ho
door hong99leve Feb 17, 2011 om 15:24
Winkels & webshops

Hema Luxe Lunch bon

Wij kregen van onze dochter een "Luxe lunch" bon aangeboden van 32,-- € via de HEMA. Je moest wel van te voren boeken.
Dat is gebeurd. Wij kwamen terecht bij Restaurant "de Stroom"in Rotterdam. We lieten onze kaart zien en vroegen wat wij konden bestellen. Dat bleek een kop soep en een broodje te zijn. Volgens de ober stond er 20--€ op de bon.
Snel rekenen De Hema verkoopt een luxe lunch voor 2 personen voor 32,--€ en er staat voor 20,-- € op de bon (een electronisch uitgevoerde pas) Daar verdient de HEMA dus 12,--€ aan.
Normaliter als je een luxe lunch aangeboden krijft is daar ook wat te drinken bij. In dit geval Mooi niet. De thee die we besteld hadden à 2.25 € per kop moesten we nog zelf betalen.
Wij vinden dat schandelijk van de Hema zo een product aan te bieden.
Zijn er meer mensen die zich hebben vergist in dit product?
Graag uw antwoord

25765 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 17, 2011 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo hong99leve,

Vreemd verhaal. Weet je zeker dat de bon (via) van de Hema was?
Ken daar alleen maar de lekker weg bon: High tea voor 2 personen op een locatie naar keuze. Deze kost € 39.
Het kan natuurlijk ook zijn dat de ober zich 'vergist' heeft.
Neem aan dat u de card nog heeft en zou er eens mee langs die Hema gaan ter info.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Feb 17, 2011 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aanvulling:

Is inderdaad van de Hema: ook uit de serie lekker weg:

Een heerlijke lunch op een locatie naar keuze voor 2 personen.
32.00

Dit arrangement gaat als warme broodjes over de toonbank. En dat is niet zomaar. Speciaal voor jou zocht HEMA de leukste locaties om eens lekker luxe samen te lunchen. Heb je trek in een soepje? Een heerlijke salade of pasta? Of houd je het bij een lekker belegd broodje? Een glas jus d’orange, en een kop koffie of thee maken het helemaal af. En dat allemaal in een doosje.

Stroom Rotterdam, Rotterdam
Stroom Rotterdam is een trendy restaurant en tevens hip design hotel dat gevestigd is in een voormalige elektriciteitscentrale. In het restaurant vallen vooral de vrolijke kleuren en de superstrakke inrichting op. Boven de bar hangen kleine spiegeltjes en in de ‘Kitchen’ ziet u hoe de koks werken.

Er is dus duidelijk ergens iets 'fout' gegaan.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Feb 17, 2011 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aanvulling2,

Nogal wat slechte reviews van 'Stroom' (zie hier) en behoorlijk aan de prijs.

ve
door verwijderd - Mar 1, 2011 om 12:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hong99leve,

Klopt het dat dit probleem gisteravond bij Tros-Radar was en dat de Hema het netjes heeft opgelost met een nieuwe lunchbon?

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 1, 2011 om 12:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op dinsdag 1 mrt 2011, 12:34: @hong99leve,

Klopt het dat dit probleem gisteravond bij Tros-Radar was en dat de Hema het netjes heeft opgelost met een nieuwe lunchbon?

Met vr.gr.

Nou ja, dan is dit een eenmalig gebeuren. Hoeveel anderen hebben niet zo'n bon gekocht bij de Hema.

ve
door verwijderd - Apr 14, 2011 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dus nu een Lekker Weg kaart Diner voor Twee voor mijn ouders gekocht die ook in Hilversum uitgegeven word maar dat is dus mooi niet waar en ik wil hem terugbrengen of ruilen dat word dus mooi niet gedaan.
Heb er ook een discussie over.
En nu zit ik met een bon van €60,- waar ik niks mee kan omdat mijn moeder slecht ter been is en dus niet zo makkelijk met de trein kan gaan.

Dankjewel Hema!!!!

ve
door verwijderd - Apr 14, 2011 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Kimmetje
Mijn ervaringen met de Hemabon zijn slecht. Ik heb het ook bij Tros Radar aangemeld. Zij hebben er in een uitzending aandacht aanbesteed. Natuurlijk heeft de Hema gereageerd. Dat ze zich schamen deze bedrieglijke bonnen uit te geven wordt niet getoond. Zij hebben mij wel een nieuwe bon gestuurd. Of ik deze uitgeef weet ik nog niet. Ook schijnt de bon niet langer dan een jaar geldig te zijn en dan heeft de Hema een winst van 100%. Zomaar omdat mensen denken een leuk cadeautje weg te geven. Reageren bij de Vara heeft niet het gewenste resultaat.
Dat is mijn ervaring. Onlangs heeft de Ombudsman in o.a het Leidsch Dagblad en misschien ook in de Gooi en Eemlander de geldigheid behandeld.
groet

ve
door verwijderd - Apr 14, 2011 om 19:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de HEMA verzocht hier (op) te reageren.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Apr 14, 2011 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

kimmytje-91

Adres HEMA

Vestigings- & bezoekadres:

NDSM-straat 10
1033 SB Amsterdam

Telefoonnummer: 0203114800

Bereikbaarheid: vanaf maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur

E-mailadres: consumentenservice@hema.nl

Advies: probeer eens een schriftelijke klacht in te dienen bij het bovenstaande adres.

Sukses, Read.

ve
door verwijderd - Apr 22, 2011 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb van de HEMA de volgende reactie ontvangen:

"Bij navraag hebben wij vernomen, dat deze klacht tot volle tevredenheid van beide partijen in februari jl. met de betreffende klant is afgehandeld."

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 09:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

hutch

Vreemd dat de TS dat niet heeft teruggekoppeld.

Prettige paasdagen, Read.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Read,

dit antwoord heb ik op 18 april ontvangen van de Hema. Tevens heb ik wederom ge(re)ageerd richting de Hema, m.b.t. 'Kimmytje-91'.

Ook fijne dagen toegewenst,
Gr. Hutch