ma
door marjolein jansen Jun 21, 2016 om 16:42
Winkels & webshops

Heeft iemand ervaring met tech goodybag VIP com?

Ik heb aanmaning ontvangen, maar heb helemaal geen dienst van Tech Goody Bag afgenomen. Ik heb geklikt op try free, geen betaald membership en stopt automatisch. Ik kreeg toen een factuur opgestuurd van € 9,99, maar ik heb dus niks besteld en ook niks ontvangen (op 24-5). Aangezien ik geen betaald iets heb aangevraagd heb ik dus ook niet betaald. Nu krijg ik een aanmaning waarbij staat dat ik meerdere betalingsherinneringen heb ontvangen wat niet klopt en daarom aanmaningskosten in rekening worden gebracht. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? En ik weet niet nu niet zo goed wat ik moet doen! Ik heb het KvK nummer opgezocht, maar dat staat op een ander bedrijf.

6525 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 21, 2016 om 16:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zeker op Facebook?  Niets doen en verder negeren. Nergens op reageren. Ook niet meer klikken op die onzin.

jo
door joep vandijk Sep 29, 2016 om 21:44
1 Antwoorden / Vragen

Maar wat gebeurt der dan als je niet betaald ik hen namelijk ook het probleem

re
door rebecca anders - Sep 1, 2016 om 10:18
1 Antwoorden / Vragen

Hier het zelfde verhaal! Dochterlief had de gratis goodiebag besteld. We hebben printscreen van het geen hun zeggen dat de try for free bag gratis en zonder lidmaatschap kosten zijn. Maar dat ze hopen dat men betalend lid word. Vervolgens krijgt ze behoorlijke dwingende mails met verhogingen etc etc.

Vandaag gemailed en duidelijk gemaakt maar ook dat een minderjarig kind helemaal geen abonnement kan afsluiten. Word je verwezen naar support pagina en moeten we kopie id opsturen! Dacht het niet! Laten ze maar komen!

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 13, 2016 om 13:17
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dat is niet helemaal waar,  een kind van 16 kan prima een abonnement bij bijvoorbeeld een sportschool nemen of een abonnement op een maandblad.
Het gaat erom.of het normaal geaccepteerd wordt of een kind van die leeftijd dat abonnement neemt.
Dus er zijn heel veel abonnementen die een minderjarige aan mag gaan.
Diewilik

ba
door bas de voer Nov 23, 2016 om 10:18
Antwoorden / Vragen

Kan je een screenshot sturen van de pagina? Ik wordt namelijk doodgegooid met mails van hun, en heb ook dat gratis try for free gebeuren gedaan. Heb nu al meerdere brieven ook ontvangen, zelfs van een incassobureau, met de vraag of ik even 50 euro wil gaan betalen in plaats van de, volgens Techgoodybag, oorspronkelijke 9,99.

tijger1
door tijger1 Nov 23, 2016 om 10:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gewoon negeren.

iv
door ivor doesburg - Sep 13, 2016 om 00:27
1 Antwoorden / Vragen

Me zoon is minderjarige bestelde oortjes en zit nu vast aan een abonnement hij heeft 3x betaald wat nu.

marita5
door marita5 Sep 13, 2016 om 07:27
11571 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ivor Doesburg , lees deze informatie eens door , klik op de rode regel https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-dienst-afgesloten-door-minderjarig-kind

he
door hennyhenny Sep 13, 2016 om 11:28
12 Antwoorden / Vragen

Opzeggen en niet meer betalen.
En je zoon een draai om zijn oren geven. Je zoon mag alle rekeningen tot nu toe betalen van zijn zakgeld.

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 13, 2016 om 13:18
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@.Marita is het een dienst?
Diewilik

marita5
door marita5 Sep 13, 2016 om 15:03
11571 Antwoorden / 15 Vragen

@Diewilik , is een abonnement , de zoon van @Ivor Doesburg heeft hier door een overeenkomst afgesloten .

iv
door ivor doesburg Sep 14, 2016 om 01:19
1 Antwoorden / Vragen

Dankje wel mensen heb gemaild met het bedrijf dat mij zoon minderjarige is en heb vandaag bericht ontvangen dat als is stop gezet.

marita5
door marita5 Sep 14, 2016 om 07:11
11571 Antwoorden / 15 Vragen

@Ivor Doesburg , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

he
door hennyhenny - Sep 13, 2016 om 11:25
12 Antwoorden / Vragen

[Edit internetredactie: Graag normaal met elkaar omgaan]

Een incassobureau kan helemaal niks.
Bewaar die incasso's nou maar ergens in een laatje en laat ze verder de rambam krijgen.

jo
door joep vandijk - Sep 29, 2016 om 21:45
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb het zelfde probleem ben helemaal in paniek gaat der iets gebeuren als ik het niet betaald?

tijger1
door tijger1 - Sep 29, 2016 om 21:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@joep van dijk

Lees de reactie die boven u staan. Er gebeurt niets dan wat dreigementen van een incassobureau. Stelt niets voor.

Nooit meer op zogenaamde gratis dingen klikken, dat voorkomt ellende.

ke
door kevin hendriks - Oct 25, 2016 om 20:19
1 Antwoorden / Vragen

wij hebben nu ook een factuur van 9,99 voor oordopjes ontvangen terwijl ze zeggen dat het gratis is. Ik weet alleen echt niet wat ik moet doen. Ik kom net uit begeleid wonen en snap hier niks van. Ben net 18 jaar en schrik me dood van de dreiging met deurwaarder

Helppp

Jd
door Jdb_ Jan 10, 2017 om 03:11
Antwoorden / Vragen

Heb hetzelfde probleem , heb je dit inmiddels al opgelost of niet ?

tijger1
door tijger1 - Oct 25, 2016 om 21:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kevin

Nou, je hebt wel dit forum kunnen vinden en een vraag kunnen stellen. Dan kan je ook de antwoorden lezen die boven je vraag staan.

Dus niets doen, nergens op reageren.

En nooit  meer zogenaamde gratis spullen bestellen.

Ma
door Mauritz - Nov 28, 2016 om 15:07
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb dus hetzelfde probleem... Maar mijn Aanmaning schijnt dus te komen van het CIB (centraal invorderings bureau). Heb nu een mail naar het CIB gestuurd met de vraag of dit dus een echte aanmaning is. Misschien dat de oplichters bij Techgoodybag steeds beter worden...

pino123
door pino123 - Nov 28, 2016 om 15:40
2772 Antwoorden / 14 Vragen

Ik ben eens aan het kijken op deze site.. Je gaat een abonnement aan van €9,99 per maand, je kan dan eens in de drie maanden iets gratis bestellen... Ik weet wat in jullie oren en ogen gratis is....Je kan 14 dagen op de site kijken en binnen 14 dagen herroepen, zo niet zit je aan abbo vast.

14 dagen gratis toegang!

Registreer u vandaag en probeer ons 14 dagen gratis, daarna vanaf €9.99 p/maand bij het jaar pakket. Meld u nu aan en ontvang direct toegang tot al onze deals