Mj
door Mjd74 Jun 19, 2020 om 09:27
Winkels & webshops
Hottleggings.nl

Eind mei heb ik een bestelling gedaan bij hottlegging.nl er wordt dagelijks veel reclame gemaakt en kon op google nijs verdachts vinden dus overstag gegaan ???? 1 bevestiging mail en 1 u bestelling is goed verzonden met een niet werkende tracking nr (geen gegevens) vervolgens iedere dag mail van pure reclame en kortingen...(in de hoop waarsschijnlijk dat men nog meer koopt verstuurd door  steeds andere mensen of 1 dezelfde met steeds een andere naam? Ik ben al 2 weken bezig om fatsoenlijk geholpen te worden...alle mails herhaald zich! Geen klantenservice en geen telefonisch bereikbaarheid!!! Ik wil mijn geld terug vertrouw jullie niet meer nogmaals via mail, via de site (contact) telnr achter gelaten...hoor niks!!! Weer steeds de zelfde mailing met steeds andere namen!! WAT KAN IK DOEN OM MIJN GELD TERUG TE KRIJGEN !! IK BEN BIET DE ENIGE OP FB ZIJN ER NOG VELE DIE WACHTEN OP HUN BESTELLING OF GELD! Terwijl ze berichten 17 juni bijba door de voorraad heen te zijn.. dan gad ij dus mijn leggings al lang kunnen hebben!!

4168 13 Rapporteer

lo
door lovewinnie - Jun 19, 2020 om 09:33
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Het is pas half juni. Dat ding moet uit China komen.
Levertijd is 2/3 WK. Staat ook duidelijk in de voorwaarden?? Wel gelezen??  Eind mei besteld zal hij vast elk moment binnen vallen maar nu met corona kan het ook zo 6 WK duren..
Deze legging heeft u op AliExpress voor een prikkie. U betaald nu gewoon veel geld voor een tussenpersoon.
Uiteindelijk zal het product wel komen.
Voorraad zullen ze echt niet hebben .bestellen rechtstreeks in China

Mj
door Mjd74 Jun 19, 2020 om 10:04
Antwoorden / 1 Vragen

Jij bent waarsschijnlijk 1 van de gelukkige die ze ontvangen heeft (vrienden praktijken) Dit antwrd slaat nergens op...
Eerst goed lezen dan correct antwoorden!
Zoals jij zegt 2/3 weken levertijd dan zou inmiddels mijn trackings nr wel infornatie bevatten..NIET DUS! Prima al moet ik 10 wk wachten..niet leuk maar dan heb je toch wat! Nu niks, geld weg, geen fatsoenlijk antwoord, geen contact mogelijk, alleen reclame mails iedere dag! Geb jij hier enigsinds een antwoord op?

sira
door sira Jun 19, 2020 om 12:06
2349 Antwoorden / 24 Vragen

Prima antwoord van lovewinnie. De legging komt echt nog wel. Als ik iets bij AliExpress bestel, duurt het ook nog enige tijd voor ik de track en trace kan volgen.
Hottleggings.nl stond zeker op facebook.

lo
door lovewinnie Jun 19, 2020 om 12:09
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Die track tracé code klopt heel vaak niet. Ik koop niet bij zulke  tussenpersonen. Bestel zelf mijn spullen bij Ali express . Track tracé code , vooral brievenbus post is niet altijd te volgen. Ik krijg dan ook alles gewoon aan en zo niet mijn geld terug via refund.
Ik zou nu met corona rekening houden met ca 3 maanden. Soms heb ik het binnen 2 WK. Niks over te zeggen.

ju
door juliomariner - Jun 19, 2020 om 09:34
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Nee want ze hebben geen voorraad. Het artikel komt namelijk uit China. Dit heet dropshipping. Even wachten dus.

Mj
door Mjd74 Jun 19, 2020 om 09:57
Antwoorden / 1 Vragen

Zie jij niet wat zij onderaan hun reclame artikel zetten! Toch duidelijk leesbaar op mijn afbeelding. Dat is niet het enige ...
Lees jij ook niet dat er geen contact mogelijkheden ?
Antwoorden op mijn vragen niet fatsoenlijk gebeurd?
Heb jij daar een reden voor ipv wachten...want dat doe ik al lang..wachten op antwoorden op mijn vragen...

ju
door juliomariner Jun 19, 2020 om 10:09
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Dit zijn allemaal typische dropship truukjes. Snellere levertijd beloven dan ze kunnen nakomen. Niet bereikbaar zijn etc.
U hoeft trouwens niet boos op ons te worden als onze antwoorden u niet aanstaan.  Wij kopen niet bij dropshippers. Als we zoiets nodig hebben kijken we wel bij Aliexpress

ne
door neodutchio - Jun 19, 2020 om 09:38
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Niets verdachts vinden? Wie is de verkoper? Wat is het KVK nummer? Is er een telefoonnummer? Waar zit het bedrijf gevestigd?
Als ik u elke dag een advertentie stuur, gaat u dan ook bij mij kopen?

De site voldoet aan geen enkele Nederlandse voorwaarde. En dat vindt u niet verdacht?

Nog zo'n mooie van de site:

  1. HottLegging staat er niet voor in dat de producten voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties, bruikbaarheid en/of deugdelijkheid en de wettelijke regels/voorschriften ten tijde van de totstandkoming van de overeenkomst. HottLegging staat niet in voor het bestaan van gebreken aan het geleverde, doch streeft HottLegging ernaar, en zal hij zich inspannen het geleverde conform de overeenkomst te leveren. De feitelijke houdbaarheid van houdbare producten kan niet gegarandeerd worden.
En nog eentje:
Het risico van verlies of beschadiging van de producten die voorwerp van de overeenkomst zijn, gaat over op Koper op het moment waarop de zaken het magazijn van HottLegging verlaten.

Het wordt steeds gekker met de dropshippers en buitenlandse fantasten. Maar hoe kan je toch bij zo'n site gaan bestellen? Hoeveel rode lampen moeten er zijn om eens niet te gaan bestellen?

Ja, u hebt rechten. Om deze te halen zal lastig worden omdat nergens te vinden is wie de verkoper is. En als dat wel zou kunnen is mijn mening dat als iemand blind iets gaat kopen op een site waar een blinde kan ruiken dat het niet kloppend is zelf op de blaren moet gaan zitten.
Maar u kunt ook gewoon geluk hebben. Deze spullen komen uit China en dat duurt even. Nu maar hopen dat het past, niet door de douane vastgehouden wordt en er geen invoerkosten bij komen. Wijze, maar ook dure les.

Mj
door Mjd74 Jun 19, 2020 om 09:51
Antwoorden / 1 Vragen

Dat bedoel ik dus...ik ben ook aan het zoeken gegaan en kan niks vinden! Ik heb verzoeken gedaan mij telefonisch te bellen nog steeds de zelfde mail! Get kkoot helemaal zoals jij het hier omschrijft!! Op FB lees ik vele vragen over levering maar geen antwoorden! Voorraad bij op!! Onderaan hun bericht..waarom dan niet leveren...klopt gewoon niet!

ne
door neodutchio Jun 19, 2020 om 10:43
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Er zal wel geleverd worden, maar dat gaat weken duren. En wat u dan krijgt zal niet passen of van een slechte kwaliteit zijn. Chinezen hebben andere maten en kwaliteit kennen ze niet voor die prijs.

Maar je hoeft niet te zoeken om te zien dat deze site fouter is dan het foute uur op de radio.

mi
door miennaamishaaz Jun 19, 2020 om 18:43
725 Antwoorden / 1 Vragen

@Neodutchio

HOLY alleen al die Regels van de voorwaarde.

Zoveeel Rode vlaggen heb ik nog nooit gezien.
Vaak is het gewoon Copy-pasta, van een echte site.

Dit is een gevalletje van GELIJK Melden bij de ACM, KVWA, Politie, AP en alle andere instanties

lo
door lovewinnie - Jun 19, 2020 om 09:40
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Link werkt niet helaas . Maar zoek even op deze woorden . Deze prijs 8,32 is Inc verzending
Of zoek op foto van de website. Is letterlijk gekopieerd van Ali express .

Prijzen op Ali zijn tussen de 8 en 11 euro ongeveer Inc verzendkosten. Hij vraagt 39.95? Als in goed heb gekeken.
Dat is dus aardig geld verdienen .

Mj
door Mjd74 Jun 19, 2020 om 10:07
Antwoorden / 1 Vragen

Dat bedoel ik dus!
Pure oplichting! Jou vorige antwoord was dus voorbarig ????

Donuts
door Donuts Jun 19, 2020 om 10:32
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Een hoge verkoopprijs is geen oplichting, dat heet handelen. De Bijenkorf verkoopt ook geen artikelen tegen inkoopsprijzen. Die kopen in voor 30,- euro en verkopen het voor 100,- euro. Die rommel (u krijgt echt niet die mooie benen die op de foto staat) komt uit China, dus geduld hebben of er nog iets gaat komen. Kan ook blijven liggen bij de douane.

lo
door lovewinnie Jun 19, 2020 om 12:03
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is geen oplichting maar slimme handel. Hij mag vragen wat hij wil. Zelfs 200 euro per stuk. U hoeft het niet te kopen.
Aks u onderzoek had gedaan had u dit kunnen vinden en niet daar gekocht.
De voorwaarden gaan in tegen de wet . Dat klopt al niet. Daarnaast staat duidelijk dat ze leveren over heel de wereld en levering 2/3wk duurt . Dan moet er toch al lampje gaan branden . Waarschijnlijk jonge tiener of student die zo flink zakcentje bij verdiend. Hij doet niks strafbaars. Ja de voorwaarden zijn niet helemaal oké maar goed. Politie zal daar weinig aan doen. En dat weten ze. Wilt u u recht krijgen zult u juridische stappen moeten ondernemen . Maar verkoopprijs is geen oplichting. Niet leveren na betaling mag en kan natuurlijk niet maar de politie zal er niet veel mee doen

Gr
door Grunn1 - Jun 19, 2020 om 10:10
1427 Antwoorden / 18 Vragen

U hebt gekocht via een zeer onbetrouwbare advertentie. Zoals al gemeld er is weinig wat klopt aan deze nep webshop en toch heeft u er besteld. Deze webshop heeft niet zoals ze melden een eigen magazijn en helemaal al geen voorraad al schrijven ze dat wel.
Een verzending vanuit China duurt gemiddeld tussen de 2 weken en 3 maanden. Nu er zo weinig wordt gevlogen moet u zeker 6 tot 10 weken wachten.
Wat u kunt doen is geduld hebben en niet meer via zulke advertenties wat bestellen. Ga naar een gewone winkel of naar de alom bekende webshops, zal wat duurder zijn en ja daar gaat het u om de prijs, maar je krijgt wel wat je besteld.

marita5
door marita5 - Jun 19, 2020 om 10:16
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mjd ,

Deze site is geregistreerd op 16 -6 - 2020 , dus amper 3 dagen oud .
Kvk nr op aanvraag .

  1. De in het aanbod vermelde prijzen zijn exclusief BTW en andere heffingen van overheidswege alsmede verzend- en eventuele vervoers- en verpakkingskosten, tenzij uitdrukkelijk anders is vermeld. Voor consumenten wordt de prijs exclusief btw getoond.
  2. De prijzen zoals genoemd in het aanbod zijn gebaseerd op de ten tijde van het afsluiten van de overeenkomst geldende kostenfactoren zoals: de in- en uitvoerrechten, vracht- en lossingskosten, assurantie en eventuele heffingen en belastingen. Eventuele voor- en nadelige verschillen ten tijde van aankomst, afscheep of aflevering komen ten gunste respectievelijk ten laste van Koper.
Tenzij schriftelijk anders overeengekomen geschieden alle leveringen exclusief omzetbelasting (BTW), exclusief verpakking en verpakkingsmateriaal.

Koper is zelf verantwoordelijk voor de invoer en het afdragen van de BTW en de eventuele invoerrechten van de door Koper afgenomen producten.

Eventuele zichtbare gebreken of tekorten dienen na levering schriftelijk aan HottLegging worden gemeld op info@BHgemak.nl. !!!

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

Donuts
door Donuts - Jun 19, 2020 om 10:35
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Toch maar beter leren Googelen? En vooraf kijken of er contactmogelijkheden zijn?

marita5
door marita5 Jun 19, 2020 om 10:50
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Als je problemen krijgt met verzorgingsproducten , wordt je doorverwezen naar ( huis ) arts , lijkt mij nogal logisch . Een flut site . Houder van dit domein : Nieuwigheid nieuwigheid !!!

mr
door mrmoto - Jun 19, 2020 om 11:18
167 Antwoorden / 4 Vragen

ook hier is het motto : veel beloven weinig geven doet een dwaas in vreugde leven , maw niet altijd alles geloven wat men u voorkauwd en ja dat is zo , u bent veel te goed gelovig in de jungle van internet winkels die het product voor 98 cent in china kopen en dan naar uw adres laten verzenden voor 14,99 euro .
Bestel eens zelf iets in china maar dan wel onder de 22 euro blijven anders is de kans op betalen van invoerrechten en afhandelingskosten door TNT zeer wel aanwezig !
Oja als u een foto zou kunnen zien van de voorkant dan zou u zien dat uw edele deel erg duidelijk aanwezig is men noemd dat in BN land een kamelenteen.

diumenge
door diumenge - Jun 19, 2020 om 12:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Even samenvattend jij bent 'overstag gegaan' o.b.v. een reclame om iets bij een dropshipper te bestellen. Vervolgens stel je er hier een vraag over en krijg je goede antwoorden en adviezen, maar ga je tegen beantwoorders tekeer? Je kan je onmacht beter op de dropshipper richten.

MisterrMix
door MisterrMix - Jun 19, 2020 om 14:07
18 Antwoorden / Vragen

Tja, dat krijg je als je besteld bij dropshippers.

Gewoon wachten :)

EDIT: U gelooft toch ook niet in de ouderwetse TellSell?

"ALS U NU BESTELD, KRIJGT U NIET 1, MAAR 3 X DEZE MESSENSET" etc.etc. U heeft gewoon een beslissing gemaakt die niet slim was.

mi
door miennaamishaaz Jun 19, 2020 om 18:47
725 Antwoorden / 1 Vragen

TellSell is tegewoordig ook 90% spul van china. met de andere 10% OVERPRIJSTE onzin/Gebrekkige ondingen die niet doen wat ze beweren
Het is wel een leuke Comedy om te kijken als je je verveeld kan je goed lachen.

Revolutie op de Airco markt, Instachill Nogwat nogwat
Dit is geen Airco maar een Humidifier.
Of in andere woorden een schimmel generator van de 1e klasse

Wat je voor meer dan 50-90% goedkoper kan vinden op Aliexpress.
en vaak is het dan ook nog het Exact hetzelfde item.

aurora1
door aurora1 - Jun 19, 2020 om 14:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wij, vrijwilligers op dit forum, kunnen er niets aan doen dat u bij verkeerde webshops bestelt. Daarom is uw toon tegen ons erg onprettig en misplaatst. Voortaan niets via Facebook proberen te kopen en daar maar weg blijven? In ieder geval goed vooraf checken bij eventuele internet bestellingen. Koop anders bij een winkel in uw woonplaats. U betaalt en neemt het mee. Boter bij de vis dus, en goed voor de economie en werkgelegenheid.
Voor nu is het afwachten, misschien wel een paar maanden.

aurora1
door aurora1 - Jun 19, 2020 om 21:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen
justmeagain
door justmeagain Jun 20, 2020 om 01:00
623 Antwoorden / 8 Vragen

Leuk gevonden:-)

Pe
door Peter 890 - Jun 20, 2020 om 18:06
1 Antwoorden / Vragen

Dit is niet de eerste die de boel oplichten via f book en marktplaats
Wij bestelde via fb een hondje mand petsplace noemde ze zich betalen via mollie stond er tussen haakjes achter mollie is een organisatie die betalingen verwerkt en doorstuur  die kunnen niks voor je doen was mijn antwoord toen ik mollie aanschreef de klant zou kontakt met ons opnemen dus vergeet het nooit iets vernomen in mei dit jaar een zonnescherm besteld bij media expressie betaald via PayPal tot op heden noppes ook PayPal heeft hen aangeschreven wachten tot 9 Sept dan krijg ik van PayPal mijn geld terug  want kun je bij PayPal tegen afsluiten ik koop niks meer waar mollie bij staat

ne
door neodutchio Jun 20, 2020 om 18:13
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Misschien kunt u beter opletten waar u koopt. Dat scheelt een hoop ergernis en werk achteraf.