Fotoalbum.nl 3 albums zonder foto's, wel bijschriften
De link van @shithappenscleanitup:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/10-10-2016/mediateam-10102016/
Ts heeft inmiddels een klacht geplaatst bij Radar , ook daar tel.nr vermeld .
Er kan dus nog gebrainstormd worden ;))
Ja , en niet zo`n beetje ;-))
Bij ons is het tel.nummer weg dus de helft minder ;-))
Die ander helft word aangevuld bij Radar ;-))
Hallo Shithappens Cleanitup ,
Als iemand met mij wil brainstormen
U bent op een openbaar forum verwijder uw tel.nr dit is niet toegestaan , klik op de knop bewerk dit moet u doen binnen 1 uur .
Anders heeft u straks nog meer problemen , en doet u , uw gebruikersnaam eer aan .
Plaats uw klacht op klacht.nl / klachtenkompas .
naam kan nu beter zijn: shitwillhappen, zonder s ;-) Je bericht stond er trouwens nog niet toen ik op opslaan drukte.
Kassa gaat echt niet een onderwerp behandelen dat Radar al heeft laten zijn. Ook al zijn beiden NPO, het blijven wel concurrenten van elkaar. En mij lijkt het beter nooit persoonlijke gegevens te verstrekken op een forum, zoals u met uw "uitnodigen tot telefoneren" doet.
shit will be happen , Ts heeft zijn / haar klacht bij radar gemeld maar ook tevens tel.nr .
Beste Jelle,
Haal ogenblikkelijk uw telefoonnummer weg. Dit is een openbaar forum, iedereen kan nu met één enkele zoekopdracht aan uw naam en adresgegevens komen. Doe dit binnen één uur na plaatsing via de knop 'Bewerk'.
Hebt u uw klacht al aan het bedrijf zelf gemeld, of bent u direct hier gaan schrijven?
Wat heeft dat reageren hier nu voor nut?
Heb je al bij de leverancier aan de bel getrokken?
En wat was de reactie?
Worden de albums opnieuw - en nu goed - afgeleverd?
Zo niet, dan heb je pas recht van spreken en kun je bv hier en op klachtensites aan de bel trekken.
Ja én? Wat moeten we met deze mededelingen hier op het forum van Kassa?
Wat was de reactie van de leverancier op uw klacht?
U zit dus nu op een forum van Kassa, Radar zit op een andere website, is een andere omroep etc.
Als het in oktober 2016 al bekend was dat het vaak fout gaat waarom koopt u dan juist daar een album bij deze leverancier?.
O sorry ik wist niet dat ik geen telefoonnummer mocht vermelden. En ik lees dat pas nu.
Natuurlijk heb ik eerst bij de leverancier gemeld dat de 3 fotoboeken geen foto's bevatten.
Maar ze reageren niet.
Hun klanten'service' is uitbesteed aan een telemarketingbedrijf waar 100 mensen werken. Ze mogen niet doorverbinden met de baas, ze mogen alleen een melding doorgeven. En volgens hen ben ik niet de enige die niets terughoort.
Is dit geen consumentenvraag?
Dit is überhaupt geen vraag. Dus ook geen consumentenvraag. Een vraag begint in 't algemeen met een vragend voornaamwoord (hoe, wie, wat, etc) en eindigt met een vraagteken (?).
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer