Klacht Albert Heijn
Hallo,
Afgelopen zaterdag ben ik bij de Albert Heijn (18 Septemberplein 23 5611 AL Eindhoven) boodschappen wezen doen en het bleek dat er er weinig (verse) groentes waren en dat er erg veel rotte groentes tussen lagen. Ik wilde bij deze Albert Heijn een klacht indienen via de mail, maar ik kon nergens een e-mailadres vinden. Ik vroeg me af of jullie deze klacht vaker hebben gehad en of jullie mij zouden kunnen helpen om er toch een klacht in te kunnen dienen, want ik vind dit erg slecht van een winkel.
Als je op de site van AH 'klantenservice 'aanklikt, kom je wel verder als je 'de pijlen' ;-) volgt.
Mijn ervaring is dat direct een klacht bij de bedrijfsleider/ster c.q. assistent bedrijfsleider/ster van de vestiging zeer goed werkt. U hoort dan meestal direct wat de oorzaak/reden is.
Want eigenlijk zijn zij de direct verantwoordelijken voor...
Ik snap niet dat steeds meer mensen de moeilijkste oplossing ergens voor lijken te kiezen. Even de bedrijfsleider aanspreken is toch veel makkelijker dan thuis gaan zoeken naar een emailadres. Net zoals mensen die iedere dag mailen in de hoop dat ze antwoord krijgen terwijl een probleem vaak in 1 telefoongesprek opgelost kan zijn.
Inderdaad kom je bij geen enkel Hoofdkantoor van welke Super dan ook een stap verder. De managers van al hun zaken, al dan niet zelfstandig opererend, regelen dit zelf en niet een hoofdkantoor.
Beste Maire,
Het filiaal van A.H. waar jij je boodschappen deed ligt midden in het stadse centrum van Eindhoven. Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat de kwaliteit van de groenten dan van mindere kwaliteit mag zijn, maar met lossen van de vrachtwagens kan meer tijd gemoeid zijn dan elders, waar een vrachtwagen zo tegen de gevel van het filiaal kan lossen, waardoor levensmiddelen niet al te lang "buiten de koeling" in een palletwagen opgeslagen liggen.
Desalniettemin is mijn ervaring met A.H. heel positief. Heb je klachten over welk produkt dan ook, bij A.H. geldt een 100% tevredenheidsgarantie. Ben je over het geleverde produkt niet volledig tevreden, dan breng je het artikel terug, en krijgt je je geld retour. Wel effe de aankoopbon overleggen natuurlijk! Overal kan het gebeuren, dat er eens iets tussenzit wat niet (geheel) voldoet, of een verkeerde keuze was, maar als je zonder verdere (moeilijke) vragen kunt retourneren, wat wil je dan nog meer? En dit zeker wanneer het dagverse produkten betreft, maar dan natuurlijk deze zaken geen weken bij dit soort temperaturen op het aanrecht laten liggen...
En nee, ik werk niet bij A.H...
Groet,
Frans.
De groenten staan maar heel kort buiten, bovendien was het afgelopen april zeker niet heet. Daar kan het niet aan liggen. Het ligt eerder aan het feit dat supermarkten zelden nog een echte groenten(vak)man hebben en er veel oproepkrachten werken. Toen ik laatst vroeg naar een product wat ik niet meer zag zei een medewerker dat ze geen invloed hebben op wat er binnenkomt omdat ze niet meer zelf bestellen.
Toen ik laatst een paar nectarines wou kopen wees de weegschaal wel een heel hoog gewicht aan. Dat soort dingen zou vakmensen opvallen maar daar is tegenwoordig steeds minder aandacht voor.
[quote=jorisw schreef op maandag 15 apr 2013, 20:18]Ik snap niet dat steeds meer mensen de moeilijkste oplossing ergens voor lijken te kiezen. Even de bedrijfsleider aanspreken is toch veel makkelijker dan thuis gaan zoeken naar een emailadres. Net zoals mensen die iedere dag mailen in de hoop dat ze antwoord krijgen terwijl een probleem vaak in 1 telefoongesprek opgelost kan zijn.
Dus je mag pas emailen nadat je de bedrijfsleider hebt aangesproken? mondeling of telefonisch dan.
Waarom hebben ze dan een klachtenlijn op internet?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.
Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.
Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g
...
Lees meer
Vraag rechtsbijstandverzekering
Goedemiddag, zojuist heb ik een aangetekende brief ontvangen van FBTO over mijn rechtsbijstandverzekering. Ze stellen dat ik te vaak gebruik heb gemaakt van de rechtsbijstandverzekering. Ik heb inderdaad in korte tijd 2x een geschil gehad met een werkgever (onterecht ontslag) en 1x een kwestie met een aannemer. (een grote lekkage waar hij zich niet verantwoordelijk voor voelde). Nu geven ze in de ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer