Myrthe Root
door Myrthe Root Dec 25, 2023 om 15:33
Winkels & webshops

Ervaring thousaints

Ik heb online een broek bij het bedrijf Thousaints besteld. Meer dan een maand geleden en nog steeds niks geleverd gekregen.  Ik ben heen en weer aan het mailen, wil mijn geld terug, maar ze blijven me maar aan het lijntje houden.
Wat kan ik doe. Ik heb al een paar keer mijn geld terug geëist maar ze blijven maar met mailtjes beantwoorden dat het goed komt.
Ik wil er van af.

2712 11 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Dec 25, 2023 om 15:39
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Na zoeken op de website:

Email: support@toussaints.co.uk

Instagram: @toussaintsworld

Bedrijf komt ui the uk of tewel engeland (met engels recht)

Meer is er niet te vinden.

marita5
door marita5 Dec 25, 2023 om 16:05
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@Mahadma , moet toussaints.com zijn , site is uit de lucht

JMA2
door JMA2 Dec 26, 2023 om 00:39
117 Antwoorden / 2 Vragen

Ts schrijft  Thoussaints klinkt anders als Toussaints.

temmetje
door temmetje Dec 27, 2023 om 12:13
24 Antwoorden / 3 Vragen

Ts schrijft Thousaints.

sira
door sira - Dec 25, 2023 om 15:50
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ja logisch, want de spullen moeten uit China komen, waarschijnlijk ook bij AliExpress vandaan en voor een véél lagere prijs dan u nu heeft betaald.
Mogelijk past de broek niet eens.

Vanmorgen heeft een ander "slachtoffer" een soortgelijke vraag gesteld, weliswaar een andere dropshipper, maar de antwoorden gelden ook voor u.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/loofy-amsterdam

marita5
door marita5 Dec 25, 2023 om 16:04
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@sira , site is uit de lucht .

sira
door sira Dec 25, 2023 om 20:34
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Nu maar hopen dat de bestelling al is doorgegeven aan AliExpress, anders is het pech.

marita5
door marita5 - Dec 25, 2023 om 16:01
11519 Antwoorden / 15 Vragen
sira
door sira Dec 25, 2023 om 20:36
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ik kom er nog gewoon in, mits het deze site is: https://www.thsnts-label.nl/

marita5
door marita5 Dec 25, 2023 om 20:42
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Ts vermeldt : bedrijf Thousaints , ik ga ervan uit dat dit thousaints.com is , en dan staat er : Sorry deze winkel is momenteel niet beschikbaar

sira
door sira Dec 25, 2023 om 21:02
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ja, maar als je Thousaints intypt, zie je de link https://www.thsnts-label.nl/ en kom je op hun site en ze zouden zogenaamd in Amsterdam zitten. Het zou makkelijker zijn als de vraagstellers de hele link plaatsen.

marita5
door marita5 Dec 25, 2023 om 21:09
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Deze site is geregistreerd op 2 - 3 - 2023 , is een dropshipper . Geen enkele revieuw te vinden . Adres is van Vogue Clinic .

in
door inno1 - Dec 25, 2023 om 16:24
119 Antwoorden / Vragen

Nog één keer dan: VOORdat je ergens iets wil kopen, google op 'klacht ...(bedrijf)'. Voor Thousaints geven 121 klanten in totaal 1 ster. De rest is opgelicht. Maar dat was niet voldoende om even af te haken blijkbaar. Neem de schade.

Myrthe Root
door Myrthe Root Dec 25, 2023 om 17:04
Antwoorden / 1 Vragen

Je hebt helemaal gelijk...is de 2e keer dat ik er in trap bij zo'n zelfde soort bedrijf. Bedankt voor al jullie reacties.

sira
door sira Dec 25, 2023 om 20:37
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Nog één keer dan
Optimist ;-))

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 25, 2023 om 18:30
7195 Antwoorden / 3 Vragen
sira
door sira Dec 25, 2023 om 21:03
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Enige goede antwoord

Mabelle
door Mabelle - Dec 25, 2023 om 18:38
427 Antwoorden / 1 Vragen

Thousants.com is inderdaad uit de lucht, maar het lijkt het er sterk op dat ze verder zijn gegaan met een andere site https://www.thsnts-label.nl/

Onderaan op de homepage staan zogenaamde positieve reviews op Trustpilot, maar als je dan op Trustpilot kijkt, staat er nog geen enkele review! https://nl.trustpilot.com/review/thsnts-label.nl

Vaak kun je met 1 check er al achter komen of je met een dropshipper te maken hebt. Kijk als eerste altijd naar wat er staat onder retourneren.
Zodra je daar China/Azië ziet staan, is het dus een dropshipper.

En kijk maar eens wat onderaan deze pagina https://www.thsnts-label.nl/pages/retourbeleid betreffende retourbeleid staat.
ALLE RETOUREN WORDEN VERZONDEN NAAR ONS CENTRAAL MAGAZIJN IN AZIË OP KOSTEN VAN DE KOPER

En dat zogenaamde centraal magazijn is dus gewoon AliExpress of Temu.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 26, 2023 om 10:07
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Ook hier, doe eeerst onderzoek waar u iets besteld als al aangegeven, Als ook al door anderen gesteld: in dit geval geeft https://nl.trustpilot.com/review/thousaints.com alleen dit al afdoende inzicht in deze webshop.

Gr
door Grunn1 - Dec 26, 2023 om 11:50
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Wel knap dat je ondanks de al jaren aan waarschuwingen er voor de tweede keer intrapt. Ik koop ook regelmatig wat online maar dit is mij nog nooit overkomen.
Sommigen moet je gewoon verbieden om online te winkelen.

rj
door rjw Dec 27, 2023 om 12:40
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Een "internetrijbewijs" is al vaker genoemd en als je ziet hoeveel van dit soort problemen er zijn wordt het steeds realistischer. Al kopen deze mensen misschien ook in het echte leven wel als een kip zonder kop....

Thecla58
door Thecla58 - Dec 26, 2023 om 14:50
856 Antwoorden / 3 Vragen

@Myrthe Root

quote
Je hebt helemaal gelijk...is de 2e keer dat ik er in trap bij zo'n zelfde soort bedrijf. Bedankt voor al jullie reacties.
unquote

Iets met een ezel en zich (die ezela dan) geen tweede keer stoten... need I say more? ;-))

mo
door mof - Dec 27, 2023 om 11:19
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Dat hangt van de besteldatum af en tevens wat er u gemeld is bij het doen van de aaankoop. Welke levertijd is genoemd? Als dit was: "vandaag besteld, morgen bij u thuis" dan heeft u een punt. Als er stond: " levertijd ongeveer twee weken" dan moet u nog even wachten. Als de levertijd onredelijk lang wordt kunt u de leverancier in gebreke stellen en op grond daarvan het contract eenzijdig opzeggen en uw geld terug eisen.

wi
door wim koelewijn - Dec 27, 2023 om 16:00
69 Antwoorden / Vragen

Geen antwoord op Uw vraag.. maar snap niet dat men het niet handiger vindt om dit soort "pas-spullen" niet gewoon in de fysieke winkel te kopen..