Sh
door Shithappens Cleanitup Mar 30, 2017 om 12:32
Winkels & webshops
Fotoalbum.nl 3 albums zonder foto's, wel bijschriften

Deze week kreeg ik 3 fotoalbums binnen zonder foto's.
Alleen mijn bijschriften zijn afgedrukt. Dat geeft wel een heel ander soort vakantieboek: oefen je herinnering op deze witte bladzijde bij het lezen van je bijschriften.
Op mijn account op hun site staat mijn fotoboek nog helemaal vol foto's, met eronder: " 117 foto’s, 40 van 40 pagina’s gevuld". Dus daar ligt het niet aan.

Lezend op klacht.nl zie ik nu nog steeds veel mensen die niets ontvangen, of slechte boeken.
Als iemand met mij wil brainstormen, kan dat op [edit-redactie]
Radar heeft er al over bericht in oktober 2016:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/10-10-2016/mediateam-10102016/
Ze vragen expliciet om het te melden als de problemen blijven.
De manager van fotoalbum.nl heeft namelijk beloofd dat het beter zou gaan.
En belofte maakt schuld...

2234 13 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 30, 2017 om 12:36
7210 Antwoorden / 3 Vragen
marita5
door marita5 Mar 30, 2017 om 12:56
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Ts heeft inmiddels een klacht geplaatst bij Radar , ook daar tel.nr vermeld .

sjjoppy
door sjjoppy Mar 30, 2017 om 13:33
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Er kan dus nog gebrainstormd worden ;))

marita5
door marita5 Mar 30, 2017 om 14:09
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , en niet zo`n beetje ;-))

sjjoppy
door sjjoppy Mar 30, 2017 om 14:13
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Bij ons is het tel.nummer weg dus de helft minder ;-))

marita5
door marita5 Mar 30, 2017 om 14:15
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Die ander helft word aangevuld bij Radar ;-))

marita5
door marita5 - Mar 30, 2017 om 12:40
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Shithappens Cleanitup ,

Als iemand met mij wil brainstormen

U bent op een openbaar forum verwijder uw tel.nr dit is niet toegestaan , klik op de knop bewerk dit moet u doen binnen 1 uur .
Anders heeft u straks nog meer problemen , en doet u , uw gebruikersnaam eer aan .
Plaats uw klacht op klacht.nl / klachtenkompas .

tenormin
door tenormin Mar 30, 2017 om 12:46
16847 Antwoorden / 108 Vragen

naam kan nu beter zijn: shitwillhappen, zonder s ;-) Je bericht stond er trouwens nog niet toen ik op opslaan drukte.

tijger1
door tijger1 - Mar 30, 2017 om 12:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Meld het dan bij Radar. U zit nu op het Kassa forum.

tenormin
door tenormin - Mar 30, 2017 om 12:44
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Kassa gaat echt niet een onderwerp behandelen dat Radar al heeft laten zijn. Ook al zijn beiden NPO, het blijven wel concurrenten van elkaar. En mij lijkt het beter nooit persoonlijke gegevens te verstrekken op een forum, zoals u met uw "uitnodigen tot telefoneren" doet.

marita5
door marita5 Mar 30, 2017 om 13:01
11534 Antwoorden / 15 Vragen

shit will be happen , Ts heeft zijn / haar klacht bij radar gemeld maar ook tevens tel.nr .

AWYeah28
door AWYeah28 - Mar 30, 2017 om 12:44
355 Antwoorden / Vragen

Beste Jelle,

Haal ogenblikkelijk uw telefoonnummer weg. Dit is een openbaar forum, iedereen kan nu met één enkele zoekopdracht aan uw naam en adresgegevens komen. Doe dit binnen één uur na plaatsing via de knop 'Bewerk'.

Hebt u uw klacht al aan het bedrijf zelf gemeld, of bent u direct hier gaan schrijven?

edrick3
door edrick3 - Mar 30, 2017 om 13:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat heeft dat reageren hier nu voor nut?
Heb je al bij de leverancier aan de bel getrokken?
En wat was de reactie?
Worden de albums opnieuw - en nu goed - afgeleverd?
Zo niet, dan heb je pas recht van spreken en kun je bv hier en op klachtensites aan de bel trekken.

aurora1
door aurora1 - Mar 30, 2017 om 20:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja én? Wat moeten we met deze mededelingen hier op het forum van Kassa?
Wat was de reactie van de leverancier op uw klacht?
U zit dus nu op een forum van Kassa, Radar zit op een andere website, is een andere omroep etc.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 31, 2017 om 00:35
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als het in oktober 2016 al bekend was dat het vaak fout gaat waarom koopt u dan juist daar een album bij deze leverancier?.

ha
door halex - Mar 31, 2017 om 01:04
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Maar u had dus geen consumentenvraag? Gauw afsluiten dit topic.

Sh
door Shithappens Cleanitup - Apr 6, 2017 om 10:37
2 Antwoorden / 1 Vragen

O sorry ik wist niet dat ik geen telefoonnummer mocht vermelden. En ik lees dat pas nu.
Natuurlijk heb ik eerst bij de leverancier gemeld dat de 3 fotoboeken geen foto's bevatten.
Maar ze reageren niet.
Hun klanten'service' is uitbesteed aan een telemarketingbedrijf waar 100 mensen werken. Ze mogen niet doorverbinden met de baas, ze mogen alleen een melding doorgeven. En volgens hen ben ik niet de enige die niets terughoort.
Is dit geen consumentenvraag?

ha
door halex Apr 6, 2017 om 12:42
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Dit is überhaupt geen vraag. Dus ook geen consumentenvraag. Een vraag begint in 't algemeen met een vragend voornaamwoord (hoe, wie, wat, etc) en eindigt met een vraagteken (?).

marita5
door marita5 - Apr 6, 2017 om 11:07
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@shithappens cleanitup ,

Neem eens contact op met consuwijzer , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/contact

Sh
door Shithappens Cleanitup - Apr 21, 2017 om 00:31
2 Antwoorden / 1 Vragen

De site van fotoalbum.nl is al weken uit de lucht. Ze zeggen een nieuwe te bouwen. Intussen zijn er al tientallen gedupeerden.

marita5
door marita5 Apr 21, 2017 om 09:50
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Heeft u al contact gehad met consuwijzer ? zoals ik al voorstelde op 6 april .

Fo
door Fotoalbum Frank - Jul 24, 2017 om 17:24
2 Antwoorden / Vragen

In het voorjaar van 2017 ben ik opgelicht door Fotoalbum.nl. Ik blijk niet de enige; consumentenwebsites als die van Kassa!, Radar, Klacht.nl en de Consumentenbond staan vol verhalen van mensen die bij dit bedrijf een fotoalbum hebben gemaakt en betaald, maar nooit iets mochten ontvangen.

Inmiddels is de website van Fotoalbum.nl gesloten en wordt de telefoon niet meer opgenomen. Maar de mensen erachter zijn nog altijd actief! De laatste mogelijkheid tot genoegdoening is aangifte doen bij de politie. Die geeft dat pas kans van slagen wanneer meerdere gedupeerden zich verenigen.

Vandaar dat ik op zoek ben naar mensen die vergelijkbare slechte ervaringen met Fotoalbum.nl hebben: https://www.youtube.com/watch?v=RtoniH0xk2Y