelezen.
De zaak staat volkomen in haar recht.
Hang een bordje met spreuk op in je woonkamer: Bezint eer gij begint!.
Dat is de ellende als je stoelen koopt en je er een paar maanden op moet wachten. Intussen zie je veel leukere stoelen en misschien nog goedkoper ook.Wachten duurt lang en af en toe begin je te twijfelen of je wel de goede keus hebt gemaakt.
Helaas die stoelen worden speciaal voor jou besteld en je hebt ze nu eenmaal gekocht. Daar kun je niet meer zonder kosten vanaf.
Heb je de stoelen eenmaal thuis, dan denk je: waar heb ik me nu druk om gemaakt.
Nog even volhouden. Die 5 weken kom je ook wel overheen.
Meubels op maat en kleur besteld duren altijd zo lang, welke zaak dan ook.
Ooit een Golf of een Tesla gekocht? Duurt maanden.
Vorige week mijn nieuwe velgen na 1 jaar eindlijk gekregen. De fabrikant maakte maar 1 keer een voorraad van mijn zeldzame velgmaat dus helaas wachten.
En nee, zoals deze was er geen ander in het oerwoud van velgen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer